To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-09
Katowice: Usługa druku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych, wydawnictw Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego oraz podkładów na biurko(biuwarów)
Numer ogłoszenia: 181395 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146131 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 207 85 65, faks 32 207 85 78.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych, wydawnictw Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego oraz podkładów na biurko(biuwarów).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa druku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych, wydawnictw Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego oraz podkładów na biurko /biuwarów/, w podziale na zakresy: zakres I - usługa druku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych: 1.Folia na drzwi wraz z usługą oklejenia powierzchni drzwi wejściowych do Wydziału Europejskiego Funduszu Społecznego, format: 1800 x 1800 mm - 2 szt. 2.Folia na drzwi wraz z usługą oklejenia powierzchni drzwi wejściowych do Wydziału Europejskiego Funduszu Społecznego, format: 2850x1800 mm - 1 szt. 3.Naklejka podłogowa samoprzylepna - 5 szt. zakres II - usługa druku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych: 1.Teczka papierowa - 1 600 szt. 2.Notatnik papierowy - 1 600 szt. zakres III - usługa druku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych: 1.Torba papierowa - 1 600 szt. Dla zakresów I, II oraz III Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach oraz przy ul. Reymonta 24 w Katowicach. zakres IV - usługa druku i dostawy wydawnictw Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego: 1.Ulotki Questing Śladami Georga i Emila Zillmannów 5 projektów graficznych po 7 000 szt. - łącznie 35 000 szt. 2.Plakat Podróżuj po Szlaku Zabytków Techniki 1 projekt graficzny - 200 szt. 3.Wizytówki Szlaku Zabytków Techniki 37 pozycji - projektów graficznych, po jednej indywidualnej wizytówce / projekcie graficznym dla każdego z 36 obiektów Szlaku i 1 pozycja / projekt graficzny wizytówka ogólna Szlaku Zabytków Techniki - nakład po 40 000 szt. dla każdej z pozycji / projektu graficznego łącznie 1 480 000 szt. Dla zakresu IV poz. 1 oraz 2 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach. Dla zakresu IV poz. 3 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do 30 lokalizacji (miejsc dostawy) na terenie województwa śląskiego zgodnie z wykazem zamieszczonym w tabeli nr 1, stanowiącej załącznik do SOPZ dla zakresu IV. zakres V - Usługa druku i dostawy podkładów na biurko /biuwarów/ - 2 000 szt. Dla zakresu V Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ligonia 46 w Katowicach. 2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia /SOPZ/, z podziałem na zakresy, zawiera załącznik nr 3 do SIWZ / załącznik nr 1 do umowy. 3.Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 2a do niniejszej siwz /zakres I, II i III/, załącznik 2b /zakres IV/ i załącznik 2c /zakres V/.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia w zakresach I, II oraz III współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługa druku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O.
- Business Consulting Sp. z o.o., ul. 1 Maja 88, 40-240 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1847,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1429,26
Oferta z najniższą ceną: 1429,26 / Oferta z najwyższą ceną: 3430,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Usługa druku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- ZAPOL SOBCZYK S.J., Al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7072,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4720,00
Oferta z najniższą ceną: 4720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9936,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Usługa druku i dostawy wydawnictw Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Oficyna Wydawniczo-Reklamowa Sagalara Monika i Wojciech Sagalara, ul. Lodowa106A, 93-232 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39600,00
Oferta z najniższą ceną: 27756,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66950,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Usługa druku i dostawy podkładów na biurko (biuwarów)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIFUND SP. Z O.O., Al. Niepodległości 72, 35-303 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20243,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14520,00
Oferta z najniższą ceną: 14520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30360,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni części alejki głównej w ROD im. Tadeusza Kościuszki stanowiącej łącznik pomiędzy ulicami Barbary, Kilińskiego, Zajączka
- Usługa wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cykliczne drukowanie spersonalizowanych dyplomów doktora i doktora habilitowanego oraz zadrukowywanie Kart Księgi Doktorskiej i Habilitacyjnej.
- Zakup gadżetów promocyjnych na Krajową Konferencję Elektroniki
- Dostawa butelek filtrujących
- Wydanie monografii naukowych
- Dostawa artykułów reklamowych
- Druk wraz z dostawą kolorowanek dla dzieci oraz przewodników po Muzeum
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.