Ogłoszenie z dnia 2007-10-01
Lublin: Dostawa sprzętu medycznego i materiałów stomatologicznych jednorazowego użytku - 4 zadania
Numer ogłoszenia: 180873 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 142182 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Przychodnia Stomatologiczna Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Lubartowska, 20-094 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7473520, fax 081 7473520.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i materiałów stomatologicznych jednorazowego użytku - 4 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dostawa różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku Zadanie nr 2 -Dostawa układu oddechowego dla dorosłych do aparatu do znieczuleń Ohmeda Excel 210SE Zadanie nr 3- Dostawa zestawu do konikopunkcji Zadanie nr 4 - Dostawa różnych materiałów stomatologicznych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.90.00 - 33.10.90.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 14431,3 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zad.Nr 1- Dostawa różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku...
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PZL CEZAL Lublin Sp.z o.o., Al.Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3626,00
- Oferta z najniższą ceną: 3626,00 / oferta z najwyższą ceną: 3626,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 -Dostawa układów oddechowych dla dorosłych do aparatu do znieczuleń Ohmeda Excel 210 SE.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Promed S.A., ul.Krajewskiego 1B, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2316,26
- Oferta z najniższą ceną: 2316,26 / oferta z najwyższą ceną: 2316,26
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3- Dostawa zestawu do konikopunkcji..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medline Sp. z o.o., ul.Fabryczna 17, 65-410 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 440.00
- Oferta z najniższą ceną: 440.00 / oferta z najwyższą ceną: 540.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Dostawa różnych materiałów stomatologicznych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tehand Sp. z o.o., ul. Herbowa 4, 20-551 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4296.73
- Oferta z najniższą ceną: 4296.73 / oferta z najwyższą ceną: 4296.73
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.