eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZakup i dostawa świeżego mleka i artykułów mleczarskich, mrożonych owoców, warzyw i ryb, pieczywa i wyrobów cukierniczych w okresie od stycznia 2015r. do 30.06.2015 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-26

Kielce: Zakup i dostawa świeżego mleka i artykułów mleczarskich, mrożonych owoców, warzyw i ryb, pieczywa i wyrobów cukierniczych w okresie od stycznia 2015r. do 30.06.2015 r.
Numer ogłoszenia: 18124 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 398718 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa świeżego mleka i artykułów mleczarskich, mrożonych owoców, warzyw i ryb, pieczywa i wyrobów cukierniczych w okresie od stycznia 2015r. do 30.06.2015 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: świeżego mleka i artykułów mleczarskich , mrożonych owoców, warzyw i ryb, pieczywa i wyrobów cukierniczych w okresie od stycznia 2015r.umowy do 30.06.2015 r., wg ilości i asortymentu szczegółowo określonych w formularzach asortymentowo- cenowych podzielonych na pakiety (części) od nr1 do nr 3 w załączniku nr1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Pakiet nr1- Zakup i dostawa świeżego mleka i artykułów mleczarskich Pakiet nr2- Zakup i dostawa mrożonych owoców, warzyw i ryb Pakiet nr3- Zakup i dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych 3.Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. 4.Uwagi do pakietów: Pakiet nr1-Zakup i dostawa świeżego mleka i artykułów mleczarskich: dostawa towaru własnym transportem, rozładunek do magazynu Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. Towar będący przedmiotem zamówienia Zamawiający będzie zamawiał sukcesywnie w miarę rzeczywistych potrzeb. Dostawy realizowane będą w miarę składanych zamówień w dniu złożenia zamówienia lub najpóźniej następnego dnia w ustalonych godzinach. Konieczność oznakowania produktów etykietą producenta, dostawa towaru w I gatunku, każdy z produktów musi posiadać datę produkcji i termin przydatności do spożycia i umieszczoną etykietę producenta z datą przydatności do spożycia. Dostawa towaru w odpowiednich opakowaniach (zamknięte, nieuszkodzone), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi). Częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego, będzie ustalana na roboczo. Zamówienia cząstkowe będą składane faksem ( w przypadku problemów z wysłaniem zamówienia faksem droga elektroniczna). Wymagane jest, aby okres przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w dniu odbioru, wynosił minimum połowę okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia był oznakowany zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi dotyczącymi oznaczeń. Pakiet nr2-Zakup i dostawa mrożonych owoców, warzyw i ryb: dostawa towaru własnym transportem, rozładunek do magazynu Zamawiającego. Towar będący przedmiotem zamówienia zamawiający będzie zamawiał sukcesywnie w miarę rzeczywistych potrzeb. Dostawy realizowane będą 1 raz w tygodniu w terminie 2 dni od daty złożenia zamówienia, w ustalonych godzinach, na podstawie zamówień cząstkowych przesłanych na faks (w przypadku problemów z wysłaniem zamówienia faksem droga elektroniczna).Wymagane jest, aby okres przydatności do spożycia kupowanych produktów w dniu ich odbioru, wynosił minimum połowę okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego wyrobu. Dostawa towaru w odpowiednich opakowaniach (nieuszkodzone), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi. Konieczność oznakowania produktów etykietą producenta, dostawa towaru w I gatunku, każdy z produktów musi posiadać datę produkcji i termin przydatności do spożycia i umieszczoną etykietę producenta z datą przydatności do spożycia. Dostawa towaru na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia był oznakowany zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi dotyczącymi oznaczeń. Pakiet nr3-Zakup i dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych: dostawa towaru własnym transportem, rozładunek do Magazynu Zamawiającego, dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi. Towar będący przedmiotem zamówienia zamawiający będzie zamawiał sukcesywnie w miarę rzeczywistych potrzeb. Dostawy realizowane będą w miarę składanych zamówień w dniu złożenia zamówienia lub najpóźniej następnego dnia w ustalonych godzinach Częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego, będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji zamówienia. Realizacja dostaw odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych przesłanych na faks ( w przypadku problemów z wysłaniem zamówienia faksem droga elektroniczna). Wymagane jest, aby okres przydatności do spożycia kupowanych produktów, w dniu ich odbioru, wynosił minimum połowę okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr1-pakiet zostaną odrzucone. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia był oznakowany zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi dotyczącymi oznaczeń. Dostawa towaru w odpowiednich opakowaniach (nieuszkodzone). 5. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadania (Pakiety). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6.Szczegółowe wymagania dotyczące w/w przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr1: pakiet nr 1, pakiet nr 2, pakiet nr3. Rozliczenia poszczególnych dostaw odbywać się będą w oparciu o ceny jednostkowe asortymentu określone w formularzu cenowym załącznik nr 1-pakiet do SIWZ, które należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.33.11.00 - Warzywa świeże lub mrożone 15.22.10.00 - Ryby mrożone 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup i dostawa świeżego mleka i artykułów mleczarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa STARMLECZ Adam Tkaczuk, ul. Zgodna 4b, Starachowice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36062,46

  • Oferta z najniższą ceną: 36062,46 / Oferta z najwyższą ceną: 39961,74

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup i dostawa mrożonych owoców, warzyw i ryb

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe PINGWINEK Jerzy Świercz, Anna Świercz Spółka Jawna, ul. Domaszowska 94, Kielce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6995,10

  • Oferta z najniższą ceną: 6995,10 / Oferta z najwyższą ceną: 6995,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup i dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe PIEKARNIA GIEMZA Rafał Giemza, ul. Kochanowskiego 18, Piekoszów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9187,47

  • Oferta z najniższą ceną: 9187,47 / Oferta z najwyższą ceną: 10939,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.