Ogłoszenie z dnia 2009-06-06
Warszawa: świadczenie usług ochrony fizycznej w internacie pozostającym w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddziału Tymczasowego Zakwaterowania przeznaczonego na zakwaterowanie tymczasowe żołnierzy zawodowych w Białobrzegach przy ul. Osiedle Wojskowe 19
Numer ogłoszenia: 181756 - 2009; data zamieszczenia: 06.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o.- Oddział Tymczasowego Zakwaterowania WAM Sp. z o. o., ul. Wolnej Wszechnicy 5, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 576 23 02, faks 0-22 576 23 07.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług ochrony fizycznej w internacie pozostającym w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddziału Tymczasowego Zakwaterowania przeznaczonego na zakwaterowanie tymczasowe żołnierzy zawodowych w Białobrzegach przy ul. Osiedle Wojskowe 19.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca będzie ochraniał budynek internatu w dni powszednie, zgodnie z przygotowywanym miesięcznym grafikiem z podziałem na liczbę godzin pracy obiektu (od 8 do 24 godzin - w zależności od potrzeb). W dniach wolnych od pracy i w dniach świątecznych praca ochrony będzie trwała 24 godziny na dobę. Wykonawca jest zobowiązany do: 1. kontroli i nadzoru nad ruchem mieszkańców w internatach; 2. w razie konieczności kwaterowanie nowoprzybyłych do internatu żołnierzy w pokojach internatowych; 3. sprawdzanie stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego oraz stanu zabezpieczenia przed włamaniem - każdorazowo przed objęciem obowiązków oraz w czasie pełnienia dyżuru zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym; 4. dokonywanie obchodów wewnątrz i na zewnętrz budynku oraz rejestrowania/odnotowywania cyklicznego wykonywania tej czynności w książce obchodów (raportów); 5. bieżące sprawdzanie stanu bezpieczeństwa, porządku i mienia; 6. egzekwowanie przestrzegania obowiązujących w internatach regulaminów, instrukcji porządkowych, zakwaterowania, bhp i przeciwpożarowych oraz instrukcji dostarczonych przez Zamawiającego; 7. udzielanie mieszkańcom informacji o strukturze obiektu ze wskazaniem, gdzie znajdują się pomieszczenia ogólnodostępne (kuchnie, łazienki, wc, pralnie, suszarnie itp.) 8. udostępnianie mieszkańcom internatów książki skarg i wniosków; 9. skuteczne przeciwdziałanie zaborowi i dewastacji w ochranianych budynkach. 10. w przypadku stwierdzenia nieprzewidzianych zdarzeń (np. pożaru, włamania, kradzieży, awarii urządzeń technicznych, zalewania pomieszczeń, naruszenia porządku lub bezpieczeństwa stanu mienia, itp.) przedsięwzięcie niezbędnych czynności wraz z zatrzymaniem sprawców, powiadomieniem Policji lub Żandarmerii Wojskowej, osób funkcyjnych internatów lub Kierownika Zespołu oraz innych służb ( np. PWiK lub Straży Pożarnej). Odnotowanie w książce raportów i przedstawienie stosownego meldunku; 11. obsługa urządzeń po uprzednim przeszkoleniu w internatach posiadających system przeciwpożarowy oraz system monitoringu; 12. prowadzenie ewidencji osób odwiedzających mieszkańców internatów oraz wyegzekwowanie opuszczenia budynków internatów przez w/w osoby o godzinie 22:00; 13. wydawanie mieszkańcom internatów, za pokwitowaniem, korespondencji dostarczonej przez placówki pocztowe lub Zamawiającego; 14. wydawanie i przyjmowanie kluczy do pokoi internatowych w poszczególnych internatach; 15. nadzór nad zapasowymi kluczami do pokoi i kwater internatowych. W nagłych przypadkach (np. zagubiony klucz przez mieszkańca internatu) otwieranie drzwi lokatorowi kluczem zapasowym oraz powiadomienie (zapisanie w książce raportów) o zaistniałym fakcie pracownika internatu bądź Kierownika Zespołu; 16. zamykanie i otwieranie bramy wjazdowej w poszczególnych budynkach internatowych w godzinach nocnych; 17. obchód wewnątrz i na zewnątrz ochranianych budynków co 2-3 godziny w porze nocnej; 18. wyłączanie zbędnego oświetlenia w obiekcie; 19. kontrola i nadzór w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego; 20. zawiadamianie Zamawiającego o wszystkich zauważonych awariach, usterkach zaistniałych w trakcie dyżuru oraz odnotowanie ich w książce awarii i usterek; 21. każdorazowo (po zgłoszeniu) w przypadku awarii w internacie i kwaterach internatowych Wykonawca powiadamia firmę obsługującą budynek internatowy lub kwaterę oraz kierownika internatu, w razie konieczności kierownika Zespołu. Wykonawca nadzoruje prace usuwania zgłoszonych awarii i usterek oraz dokonuje odnotowania usunięcia awarii; 22. przyjmowanie i ewidencjonowanie wszelkich zgłoszeń awarii i usterek w prowadzonej książce zgłoszeń awarii i usterek; 23. współpraca z pracownikiem internatu bądź kierownikiem Zespołu w sprawie wynajmowania pokoi noclegowych; 24. niedopuszczanie do wstępu na teren internatów osób nieuprawnionych lub osób zachowujących się nieodpowiednio; 25. sprawdzanie tożsamości mieszkańców internatów; 26. wypełnianie każdorazowo, po skończonej służbie, książki raportów i odnotowywanie w niej wszystkich zaistniałych wydarzeń w trakcie pełnionego dyżuru; 27. przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców w zakresie funkcjonowania internatu, odbieranie telefonów oraz obsługa faksów; 28. udostępnianie obiektu organom kontrolującym upoważnionym do przeprowadzenia kontroli; 29. znajomość wszystkich telefonów alarmowych; 30. wydawanie i przyjmowanie kluczy - za podpisem mieszkańca ewidencji kluczy do pomieszczeń gospodarczych: pralni, prasowalni, suszarni, piwnicy, itp.;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 6156 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY CEL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY CEL SP. Z O.O.
- Agencja Ochrony CEL Sp z o.o., ul. Kołobrzeska 13, 10-444 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6156
- Oferta z najniższą ceną: 6156 oferta z najwyższą ceną: 6156
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony mienia
- Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Bałtyckiej w Gdańsku wraz z obsługą portierni
- Świadczenie usług ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji Sądu Rejonowego w Złotoryi w latach 2025-2027 (24 miesiące).
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.