Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-22
Olsztyn: WYKONANIE WENTYLACJI MECHANICZNEJ WRAZ Z KLIMATYZACJĄ W DZIALE DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ - ETAP I.
Numer ogłoszenia: 181729 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5322966, faks 089 5322979.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulmonologia.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE WENTYLACJI MECHANICZNEJ WRAZ Z KLIMATYZACJĄ W DZIALE DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ - ETAP I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są roboty budowlane polegające na wykonaniu wentylacji mechanicznej wraz z klimatyzacją w Dziale Diagnostyki Laboratoryjnej Samodzielnego Publicznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Olsztynie - Etap I. 2. Zakres robót określonych w pkt 1 obejmuje: a) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wyciągowej z odzyskiem ciepła i chłodzeniem, b) wykonanie podłączeń instalacji w branży sanitarnej, c) wykonanie podłączenia urządzeń do instalacji elektrycznej, d) montaż i wykonanie podłączeń urządzeń układu automatycznej regulacji, e) uruchomienie, przegląd, regulacja i pomiary wszystkich urządzeń i instalacji ze sporządzeniem protokołów, f) obudowę płytami g-k na ruszcie, g) malowanie pomieszczeń, h) przeszkolenie pracowników obsługi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego na podstawie art. 67 Ustawy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia na warunkach przewidzianych w projekcie umowy - Załącznik Nr 3 i cenach jednostkowych wynikających ze złożonej przez Wykonawcę oferty lub korzystniejszych dla Zamawiającego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A 77 1160 2202 0000 0000 6193 7410 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 roku, Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno być przesłane na adres Zespołu do dnia 06.09.2012 roku do godz. 08:00, w osobnej kopercie z nazwą Wykonawcy, z dopiskiem WADIUM - WYKONANIE WENTYLACJI MECHANICZNEJ WRAZ Z KLIMATYZACJĄ W DZIALE DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ - ETAP I (zaleca się dołączenie do oferty dowodu przelewu, bądź kopii dokumentów określonych w pkt 2 lit. b do e). 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Powyższy warunek spełnią Wykonawcy przedkładając wraz z ofertą wykaz zawierający min. 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu wentylacji mechanicznej z instalacją klimatyzacji o wartości min. 150 000,00 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich nazwy, wartości, zakresu, dat wykonania i zleceniobiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje)(w tym celu należy wypełnić Załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przez Zamawiającego w Rozdziale IV SIWZ, pkt 1 lit. a, b, c, - Załącznik Nr 5 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Powyższy warunek spełnią Wykonawcy przedkładając wraz z ofertą wykaz zawierający min. 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu wentylacji mechanicznej z instalacją klimatyzacji o wartości min. 150 000,00 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich nazwy, wartości, zakresu, dat wykonania i zleceniobiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje)(w tym celu należy wypełnić Załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przez Zamawiającego w Rozdziale IV SIWZ, pkt 1 lit. a, b, c, - Załącznik Nr 5 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Powyższy warunek spełnią Wykonawcy przedkładając wraz z ofertą wykaz osób (tabela w Formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ), kierujących robotami , posiadających uprawnienia: w branży instalacyjnej - instalacje wentylacyjne i sanitarne, w branży elektrycznej - instalacje elektryczne i automatyki, w branży budowlanej - konstrukcyjno - budowlane, a także oświadczenia osób wykazanych na podstawie ww, że posiadają wymagane uprawnienia i na każde żądanie Zamawiającego udostępnią je w terminie 3 dni roboczych od wezwania oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przez Zamawiającego w Rozdziale IV SIWZ, pkt 1 lit. a, b, c, - Załącznik Nr 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Powyższy warunek spełnią Wykonawcy przedkładając wraz z ofertą opłaconą polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500 000,00 zł (należy dołączyć potwierdzenie opłaty składki) oraz oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przez Zamawiającego w Rozdziale IV SIWZ, pkt 1 lit. a, b, c, - Załącznik Nr 5 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 3. kosztorys ofertowy, obejmujący pełen zakres robót budowlano-montażowych i instalacyjnych wraz z cenami jednostkowymi i wartością robót, sporządzony przez Wykonawcę wraz wykazem materiałów zawierającym ich charakterystykę techniczną, ilość, cenę, 4. certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne oraz wymagania higieniczne potwierdzające jakość wymienionych w kosztorysie wyrobów budowlanych składających się na oferowany system wentylacyjny i klimatyzację, 5. potwierdzenie odbycia wizji lokalnej potwierdzone przez Z-cę Dyrektora ds. Technicznych lub Kierownika Działu Obsługi.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W uzasadnionych wypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie jeżeli: a) są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa wykonania robót budowlanych lub usprawnienia procesu robót, b) są konieczne z powodu wad dokumentacji projektowej niezależnych od stron (kontynuacja wykonania umowy groziłaby powstaniem obiektu budowlanego obarczonego wadą) i muszą zostać dokonane podczas wykonywania robót, c) nastąpiła zmiana w zakresie podatku VAT, d) wystąpiła awaria nie zawiniona przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulmonologia.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Jagiellońska 78
10-357 Olsztyn
Budynek administracji, III piętro, pok. 317.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2012 godzina 08:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ul. Jagiellońska 78 10-357 Olsztyn Budynek administracji, III piętro, sekretaraiat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn: "Utworzenie interdyscyplinarnego laboratorium (bio)gospodarki cyrkulacyjnej w budynku UWM w Olsztynie przy Pl. Łódzkim 3"
- Zorganizowanie wycieczki dla pracowników Sądu Rejonowego w Olsztynie z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - wycieczka na Maltę
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 512 w zakresie przebudowy skrzyżowania ulic Nowowiejskiego i Żeromskiego w Bartoszycach
- Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie oraz podległych mu Biur Powiatowych
- OBO 2025: Remont nawierzchni chodnika wzdłuż ul. Jeziołowicza
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- "Budowa kancelarii potrójnej dla Leśnictwa Borowiec, Grodziec i Łagiewniki"
- Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa świetlicy wiejskiej w Studzienkach
- "Remont dachu oraz montaż instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w przedszkolu w Ochraniewie" - powt.
więcej: Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.