To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-12
Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. Nr sprawy: 5/PN/16
Numer ogłoszenia: 180877 - 2016; data zamieszczenia: 12.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59348 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 7658308, faks 22 7658301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. Nr sprawy: 5/PN/16.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 pakietów (części) i obejmuje: pakiet nr 1 - Preparaty do łazienek pakiet nr 2 - Profesjonalna chemia do sprzątania pakiet nr 3 - Mycie gruntowne podłóg pakiet nr 4 - Chemia gospodarcza pakiet nr 5 - Akcesoria pakiet nr 6 - Papier toaletowy pakiet nr 7 - Ręczniki papierowe i chusteczki pakiet nr 8 - Podajniki i dozowniki 4. Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w ofercie Wykonawcy. 5. Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godzinach od 8:00 do 15:00 z terminem określonym przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Wykonawca załączy do oferty: a) foldery, materiały firmowe, opisy techniczne - dotyczy wszystkich pozycji b) ulotki zaoferowanego asortymentu zawierające skład, dozowanie - dotyczy pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ c) karty charakterystyki substancji niebezpiecznych z uwzględnieniem wymagań rozporządzenia CLP, które obowiązuje od 01.06.2015 r. - dotyczy pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ d) atesty PZH HŻ - dotyczy pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ 7. Dostarczane produkty w szczególności środki chemiczne - muszą być wysokiej jakości, posiadać etykiety w języku polskim na wodoodpornym papierze wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz posiadać ważne terminy przydatności do stosowania (co najmniej 12 m-cy od dnia dostarczenia). 8. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na zaoferowane podajniki i dozowniki - dotyczy pakietu nr 8. 9. Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym. 10. Do oceny zgodności oferowanego produktu z opisem, Wykonawca wraz z ofertą dostarczy próbki (po jednym, najmniejszym opakowaniu występującym w handlu) środków czystości wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ. Próbki należy oznaczyć w sposób identyfikujący produkt Wykonawcy. 11. Produkty chemiczne muszą posiadać oryginalne opakowanie producenta, a na każdym opakowaniu informacja w języku polskim z nazwą producenta, datą ważności, składem produktu oraz zastosowaniem (dotyczy również próbek). 12. Dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi. 13. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia personelu w zakresie używania zaoferowanych środków oraz dostarczenia ulotek dotyczących stosowania danego preparatu (ok. 25 szt.) oraz ważnych kart charakterystyki preparatów. Szkolenie personelu zakończone będzie wystawieniem stosownego dokumentu o odbytym szkoleniu - dotyczy pakietów nr 1, 2, 3, 4. 14. Wykonawca pokrywa koszty transportów, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu oraz zapewnia rozładunek do magazynu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 39.22.21.20 - Kubki jednorazowe 39.51.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.76.10.00 - Papier toaletowy 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.00.00 - Środki czyszczące 25.23.20.00 - 25.23.20.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Preparaty do łazienek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cezal Sp. z o.o., ul. J.K. Branickiego 19, 15-085 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5515,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6783,45
Oferta z najniższą ceną: 3279,49 / Oferta z najwyższą ceną: 6783,45
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Profesjonalna chemia do sprzątania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Diabpol Med Sp. z o.o., ul. Traktorzystów 28D, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22642,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27850,21
Oferta z najniższą ceną: 12102,22 / Oferta z najwyższą ceną: 27850,21
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Mycie gruntowne podłóg
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Diabpol Med Sp. z o.o., ul. Traktorzystów 28D, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5992,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7370,50
Oferta z najniższą ceną: 7370,50 / Oferta z najwyższą ceną: 7370,50
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Chemia gospodarcza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Diabpol Med Sp. z o.o., ul. Traktorzystów 28D, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5724,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7041,00
Oferta z najniższą ceną: 4740,10 / Oferta z najwyższą ceną: 7041,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Akcesoria
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Diabpol Med Sp. z o.o., ul. Traktorzystów 28D, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12829,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15779,47
Oferta z najniższą ceną: 15779,47 / Oferta z najwyższą ceną: 15779,47
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Papier toaletowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INWEST SC DOROTA I TOMASZ MARIUSZ WIŚNIEWSCY
jakie przetargi wygrała firma
INWEST SC DOROTA I TOMASZ MARIUSZ WIŚNIEWSCY
- INWEST SC Dorota i Tomasz Wiśniewscy, ul. Giełczyńska 10, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14580,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14637,00
Oferta z najniższą ceną: 14637,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17933,40
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Ręczniki papierowe i chusteczki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Flesz Sp. z o.o., ul. Cieślewskich 25F, 03-017 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35861,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34285,88
Oferta z najniższą ceną: 34285,88 / Oferta z najwyższą ceną: 49116,69
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Zakup i sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Nowym Dworze Mazowieckim
- Usługa ochrony osób i mienia oraz obsługa stacji monitorowania w budynkach Nowodworskiego Ośrodka Kultury w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1a i ul. Ledóchowskiego 160 w 2025 roku
- Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem "OTAGO" w 2025 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz materiałów gospodarczych
- Dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
- "Zakup wraz z dostawą art. gospodarczych, środków czystości, środków ochrony indywidulanej, środków piorących i automatów dozujących do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp."
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.