Og³oszenie z dnia 2025-03-24
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa ci±gu ulic w dzielnicy przemys³owej po by³ych zak³adach ZPB Boruta – ul. £ukasiñskiego, Boruty, Miroszewskiej, Struga w Zgierzu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Zgierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Jana Paw³a II 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.zgierz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa ci±gu ulic w dzielnicy przemys³owej po by³ych zak³adach ZPB Boruta – ul. £ukasiñskiego, Boruty, Miroszewskiej, Struga w Zgierzu”.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-52f453ab-c5a2-4787-a8e2-23b324dd50a4
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00158441
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10814603.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zosta³y w dokumencie "Instrukcja dla wykonawców platformazakupowa.pl" oraz w „Regulaminie platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Prezydent Miasta Zgierza, z siedzib± w Zgierzu, plac Jana Paw³a II 16, 95-100 Zgierz
2) w sprawie ochrony swoich danych osobowych proszê skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem
e-mail: e-urzad@umz.zgierz.pl lub epuap.gov.pl skrytka epuap:/4ebn4d0m4f/skrytka; lub pisemnie na adres Urzêdu Miasta Zgierza:
plac Jana Paw³a II 16, 95-100 Zgierz;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postêpowania i udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji ksiêgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeñ lub obrony przed roszczeniami.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Podstaw± przetwarzania danych osobowych jest:
- ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych,
- ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
- art. 6 pkt 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze.
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
7) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
10) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P¦.271.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje realizacjê na terenie Zgierza zró¿nicowanych dzia³añ, maj±cych na celu poprawê jako¶ci i funkcjonowania infrastruktury miejskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn. „Budowa ci±gu ulic w dzielnicy przemys³owej po by³ych zak³adach ZPB Boruta – ul. £ukasiñskiego, Boruty, Miroszewskiej, Struga w Zgierzu”. Niniejsze zamówienie realizowane jest w formule „zaprojektuj i wybuduj”, z zastrze¿eniem, ¿e zadanie „wybuduj” jest wê¿sze zakresowo od „zaprojektuj”. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie zgodnie z Programem Funkcjonalno-U¿ytkowym ulic: £ukasiñskiego, Miroszewska, Struga, Boruty. Zamówienie obejmuje wybudowanie ulic: £ukasiñskiego, Miroszewska. Zakres rzeczowy szczegó³owo opisany zosta³ w poszczególnych Programach Funkcjonalno-U¿ytkowych stanowi±cych za³±czniki do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu robót budowlanych zgodnych z przedmiotem tego zamówienia podstawowego, tj. zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w trybie z wolnej rêki, w wyniku negocjacji z Wykonawc±, któremu udzielono zamówienie podstawowe, z uwzglêdnieniem przepisu art. 214 ust. 2 ustawy Pzp, w szczególno¶ci robót polegaj±cych na:
a) budowie i przebudowie uk³adu drogowego,
b) budowie i przebudowie chodników,
c) budowie i przebudowie o¶wietlenia,
d) budowie i przebudowie kanalizacji teletechnicznej, kana³ technologiczny,
e) budowie i przebudowie kanalizacji deszczowej i odwodnienia,
f) przebudowie istniej±cej sieci uzbrojenia terenu w zakresie koliduj±cym z projektowanymi robotami inwestycyjnymi,
g) wykonaniu nasadzeñ zieleni niskiej oraz drzew, a tak¿e ich pielêgnacji,
h) monta¿u elementów ma³ej architektury,
i) wykonaniu tymczasowej i sta³ej organizacji ruchu, o warto¶ci
do 3 000 000,00 z³ netto, na warunkach, na jakich zostan± udzielone odpowiednio:
1) przez Wykonawcê niepodlegaj±cego wykluczeniu;
2) z zachowaniem, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru zamówienia powtórzonego warunków umowy, jak w postêpowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie kryteria: cena, okres gwarancji, kary umowne.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (ca³kowity, ale nie d³u¿szy ni¿ 7 lat)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysoko¶æ kar umownych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca wykona³ nale¿ycie (zakoñczy³ wykonanie) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jestkrótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotê budowlan± o warto¶ci minimum 5 000 000,00 z³, odpowiadaj±c± swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia („zwi±zan± z przedmiotem zamówienia” ), tj. roboty drogowe i kanalizacyjne, Wykonawca dysponuje osobami,
skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnymi za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, tj.: - co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej; - co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodoci±gowej i kanalizacyjnej; - co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych; - co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej; - co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodoci±gowej i kanalizacyjnej; - co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych; Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie zamierza wzywaæ wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych. Zamawiaj±cy
dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy na podstawie o¶wiadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie zamierza wzywaæ wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych. Zamawiaj±cy dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy na podstawie o¶wiadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
PE£NOMOCNICTWO do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególno¶ci – do podpisania oferty wraz z za³±cznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów za³±czonych przez Wykonawcê. ZOBOWI¡ZANIE podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, je¶li Wykonawca polega na tych zasobach.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni z³o¿yæ pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów za³±czonych przez Wykonawcê, np. z umowy konsorcjum. 2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1, powinno wskazywaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego, a tak¿e zawieraæ deklaracjê (podpisy) wszystkich mocodawców, co do ustanowienia pe³nomocnika. 3. Spó³ka cywilna ubiegaj±ca siê o udzielenie zamówienia nie ma obowi±zku powo³ywania pe³nomocnika i mo¿e byæ reprezentowana przez wspólników -ka¿dego wspólnika - na ogólnych zasadach reprezentacji spó³ki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, chyba ¿e umowa lub uchwa³a wspólników stanowi odmiennie. 4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. W przypadku potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia warunków dotycz±cych: uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia – Wykonawca ten winien z³o¿yæ o¶wiadczenie w trybie art. 117 ust. 4 PZP.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Stosownie do tre¶ci art. 455 ust. 1 Pzp dopuszczalna jest zmiana umowy:1) niezale¿nie od warto¶ci tej zmiany, o ile zosta³a przewidziana w og³oszeniu
o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, w postaci jasnych, precyzyjnych
i jednoznacznych postanowieñ umownych, które mog± obejmowaæ postanowienia dotycz±ce zasad wprowadzania zmian wysoko¶ci ceny, je¿eli spe³niaj± one ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) okre¶laj± rodzaj i zakres zmian,
b) okre¶laj± warunki wprowadzenia zmian,
c) nie przewiduj± takich zmian, które modyfikowa³yby ogólny charakter umowy;
2) gdy nowy Wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego Wykonawcê:
a) je¿eli taka mo¿liwo¶æ zosta³a przewidziana w postanowieniach umownych,
o których mowa w pkt 1, lub
b) w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki Wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u
w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy, lub
c) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego Podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 Pzp;
3) je¿eli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego Wykonawcê, dodatkowych dostaw, us³ug lub robót budowlanych, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego,
c) wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy, z wyj±tkiem nale¿ycie uzasadnionych przypadków;
4) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.
2. Dopuszczalne s± równie¿ zmiany umowy których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 15%, w przypadku zamówieñ na roboty budowlane, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
3. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 3 i 4, Zamawiaj±cy:
1) nie mo¿e wprowadzaæ kolejnych zmian umowy w celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy;
2) po dokonaniu zmiany umowy, zamieszcza og³oszenie o zmianie umowy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub przekazuje Urzêdowi Publikacji Unii Europejskiej.
Pe³ny katalog zmian zawieraj± projektowane postanowienia umowy za³±cznik do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-11 10:45
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1081460
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-11 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-09
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- "Odnowa nawierzchni na drodze powiatowej nr 5166E relacji Aleksandrów £ódzki -gr. powiatu (Lutomiersk)"
- "Budowa ci±gu ulic w dzielnicy przemys³owej po by³ych zak³adach ZPB Boruta - ul. £ukasiñskiego, Boruty, Miroszewskiej, Struga w Zgierzu".
- us³uga cateringu realizowanej w trakcie konferencji Od solisty do dyrygenta. Przemiana przywództwa edukacyjnego jako warunek rozwoju edukacji ca³o¿yciowej
- sukcesywne ¶wiadczenie us³ug cateringowych realizowanych w trakcie cyklu szkoleñ dla nauczycieli i uczniów
- przeprowadzenie cyklu szkoleñ dla nauczycieli oraz uczniów z zakresu wyborów edukacyjno-zawodowych m³odych ludzi
- Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Maciejów, dzia³ka nr ewid. 28/1, 28/2, 28/3, 28/5
wiêcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki drzwiowej w Zespole Szkó³ im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- REMONT MA£EJ SALI GIMNATYCZNEJ W BUDYNKU SZKO£Y W ZESPOLE SZKÓ£ CENTRUM KSZTA£CENIA ROLNICZEGO W NAKLE ¦L¡SKIM
- Remont zabytkowego muru okalaj±cego teren szko³y tj. dawnego zespo³u szpitalnego ¶w. Doroty w ¯aganiu - od strony ulicy Szprotawskiej
- "Remont lokalu mieszkalnego z przeznaczeniem na placówkê opiekuñczo - wychowawcz± przy al. Ujazdowskich 18 m. 2 w Warszawie"
- Remont boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej w Lubszy
- Budowa stawu do retencjowania wody w miejscowo¶ci Zaborowie gmina Oroñsko
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.