Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-01
Pleszew: Przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu systemowego Lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 7.1.Poddziałanie 7.1.1.
Numer ogłoszenia: 180766 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Targowa 1, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 74 22 738, faks 0-62 74 22 738.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pleszew.mgops.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu systemowego Lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 7.1.Poddziałanie 7.1.1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie różnych tematycznie kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego Lepsze jutro realizowanego przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pleszewie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 7.1. Poddziałanie 7.1.1.Zamówienie zostało podzielone na IV części z czego każde stanowi odrębną całość. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część. Każda część będzie oceniana oddzielnie.Kursy zawodowe:1.1. Kosmetyczka, 1.2. Florystyka z elementami sprzedaży ,,1.3. Obsługa kas fiskalnych z obsługa komputera,1.4. Mała przedsiębiorczość Wspólnym Słownikiem Zamówień dla wszystkich części zamówienia tj. od: 1.1.-1.8.Kod CPV 80500000-9 - Usługi szkoleniowe.Część I zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego Kosmetyczka, szacunkowo dla 9 osób Rozpoczęcie kursu po zawarciu umowy przy czym zakończenie nastąpi do dnia 15.11.2011r Kurs powinien obejmować minimum 134 godziny zajęć (przypadające na jednego uczestnika szkolenia) w tym :minimum 24 godziny zajęć teoretycznych,100 godzin zajęć praktycznych,10 godzin aktywne metody poszukiwania pracy prowadzone przez doradce zawodowego.Część II zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego Florystyka z elementami sprzedaży szacunkowo dla 4 osób.Rozpoczęcie kursu po zawarciu umowy, przy czym zakończenie nastąpi do dnia 15.11.2011r Kurs powinien obejmować minimum 90 godzin zajęć (przypadających na jednego uczestnika szkolenia) w tym :30 godzin zajęć teoretycznych,50 godzin zajęć praktycznych 10 godzin aktywne metody poszukiwania pracy, prowadzone przez doradce zawodowego.Część III zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego obsługa kas fiskalnych z obsługą komputera szacunkowo dla 11 osób.Rozpoczęcie kursu po zawarciu umowy, przy czym zakończenie nastąpi do dnia 15.11.2011r Kurs powinien obejmować minimum 120 godzin zajęć (przypadających na jednego uczestnika szkolenia) w tym:minimum 40 godzin zajęć teoretycznych, 70 godzin zajęć praktycznych,10 godzin aktywne metody poszukiwania pracy, prowadzone przez doradce zawodowego. Część IV zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenenie kursu zawodowego Mała przedsiębiorczośc szacunkowo dla 6 osób. Rozpoczęcie kursu po zawarciu umowy przy czym zakończenie nastąpi do dnia 15.11.2011r Kurs powinien obejmować minimum 120 godzin zajęć (przypadających na jednego uczestnika szkolenia) w tym :minimum 80 godzin zajęć teoretycznych, 30 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin aktywne metody poszukiwania pracy,prowadzone przez doradce zawodowego. .2.Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie kursów zawodowych podczas których osobom skierowanym na kurs Wykonawca zapewni każdego dnia kursu catering w postaci: kawy, herbaty, wody mineralnej, ciastek, paluszków oraz obiadu składającego się z drugiego dania.3.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia przeprowadzi kursy zawodowe na terenie miasta Pleszewa, a w przypadku organizacji kursu poza Pleszewem pokryje koszty dowozu uczestników na miejsce kursu i z powrotem, środkiem transportu przeznaczonym wyłącznie na potrzeby uczestników kursu lub zapewni im pełne wyżywienie i zakwaterowanie w okresie trwania kursu. 4.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia pokryje koszty przeprowadzenia egzaminów.5.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia przeprowadzi kurs, zgodnie z harmonogramem i programem kursu, w którym dzienna liczba godzin zajęć nie przekroczy 8 godzin zegarowych, przy czym zajęcia z zakresu aktywnego poszukiwania pracy oraz obsługi komputera nie przekroczą 4 godzin zegarowych dziennie, (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny ).Zajęcia nie będą odbywać się w soboty i niedziele oraz święta.6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni uczestnikom kursu odzież ochronną do zajęć praktycznych.7. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni osobom skierowanym na kurs jedno stanowisko dla jednego uczestnika kursu w sali wykładowej zgodnie z wymogami BHP dot. pracy na danym stanowisku dla części I,II, III, IV, .8. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni osobom skierowanym na kurs materiały dydaktyczne opatrzone formułą : Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lepsze Jutro, materiały dydaktyczne po zakończeniu kursu przechodzą na własność każdego uczestnika kursu+ jeden komplet dla Zamawiającego, który wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóżniej na 5 dni przed podpisaniem umowy.9. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni uczestnikom kursu wyposażenie w postaci zeszytu, notatnika oraz długopisu.10,Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW) uczestników kursu na czas jego trwania. 11.Wykonawca na dyplomach, certyfikatach oraz materiałach dydaktycznych, podręcznikach, pomocach naukowych, listach obecności itp. umieści logo PO KL i EFS (zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie internetowej www.mrr.gov.pl lub www.funduszeeuropejskie.gov.pl ) Wzór prawidłowego oznakowania dokumentacji Zamawiający przekaże Wykonawcy przy podpisaniu umowy. Projekt współfinansowany Przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lepsze jutro . W przypadku, gdy kurs kończyć się będzie wydaniem świadectwa na formularzu wg wzoru Ministerstwa Edukacji Narodowej. Wykonawca zobowiązuje się stworzyć dodatkowy dokument poświadczający ukończenie kursu, spełniający powyższe wymogi.12.Wykonawca oznaczy miejsca kursu plakatem PO KL, EFS (do odbioru w siedzibie Zamawiającego w chwili podpisywania umowy na realizację kursu). 12.Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu kursu dostarczyć imienny wykaz osób, które ukończyły kurs i imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu oraz ankiety wypełnione przez uczestników kursu oceniające dany kurs (wzór ankiety do odbioru w siedzibie Zamawiającego w chwili podpisywania umowy na realizację kursu).13. Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl. 14.. Ponadto Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich doświadczenia i podstawie do dysponowania tymi osobami według Załącznika 2A do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzania kursów objętych niniejszym zamówieniem, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił oświadczenie, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008r. nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie formuły spełnia/nie spełnia warunki do przeprowadzenia określonego kursu, o realizację którego ubiega się Wykonawca, na podstawie wymaganych i złożonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszej specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie należycie co najmniej dwóch usług szkoleniowych, o podobnym charakterze, oraz wartości brutto minimum 10.000 PLN każda (dla każdej części dla której Wykonawca składa ofertę) z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie formuły spełnia/nie spełnia warunki do przeprowadzenia określonego kursu, o realizację którego ubiega się Wykonawca, na podstawie wymaganych i złożonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszej specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie, że posiada odpowiedni potencjał techniczny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie formuły spełnia/nie spełnia warunki do przeprowadzenia określonego kursu, o realizację którego ubiega się Wykonawca, na podstawie wymaganych i złożonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszej specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie, że zapewni kadrę gwarantującą prawidłową realizację zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie formuły spełnia/nie spełnia warunki do przeprowadzenia określonego kursu, o realizację którego ubiega się Wykonawca, na podstawie wymaganych i złożonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszej specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej gwarantującej realizację zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie formuły spełnia/nie spełnia warunki do przeprowadzenia określonego kursu, o realizację którego ubiega się Wykonawca, na podstawie wymaganych i złożonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszej specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008r. nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.2.Program i harmonogram kursów.3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich doświadczenia i podstawie do dysponowania tymi osobami.4.Formularz ofertowy.5.Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana do realizacji zamówienia,Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.6.Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pleszew.mgops.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pleszewie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2011 godzina 12:30, miejsce: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pleszewie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w w ramach projektu systemowego Lepsze Jutro realizowanego przez Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pleszewie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 7.1.Poddziałanie 7.1.1..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kosmetyczka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego Kosmetyczka, szacunkowo dla 9 osób .Kurs powinien obejmować minimum 134 godziny zajęć (przypadające na jednego uczestnika szkolenia) w tym :minimum 24 godziny zajęć teoretycznych,100 godzin zajęć praktycznych,10 godzin aktywne metody poszukiwania pracy prowadzone przez doradce zawodowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Florystyka z elementami sprzedaży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego Florystyka z elementami sprzedaży dla szacunkowo dla 4 osób.Kurs powinien obejmować minimum 90 godzin zajęć (przypadających na jednego uczestnika szkolenia) w tym :30 godzin zajęć teoretycznych,50 godzin ćwiczeń,10 godzin aktywne metody poszukiwania pracy prowadzone przez doradce zawodowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa kas fiskalnych z obsługą komputera..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego Obsługa kas fiskalnych z obsługą komputera szacunkowo dla 11 osób.Kurs powinien obejmować minimum 120 godzin zajęć (przypadających na jednego uczestnika szkolenia) w tym :minimum 40 godzin zajęć teoretycznych,70 godzin zajęć praktycznych,10 godzin aktywne metody poszukiwania pracy prowadzone przez doradce zawodowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mała przedsiębiorczość.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego Mała przedsiębiorczość szacunkowo dla 6 osób.Kurs powinien obejmować minimum 120godzin zajęć (przypadających na jednego uczestnika szkolenia) w tym :minimum 80 godzin zajęć teoretycznych 30 godzin zajęć praktycznych 10 godzin aktywne metody poszukiwania pracy prowadzone przez doradce zawodowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynkach użyteczności publicznej w gminie Pleszew
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o.o.
- Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025/1
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 7 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
- Świadczenie usług grupowej i indywidualnej nauki pływania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.