eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie i wymiana stolarki okiennej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Łódź: Wykonanie i wymiana stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 244485 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 181905 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Bałuty Nowe", ul. Sędziowska 16, Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6546896, fax 042 6546896.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i wymiana stolarki okiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1.1. Dostawę stolarki okiennej i balkonowej. UWAGA! Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jest zobowiązany do sprawdzenia wymiarów stolarki u lokatora przed wykonaniem okien. 1.2. Demontaż starych okien i drzwi balkonowych, 1.3. Montaż nowych okien i drzwi balkonowych, 1.4. Demontaż i montaż podokienników wewnętrznych, zewnętrznych i parapetów (łącznie z materiałem). Wykonawca w ofercie powinien przyjąć wymianę podokienników przy wszystkich oknach. Jeżeli w trakcie wymiany okien okaże się, że dotychczas zamontowany podokiennik jest w dobrym stanie, wówczas po uzgodnieniu dokonanym przy udziale inspektora Zamawiającego - dotychczasowy podokiennik zostanie pozostawiony. Wykonawca zmniejszy wynagrodzenie umowne o wartość parapetów wewnętrznych nie wymienionych. 1.5. Podmurowanie ściany, w przypadku zamiany drzwi balkonowych na okno, 1.6. Wykonanie wyprawy tynkarskiej ościeży wewnętrznych i zewnętrznych wraz z malowaniem, 1.7. Wywóz gruzu i złomowanych zdemontowanych stolarki, 1.8. Sprzątanie oraz zabezpieczenie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.35 - 45.42.11.35 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 219482.38 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IZOPLAST Systemy Okien i Drzwi, ul. Łowicka 58, 95-047 Jeżów, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 174648.36 gwarancja - 120 miesięcy
  • Oferta z najniższą ceną: 171617.90 gwarancja - 60 miesięcy oferta z najwyższą ceną: 208696.10 gwarancja - 120 miesięcy
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.