eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Iławy w sezonie zimowym 2009/2010. Postępowanie znakOO-341/30/09

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-19

Iława: Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Iławy w sezonie zimowym 2009/2010. Postępowanie znak: OO-341/30/09
Numer ogłoszenia: 181751 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350146 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, faks (089) 649 26 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Iławy w sezonie zimowym 2009/2010. Postępowanie znak: OO-341/30/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg w Iławie. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Przygotowanie (zakup i magazynowanie) i zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiałów do usuwania śliskości w ilościach zapewniających należyte wykonanie usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, że w akcji zimowej w sezonie 2009/2009 zużyto następujące ilości materiałów: 20% mieszanki soli z piaskiem - 1180 ton. 2) Likwidację skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przyjęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi (bieżące i ciągłe w okresie trwania umowy odśnieżanie i usuwanie śliskości z ulic miejskich wraz z sięgaczami i łącznikami). 3) Do godz. 7 rano powinny być odśnieżone oraz usunięta śliskość na głównych ciągach komunikacyjnych, w tym pieszych w mieście (wykaz ulic stanowi załącznik nr 1 do umowy), 4) Przygotowanie i zabezpieczenie odpowiedniej ilości materiałów do usuwania śliskości w ilościach zapewniających należyte wykonanie usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. 5) Utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy. Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia bezzwłocznie od chwili powzięcia decyzji o konieczności podjęcia akcji na drodze. Wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby. 6) Likwidację śliskości należy rozpoczynać niezwłocznie po jej wystąpieniu na wyznaczonych odcinkach dróg zgodnie z kolejnością odśnieżania, 7) Ponoszenie odpowiedzialności za uruchomienie sprzętu oraz przebieg zimowego utrzymania. 8) Zorganizowanie dodatkowego sprzętu i ludzi do odśnieżania w przypadkach skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych i pogodowych (zawieje i zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne) 9) Oczyszczanie ze śniegu osadników krat ściekowych, nawierzchni ulic. 10) Pełnienie dyżurów. 11) Oczyszczanie ulic: prace polegające na oczyszczaniu należy rozpocząć jeżeli w ciągu kolejnych 3 dni wystąpią korzystne warunki atmosferyczne (brak opadów śniegu, temperatura powyżej +5oC itp.). Pod pojęciem oczyszczania należy rozumieć prace polegające na oczyszczaniu ulic z zalegających zanieczyszczeń (piasku itp.) przy użyciu zamiatarek mechanicznych oraz mechaniczne i ręczne zbieranie zanieczyszczeń takich jak: butelki, puszki, papier, folie, kartony, wyłamane przez wiatr gałęzie oraz inne zanieczyszczenia. Przy oczyszczaniu mechanicznym należy uwzględnić doczyszczanie ręczne odcinków, gdzie oczyszczanie mechaniczne było niemożliwe. Usługę związaną z oczyszczaniem ulic należy wykonywać zgodnie z załącznikiem nr 1. 3. Wynagrodzenie za faktycznie wykonane usługi będzie płatne w cyklach miesięcznych na podstawie wykonanych i odebranych usług. Podstawą do wynagrodzenia będzie protokół odbioru usług sporządzony przez wykonawcę w obecności Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do pełnej i natychmiastowej gotowości w razie wystąpienia opadów lub gołoledzi. 5. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zakupi wszystkie niezbędne materiały potrzebne do realizacji zamówienia (piasek, sól) oraz sporządzi właściwe mieszanki. Przy czym materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 25 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach(Dz.U.05.230.1960) 6. Koszty związane ze stacjonowaniem sprzętu na terenie miasta będzie ponosić Wykonawca. 7. Zmawiający dopuszcza udział podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wypełniając wzór nr 4 dane podwykonawcy 8. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.61.00.00-6, 90.60.00.00-3.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 378504.67 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o., ul. Jagiellończyka 16, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 378.504,67
  • Oferta z najniższą ceną: 378.504,67 oferta z najwyższą ceną: 378.504,67
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.