Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-05
Łódź: Wykonanie i wymiana stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 181905 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Bałuty Nowe", ul. Sędziowska 16, 91-304 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6546896, fax 042 6546896.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://biuletyn-abip.pl/an-balnow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i wymiana stolarki okiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa i wymiana okien drewnianych nietypowych (skrzynkowych, krosnowych i zespolonych) na okna z profili PCV. 1.1 ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1.1. Dostawę stolarki okiennej i balkonowej. UWAGA! Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jest zobowiązany do sprawdzenia wymiarów stolarki u lokatora przed wykonaniem okien. 1.2. Demontaż starych okien i drzwi balkonowych, 1.3. Montaż nowych okien i drzwi balkonowych, 1.4. Demontaż i montaż podokienników wewnętrznych, zewnętrznych i parapetów (łącznie z materiałem). Wykonawca w ofercie powinien przyjąć wymianę podokienników przy wszystkich oknach. Jeżeli w trakcie wymiany okien okaże się, że dotychczas zamontowany podokiennik jest w dobrym stanie, wówczas po uzgodnieniu dokonanym przy udziale inspektora Zamawiającego - dotychczasowy podokiennik zostanie pozostawiony. Wykonawca zmniejszy wynagrodzenie umowne o wartość parapetów wewnętrznych nie wymienionych. 1.5. Podmurowanie ściany, w przypadku zamiany drzwi balkonowych na okno, 1.6. Wykonanie wyprawy tynkarskiej ościeży wewnętrznych i zewnętrznych wraz z malowaniem, 1.7. Wywóz gruzu i złomowanych zdemontowanych stolarki, 1.8. Sprzątanie oraz zabezpieczenie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.1 WYMAGANIA: - Nowe okna powinny być wykonane z zachowaniem dotychczasowych wymiarów, funkcji, kierunków otwierania i podziałów oraz zapewniać wentylację pomieszczeń zgodnie z PN.83.B/03430. - W oknach wieloskrzydłowych należy zamontować słupek stały. - Okna z szybami zespolonymi 4x16x4 winny zapewniać uzyskanie dla okna współczynnika określonego w SIWZ - W przypadku zaoferowania okien z PCV - okna powinny być wykonane z profili co najmniej trzykomorowych . - Okna drewniane z okuciami obwiedniowymi, powinny posiadać ostateczne wykończenie powierzchni - zagruntowane i dwukrotnie lakierowane emaliami przeznaczonymi do wyrobów drewnianych, odpornymi na warunki zewnętrzne. - Nowe okna powinny spełniać wymagania określone dla budynków mieszkalnych oraz posiadać wymagane certyfikaty tj.: a) Aprobata techniczna ITB dla okien b) Certyfikat zgodności z aprobatą techniczną ITB c) Atest Państwowego Zakładu Higieny d) Certyfikat dla szyb na znak bezpieczeństwa B e) Aprobatę techniczną dla okuć - Podokienniki zewnętrzne prefabrykowane z blachy ocynkowanej lub powlekanej na biało. - Podokienniki wewnętrzne - płyta laminowana grubości 30 mm lub PCV - w kolorze dostosowanym do koloru okien. - Widoczne czoła boczne parapetów wewnętrznych winny być odpowiednio wykończone / pomalowane lub oklejone folią /
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegający wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 (potwierdzenie: oświadczenie wykonawcy do art. 22 ust.1, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji). 2. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień Publicznych, tj.: 2.1 posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia Wymagania zamawiającego: pracownik pełniący obowiązki kierownika robót - musi posiadać uprawnienia wynikające z § 17 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578) 2.2 posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie Wymagania zamawiającego: osoba pełniąca nadzór nad wykonywanymi pracami powinna posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych 2.3 dysponować potencjałem technicznym - Wykonawca powinien dysponować środkiem transportu oraz 2.4 dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: Do wykonania robót powinni być zatrudnieni pracownicy o następujących kwalifikacjach: - pracownik pełniący obowiązki kierownika robót - musi posiadać uprawnienia wynikające z § 17 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - murarz - montażysta okien 3. Wymaga się posiadania w momencie składania oferty oraz w okresie przewidzianym do wykonania zamówienia polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane roboty na minimum 60 miesięcy. 5. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 6. Przyjmuje się sposób oceny spełniania postawionych warunków na zasadzie spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane i dostarczone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty (określone w pkt 4 SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz oferty (Załącznik Nr 1). 2. Wypełniony Formularz cenowy - wykaz okien (Załącznik nr 2) 3. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki wymagane art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej). 6. Aktualne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby przewidzianej do kierowania robotami ze strony oferenta. 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (załącznik nr 4), z załączeniem minimum dwóch referencji od inwestorów, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 9. Parafowany wzór umowy (Załącznik Nr 5). 10. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków. 11. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biuletyn-abip.pl/an-balnow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administaracja Nieruchomościami Łódź Bałuty Bałuty Nowe ul.Sędziowska 16 91-304 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 08:00, miejsce: Administaracja Nieruchomościami Łódź Bałuty Bałuty Nowe ul.Sędziowska 16 91-304 Łódź, sekratariat pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.