eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzBudowa kanalizacji deszczowej dla odwodnienia drogi powiatowej Nr 5167 E w m. Grotniki, gm. Zgierz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-23

Zgierz: Budowa kanalizacji deszczowej dla odwodnienia drogi powiatowej Nr 5167 E w m. Grotniki, gm. Zgierz
Numer ogłoszenia: 18105 - 2016; data zamieszczenia: 23.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188659 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 288 81 00, faks 42 719 08 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej dla odwodnienia drogi powiatowej Nr 5167 E w m. Grotniki, gm. Zgierz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji deszczowej dla odwodnienia drogi powiatowej Nr 5167 E w miejscowości Grotniki w gminie Zgierz. Inwestycja realizowana będzie na terenie działek o numerach ewidencyjnych: 156/7, 157/3, 157/5, 106, 105/1 położonych w obrębie Grotniki - gmina Zgierz. 2. Zamawiający oświadcza, że na dzień budowy odwodnienia w miejscowości Grotniki gmina Zgierz będzie dysponował umowami użyczenia do działek wymienionych w ust. 1, na których będzie realizowana inwestycja. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie miedzy innymi następujących robót budowlanych: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, ustawienie barierek ochronnych z desek na słupkach drewnianych, rozebranie barierek ochronnych z desek na słupkach drewnianych, roboty ziemne, ręczne roboty ziemne w wykopach liniowych, ażurowe umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, grub. 15,0 cm, podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich z dodatkiem cementu grub. 14,0 cm, zasypanie wykopów, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm, kształtki PVC kanalizacyjne jedno-kielichowe łączone na wcisk o śr. zewn. 160 mm, próba wodna szczelności kanałów rurowych o średnica nominalnej 200 mm, przecisk rurą stalową fi 300 z materiałem, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnica 1000 mm w gotowym wykopie o głębokości 3,0 m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm w gotowym wykopie za każde 0,5 m różnicy głębokości, separator substancji ropopochodnych 3/30/600, wyloty drenarskie W-3 o średnicy 20 cm, układanie rur ochronnych z PCW o średnicy do 110 mm w wykopie, inspekcja telewizyjna, sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas robót, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. Wykonawca jest zobowiązany realizować roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania zawarte są w dokumentacji projektowej: 1) operat wodno-prawny - załącznik nr 8 do SIWZ; 2) opinia geotechniczna - załącznik nr 9 do SIWZ; 3) projekt budowlany - załącznik nr 10 do SIWZ; 4) przedmiar robót - załącznik nr 11 do SIWZ; 5) szczegółowa specyfikacja techniczna - załącznik nr 12 do SIWZ; 6) zgłoszenie wykonania robót - załącznik nr 13 do SIWZ; 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p. poż i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego. 6. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy, zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 7. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowana tymczasowego oraz jego utrzymanie i demontaż. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, przedstawić Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy harmonogram robót budowlanych, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram robót budowlanych musi zawierać takie rozłożenie prac w trakcie realizacji przedmiotu umowy gwarantujące ich wykonanie w terminie, o którym mowa w dziale III SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz rozszerzyć odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do opracowania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przebiegu przewodów kanalizacji sanitarnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARKBUD Sp. z o.o., ul. Targowa 7, 99-200 Poddębice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 222249,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79760,57

  • Oferta z najniższą ceną: 79760,57 / Oferta z najwyższą ceną: 196800,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.