eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa preparatów antyseptycznych oraz dezynfekcyjnych dla UCK w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-17

Gdańsk: Dostawa preparatów antyseptycznych oraz dezynfekcyjnych dla UCK w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 181526 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133082 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3491248, faks 58 3492074, 3461178.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów antyseptycznych oraz dezynfekcyjnych dla UCK w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów antyseptycznych oraz dezynfekcyjnych na okres 12 miesięcy w asortymencie, szacunkowej ilości i wymaganiach jakościowych bezwzględnych określonych w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik nr 6. 2.Preparaty muszą być oznaczone etykietami informacyjnymi w języku polskim na opakowaniach jednostkowych.. 3.Dostarczone preparaty muszą posiadać minimum 12 miesięczny okres przydatności. 4.Wykonawca dodatkowo jest zobowiązany do dostarczenia z pierwszą dostawą preparatów aktualnych kart charakterystyki substancji niebezpiecznych oraz ulotek informacyjnych w języku polskim w formie pisemnej i na nośniku elektronicznym. W przypadku zmian treści karty Wykonawca zobowiązany jest do jej aktualizacji w trakcie okresu trwania umowy. 5.Preparaty zawarte w niżej podanych częściach muszą być kompatybilne (od jednego producenta lub posiadać zaświadczenie od producentów o wzajemnej kompatybilności oferowanych w danej części preparatów). - część 1 pozycja 1,2 - część 2 pozycja 1 i 2 6.Dodatkowo preparaty podane poniżej powinny być dopuszczone do użytkowania przez: -część 1 pozycja 1,2 producenta myjni INNOVA E. Po stronie Wykonawcy spoczywa obowiązek skalibrowania wszystkich myjni i przeprowadzenia ponownego procesu walidacji w przypadku zmiany środka na inny równoważny niż wymieniony w tabeli. -część 2 pozycja 1 i 2przez producenta myjni AT-OS. Po stronie Wykonawcy spoczywa obowiązek skalibrowania wszystkich myjni i przeprowadzenia ponownego procesu walidacji w przypadku zmiany środka na inny równoważny niż wymieniony w tabeli. 7.Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia, określają wymagany standard zamawianych artykułów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza składanie ofert o równoważnych parametrach jakościowych, technologicznych oraz stopniu zużywania nie gorszych niż podane w SIWZ, posiadające identyczny skład chemiczny w zakresie podstawowych substancji oraz dopuszczenie przez producenta urządzeń do stosowania preparatów w danym urządzeniu. Dowód spełnienia warunku równoważności spoczywa na Wykonawcy 8.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: część 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dr. Weigert Polska Sp. z o.o., ul. Wybrzeże Gdyńskie, 01-531 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63520,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68636,37

  • Oferta z najniższą ceną: 68636,37 / Oferta z najwyższą ceną: 68636,37

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henry Kruse Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3, 55-040 Bielany Wrocławskie, Kajetany, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15609,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7721,56

  • Oferta z najniższą ceną: 7721,56 / Oferta z najwyższą ceną: 7721,56

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: część 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Schulke Polska Sp. z o.o., ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17233,56

  • Oferta z najniższą ceną: 17233,56 / Oferta z najwyższą ceną: 17233,56

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: część 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dr. Weigert Polska Sp. z o.o., ul. Wybrzeże Gdyńskie, 01-531 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2526,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1772,53

  • Oferta z najniższą ceną: 1772,53 / Oferta z najwyższą ceną: 1772,53

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: część 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Źółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38730,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18942,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18942,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28524,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.