eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont pokrycia dachowego w Zespole Szkolno Przedszkolnym nr 1 przy ul. Leśnej 9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-05

Tychy: Remont pokrycia dachowego w Zespole Szkolno Przedszkolnym nr 1 przy ul. Leśnej 9
Numer ogłoszenia: 181506 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachowego w Zespole Szkolno Przedszkolnym nr 1 przy ul. Leśnej 9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont pokrycia dachowego w Zespole Szkolno Przedszkolnym nr 1 przy ul. Leśnej 9 Zakres robót obejmuje między innymi: 1. roboty rozbiórkowe, w tym między innymi: - rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, gzymsów gzymsów blachy nie nadającej się do użytku - 418,71 m2, - rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku - 297,8m, - rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku - 153m, - rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych 1 warstwa - 1458,14 m2, - rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych następne 4 warstwy - 1458,14m2, - zerwanie zniszczonej nawierzchni cementowej na dachu - 175,69m2, 2. roboty murarskie, w tym między innymi: - wieloprzewodowe kominy wolnostojące z cegieł klinkierowych na zaprawie do klinkieru - 6,9 m3, - spoinowanie kominów zaprawą cementową, niebarwioną - 47,28 m2, - nakrywy kominów o śr. gr. 7cm - 10,26m2, - gruntowanie podłoży preparatami - 324,59m2, - warstwy wyrównawcze pod pokrycie z papy z zaprawy cementowej gr. 20mm zatarte na gładko - 175,69m2, - warstwy wyrównawcze na półce z zaprawy cementowej gr. 20 mm zatarte na ostro - 208,46m2, - mechaniczne wiercenie otworów o śr. do 10 mm w drewnie 361,6 otw., - mechaniczne wykonanie ślepych otworów w betonie do 8cm i śr. do 20mm - 362szt., 3. roboty tynkarskie, w tym między innymi: - uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych o podłożach z cegły, pustaków - 68,6m2, - odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy wapiennej na ścianach, filarach - 30,0m2, - uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, słupach o podłożach z cegły, pustaków - 30,0m2, 4. roboty dekarskie, w tym między innymi: - obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. do 25cm - 92,23 m2, - obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. ponad 25cm - 347,15 m2, - rynny dachowe półokrągłe o śr. 15cm z blachy ocynkowanej - 297,8m, - rury spustowe z PCV okrągłe o śr. 110 mm - 153,2m, - osadzenie listew wykańczających przy obróbkach blacharskich - 86,4m, - obróbki dachowe murów ogniowych pasem papy szer. 30 cm - 919,5 mb, - obróbki dachowe murów ogniowych pasem papy termozgrzewalnej, dodatek za 50cm szer. ponad 50cm- 579,0mb, - izolacje cieplne z płyt styropianowych EPS 70-040 gr. 16 cm poziome na wierzchu konstrukcji na sucho - 1458,14m2, - przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych do płyty z betonu - 7290,7 szt., - pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe - 1458,14m2, 5. roboty malarskie, w tym między innymi: - zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5m2 - 630,0m2, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian - 251,48m2, - dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z dwukrotnym szpachlowaniem - 251,46m2, - jednokrotne lakierowanie emalią olejną tynków - 251,46m2, - dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych - 60m2, - dwukrotne malowanie farbą Fawinyl C powierzchni pełnych bez szpachlowania - 56,55m2, - dwukrotne malowanie farbą Fawinyl C rynien o śr. 150mm - 297 m, 6. roboty kanalizacyjne, w tym między innymi: - wymiana rur deszczowych - PCV fi 150 mm - 14 kpl, - rury kanalizacyjne z PVC fi 150 mm - 115m, 7. roboty odgromowe i elektryczne, w tym między innymi: - demontaż przewodów uziemiających uziemiających odgromowych - 1079m, - demontaż wsporników instalacji odgromowej i uziemiającej ze sciany nie betonowej 127szt., - montaż zwodów poziomych naprężonych z pręta o śr. 8mm na uprzednio zainstalowanych wspornikach na dachu płaskim 1079m, - montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na budynkach na cegle z wykonaniem otworu mechanicznie - 254m, - ręczne kopanie rowów dla kabli o głęb. do 0,6m i szer. dna do 0,4m - 168mb, - ręczne zasypywanie rowów dla kabli do 0,6m i szer. dna do 0,4m - 168mb, - układanie bednarki w rowach kablowych - bednarka 120mm2 - 168m, - pomiary instalacji odgromowej 2x6,25m3, 8. roboty porządkowe, w tym między innymi: - wywiezienie zerwanej papy samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km - 36,45m3, - wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji ceglanych - 6,25m3, - wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji za następne 10 km - 49,57m3, - koszt składowania i utylizacji gruzu na wysypisku - 28,04t. - koszt składowania i utylizacji papy na wysypisku - 69,25t.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium: 9 000.00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100 PLN).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością dwóch robót budowlanych o zakresie dekarskim i ogólnobudowlanym o wartości minimum 400 000,00 zł brutto każda ) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wymagana jest osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie nadzorowania robót oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 400 000,00 zł), d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp): a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, B. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp): a) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagana jest osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie nadzorowania robót oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością dwóch robót budowlanych o zakresie dekarskim i ogólnobudowlanym o wartości minimum 400 000,00 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. C. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp): a) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 400 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. D. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 3 do SIWZ - zaakceptowany na każdej stronie wzór umowy, c) kosztorys ofertowy, d) dowód wniesienia wadium, e) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 05/08/2008

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.