Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-25
Lubin: Budowa ul. Biedronkowej w Lubinie wraz z oświetleniem
Numer ogłoszenia: 181679 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lubin , ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 7468129, 7468277, faks 076 7468287.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Biedronkowej w Lubinie wraz z oświetleniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. Biedronkowej w Lubinie wraz z oświetleniem 2. Zakres robót obejmuje: a) Branżę drogową - budowa odcinka drogi polegającej na: budowie jezdni, budowie chodników i ścieżki rowerowej, - utwardzenie terenu kostką betonową, - budowa zjazdu, b) Odwodnienie terenu c) Budowa sieci oświetlenia drogowego d) Wykonanie trawników.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Budowa ul. Biedronkowej w Lubinie wraz z oświetleniem - wielkość nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 20 000,00 PLN ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych )
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 zadania dotyczące budowy lub przebudowy dróg w zakresie nawierzchni jezdni i chodników o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN ( każde z zadań ) ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SUMOWANIA ZAKRESU ZADAŃ W CELU WYKAZANIA SPEŁNIANIA WARUNKU
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania umowy, w sytuacji gdy jej realizacja nie będzie możliwa, przez m.in.: a) w przypadku zmiany danych lub przekształcenia podmiotu (strony umowy-Wykonawcy), b) w przypadku zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na roboty objęte umową, c) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację umowy, d) możliwość wystąpienia zamówień dodatkowych mogących mieć wpływ na realizację umowy, e) zmiana warunków i uzgodnień rozwiązań projektowych z zarządcami infrastruktury technicznej, f) ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych mających wpływ na termin wykonania, g) przypadki losowe ( awarie urządzeń, zniszczenia wywołane przez wiatrołomy, wyładowania atmosferyczne, itp. ), h) zmiany przepisów powodujące konieczność zastosowania innych rozwiązań niż przyjęto w dokumentacji, i) konieczność przeprowadzenia dodatkowych badań technicznych, j) wykonanie dodatkowego projektu, zastosowanie nowych rozwiązań projektowych przeprojektowania, k) wystąpienie kolizji prowadzonych robót z uzbrojeniem podziemnym, l) zmiana podwykonawcy za zgodą Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia, ł) powierzenie podwykonawcom za zgodą Zamawiającego innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy, m) wprowadzenie jako strony umowy Jeronimo Martins Polska Spółka Akcyjna. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, pokój Nr 106.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, pokój Nr 106.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Świadczenie usług pocztowych wykonywanych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej do modernizacji wolier A-1, A-2 i A-3.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Notecią
- Remont drogi gminnej w miejscowości Poraj - ul. Nadrzeczna
- REMONT DROGI GMINNEJ W UL. KORCZAKA W MYSZKOWIE
- "Remont drogi powiatowej nr 1014S na odcinku Postaszowice-Gorzków Nowy"
- Budowa drogi gminnej w Rudnikach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4470S ul. Jana Kubika w miejscowości Janowice.
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.