eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BobrowoPrzebudowa drogi gminnej nr 080434C, odcinek dł. 1,110 km w miejscowości Kruszyny Szlacheckie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-31

Bobrowo: Przebudowa drogi gminnej nr 080434C, odcinek dł. 1,110 km w miejscowości Kruszyny Szlacheckie
Numer ogłoszenia: 182378 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129806 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobrowo, 27, 87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 495-18-24, faks 056 495-18-10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 080434C, odcinek dł. 1,110 km w miejscowości Kruszyny Szlacheckie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej nr 080434C, odcinek dł. 1,110 km w miejscowości Kruszyny Szlacheckie Opis elementów do wykonania: Na w/w odcinku drogi: zaprojektowano jezdnię o nawierzchni ulepszonej - dywanik bitumiczny (mineralno-asfaltowy) szer. 5,0 m z zastosowaniem obustronnego pobocza o szer. 0,75-1,25 m , w tym utwardzonego jako nawierzchnia tłuczniowa na szer. 0,25m, natomiast odwodnienie powierzchniowe zapewniono spadkami poprzecznymi z infiltracją w podłoże i do projektowanych cieków gruntowych (rowy o charakterze chłonno-retencyjnym z odprowadzeniem do istniejących odbiorników gruntowych) usytuowanych wzdłuż krawędzi korpusu drogi. Projektowana docelowo kategoria ruchu na w/drodze gminnej - KR 2 . Zastosowano przekrój korony drogi - typu drogowego. Szerokość jezdni- 5,0m, poboczy gruntowych : na dł. 500m -2* 1,25m dalej o szer. 1,25m -sl i 0,75m-sp , w tym pobocze utwardzone jako zabezpieczenie krawędzi jezdni - na szer. 0,25m. Konstrukcja nawierzchni jezdni. Po przebudowie jezdnia o szer. 5,0 m będzie posiadała następującą konstrukcję : - wyprofilowane podłoże na powierzchni istniejącej nawierzchnia żwirowo- żużlowej (na szer. 4,0m) wzmocnione w-wą odsącz. -odc. gr. 5 cm wraz z poszerzeniem do szer. 5,5 m - na szer. 5,5m podbudowa z kruszywa łamanego stabiliz. mechan. o f. 4/63mm gr. 15 cm - na jezdni szer. 5,5 m -górna warstwa podbudowy o grub. 6 cm z kruszywa łamanego twardego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie (pogrubiona na szer. 25 cm ,w strefie poszerzenia poza projektowaną nawierzchnię asfaltową do gr. 18 cm) - na szer. 5,0 m - nawierzchnia jako w-wa wiążąca o gr. 4 cm ,z betonu asfalt grysowożwirowego f. 0/12,8mm, - na szer. 5,0 m ,warstwa ścieralna nawierzchni cienkowarstwowa w formie pokrowca (uszczelnienie) z powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej grysem f. 2/5 mm i emulsją asfaltową Całość inwestycji opisana dokumentacją projektową i kosztorysem przedmiarowym opracowanymi przez firmę Zakład Usług Inwestycyjnych Iwanus. 87-300 Brodnica ul. Nowa 41a oraz uzyskanym przez Zamawiającego zgłoszeniem wykonania robót budowlanych. 3.3. Do obowiązków Wykonawcy w ramach zaproponowanej ceny, będzie również należało: 1) Przejęcie terenu robót od Zamawiającego; 2) Zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; 3) Zapewnienie dozoru mienia na terenie robót na własny koszt; 4) Wykonania przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu; 5) Opracowanie tymczasowej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami i jej wprowadzenie na okres robót. 6) Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniem ZUD w zakresie sieci teletechnicznych i energetycznych i innych. 7) Ponoszenie ewentualnych opłat za zajęcie pasa drogowego dróg wyższych kategorii. 8) Wprowadzenie stałej organizacji ruchu zgodnie z opracowanym projektem. 9) Zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; 10) Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami; 11) Terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy oraz oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy; 12) Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy; 13) Dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej Umowy; 14) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; 15) Kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze; 16) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; 17) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. 18) Kierownik budowy (robót) zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., ul. Laskowicka 3, 86-100 Świecie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 602256,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 624073,07

  • Oferta z najniższą ceną: 624073,07 / Oferta z najwyższą ceną: 693108,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.