eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiOdbiór bezdomnych psów z terenu Gminy Suwałki oraz zapewnienie im opieki w schronisku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-09

Suwałki: Odbiór bezdomnych psów z terenu Gminy Suwałki oraz zapewnienie im opieki w schronisku
Numer ogłoszenia: 181585 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suwałki , ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662136, faks 087 5662136.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór bezdomnych psów z terenu Gminy Suwałki oraz zapewnienie im opieki w schronisku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przyjmowanie psów do schroniska,( miejscem odbioru psa siedziba zamawiającego Urząd Gminy Suwałki, ul. Świerkowa 45 w ciągu 60 minut od zgłoszenia odbioru) przechowywanie psów w schronisku, właściwe traktowanie, odżywianie, zapewnienie opieki i nadzoru weterynaryjnego, prowadzenie ewidencji zwierząt, podejmowanie działań zmierzających do adopcji psów, wykonanie kastracji lub sterylizacji i wszczepienie chipa psom przeznaczonym do adopcji. Przyjęcie około 150 szt. psów obecnie umiejscowionych w schronisku w Suwałkach. (szacowana ilość psów przebywająca w schronisku dziennie około 150 szt., szacowana ilość psów do kastracji 2 szt. miesięcznie, szacowana ilość psów do sterylizacji 2 szt. miesięcznie) 2. Odłów psów poza godzinami pracy Urzędu Gminy oraz w dni wolne od pracy, niedziele i święta oraz w dni robocze w przypadku braku możliwości odłowienia przez pracowników Urzędu Gminy na zgłoszenie Zamawiającego, lub Policji - w przeciągu 60 minut od zgłoszenia odbioru. (zamawiający szacuje odłów około 3 szt. psów w miesiącu). W przypadku odłowu psa, który pogryzł człowieka należy dostarczyć do lekarza weterynarii w celu poddania psa obserwacji w ciągu 60 minut od zgłoszenia na koszt wykonawcy. 3.Odbiór od zamawiającego i uśpienie 1 ślepego miotu, przez lekarza weterynarii przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia (zamawiający szacuje około 1 ślepego miotu na 2 miesiące). Odbiór w ciągu 60 minut od zgłoszenia odbioru. Szczenięta urodzone ( ślepe mioty) w czasie transportu lub w schronisku przez suki z terenu Gminy Suwałki odebrane od zamawiającego podlegają uśpieniu na koszt wykonawcy, w przypadku nie dokonania tego zabiegu stają się własnością wykonawcy. 4.odłów i sterylizacja wolno żyjących kotek szacowana ilość 2 szt. miesięcznie, oraz kastracji wolno żyjących kocurów szacowana ilość 1 szt. miesięcznie odłowionych z terenu Gminy Suwałki. Wykonanie zamówienia należy wykonać odbywać wg następujących zasad: 1)odłowienie wolno żyjących kotów, 2)przygotowanie do zabiegu ( ewentualne odpchlenie zwierzęcia) 3)przeprowadzenie zabiegu zgodnie z zasadami sztuki weterynaryjnej przez lekarza weterynarii, zwierzę powinno zostać przetrzymane w miarę potrzeb do stanu umożliwiającego jego wypuszczenie na wolność 4)trwałe oznakowanie kotów 5)odwiezienie kotów w miejsce wcześniejszego ich pobytu. 5.W ramach kontroli realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do wejścia na teren schroniska i dokonania kontroli psów i dokumentacji dotyczącej psów odebranych z terenu Gminy Suwałki a w przypadku stwierdzenia, że psy są chore i w złej kondycji zostaną odebrane a leczeniem zostanie obciążony właściciel schroniska. 6.Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia, zobowiązany jest do przetransportowania około 150 psów ze schroniska w Suwałkach do schroniska prowadzonego przez wykonawcę na koszt wykonawcy. 7.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia bieżącej aktualizacji strony internetowej poświęconej adopcji psów w sposób czytelny i wyeksponowany wraz ze zdjęciem psa z określeniem pochodzenia psa , z Gminy Suwałki. 8. Wykonanie zamówienia musi być zgodne z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 856 ze zm.) a przechowywanie psów powinno odbywać się w schronisku spełniającym wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt Dz. U. z 2004r. Nr 158, poz. 1657. 9.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 10.Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych 11.Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające. 12.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia. Usługi wchodzące w zakres zamówienia będą wykonywane w okresie od dnia 01.01.2016 do dnia 31.12.2016 r..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Usługi tego samego rodzaju co zamówienie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.21.00.00 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o posiadaniu niezbędnych uprawnień do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 250.000 złotych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Potwierdzenie zarejestrowania schroniska przez Powiatowego Lekarza Weterynarii we właściwym rejestrze.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - czas odbioru do schroniska od chwili zgłoszenia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie ilości psów w schronisku, ilości kastracji i ilości sterylizacji psów i kotów, ilości odbioru, ilości odłowów poza godzinami pracy urzędu w niedziele i święta oraz w dni robocze w przypadku braku możliwości odłowu przez pracowników Urzędu Gminy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Suwałki ul. Świerkowa 45, pok. nr 141.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Suwałki, ul. Świerkowa 45, pok 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.