To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-10
Chełm: Doposażenie służb granicznych w sprzęt specjalistyczny do kontroli granicznej dla dpg Zosin, dpg Dorohusk i dpg Terespol
Numer ogłoszenia: 182189 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159435 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5651812, 5652042, faks 82 5632262.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie służb granicznych w sprzęt specjalistyczny do kontroli granicznej dla dpg Zosin, dpg Dorohusk i dpg Terespol.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego dla Służby Celnej i Straży Granicznej w podziale na 6 zadań, tj.: 1) Zadanie nr 1 - dostawa urządzeń do badania autentyczności dokumentów, 2) Zadanie nr 2 - dostawa urządzenia do elektronicznego daktyloskopowania osób, 3) Zadanie nr 3 - dostawa czytników paszportów, 4) Zadanie nr 4 - dostawa zestawu do fotografii sygnalitycznej i dostawa stołu do reprodukcji z oświetleniem UV, 5) Zadanie nr 5 - dostawa zestawu do komunikacji radiowej dla Straży Granicznej, 6) Zadanie nr 6 - dostawa skanerów linii papilarnych. 2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedno lub więcej zadań. 3. Dostarczony sprzęt ma być fabrycznie nowy (rok produkcji 2015) i spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić szkolenie z zakresu obsługi urządzeń - ilość osób jakie należy przeszkolić określona jest w załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 6.Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 38.51.00.00 - Mikroskopy 32.23.00.00 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą 32.23.60.00 - Radiotelefony 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - dostawa urządzeń do badania autentyczności dokumentów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KORPORACJA WSCHÓD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"KORPORACJA WSCHÓD" SP. Z O.O.
- Korporacja Wschód Sp. z o.o., ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138211,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 164820,00
Oferta z najniższą ceną: 164820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 164820,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - dostawa urządzenia do elektronicznego daktyloskopowania osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ENIGMA SYSTEMY OCHRONY INFORMACJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ENIGMA SYSTEMY OCHRONY INFORMACJI SP. Z O.O.
- Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o., ul. Jutrzenki 116, 02-230 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60975,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73959,90
Oferta z najniższą ceną: 73959,90 / Oferta z najwyższą ceną: 89654,70
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - dostawa czytników paszportów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KORPORACJA WSCHÓD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"KORPORACJA WSCHÓD" SP. Z O.O.
- Korporacja Wschód Sp. z o.o., ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11070,00
Oferta z najniższą ceną: 11070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11070,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - dostawa zestawu do fotografii sygnalitycznej i dostawa stołu do reprodukcji z oświetleniem UV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FOTOSYSTEM Mirosława Tulikowska, ul. Zgierska 231 D, 91-495 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67325,28
Oferta z najniższą ceną: 67325,28 / Oferta z najwyższą ceną: 67325,28
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 - dostawa zestawu do komunikacji radiowej dla Straży Granicznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Siltec Sp. z o.o., ul. E. Orzeszkowej 5, 02-374 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31544,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47864,22
Oferta z najniższą ceną: 47864,22 / Oferta z najwyższą ceną: 64452,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6 - dostawa skanerów linii papilarnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KORPORACJA WSCHÓD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"KORPORACJA WSCHÓD" SP. Z O.O.
- Korporacja Wschód Sp. z o.o., ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34959,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44329,20
Oferta z najniższą ceną: 44329,20 / Oferta z najwyższą ceną: 44329,20
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa dwóch Defibrylatorów dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
- Monitoring wizyjny na stadionie lekkoatletycznym przy ul. Szpitalnej 14 w Chełmie w ramach zadania - Zabezpieczenie obiektów sportowych na teranie Miasta Chełm
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1854L od km 10+200 do km 10+820 w miejscowości Janostrów"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Podstawy pielęgniarstwa dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa sprzętu elektronicznego i wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Wiedza kluczem do przyszłości - wsparcie dla szkół w Gminie Dębnica Kaszubska"
- Dostawa sprzętu AGD, elektronicznego, pomiarowego i optycznego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej na terenie Gminy Goraj - etap II
- Zakup i dostawa sprzętu fotograficznego w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Dostawa wraz z inst. analizatora sorpcji gazów do pom. pow. właściwej i rozkładu wielkości porów w ram. projektu "Podniesienie aktywności naukowo-badawczej PO w obszarze zrównoważonej produkcji"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.