eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubochniaWykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania pn. Przebudowa skrzyżowania ul. św. Antoniego, Mazowieckiej i Gen.Sikorskiego oraz skrzyżowania ul. Mazowieckiej i Strzeleckiej w Tomaszowie Maz. na ronda.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-31

Lubochnia: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania pn. Przebudowa skrzyżowania ul. św. Antoniego, Mazowieckiej i Gen.Sikorskiego oraz skrzyżowania ul. Mazowieckiej i Strzeleckiej w Tomaszowie Maz. na ronda.
Numer ogłoszenia: 182390 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97496 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie, , 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania pn. Przebudowa skrzyżowania ul. św. Antoniego, Mazowieckiej i Gen.Sikorskiego oraz skrzyżowania ul. Mazowieckiej i Strzeleckiej w Tomaszowie Maz. na ronda..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę (rozbudowę) dwóch skrzyżowań: a) ul. św. Antoniego i ul. Mazowieckiej (drogi powiatowe); b) ul. Mazowieckiej i ul. Strzeleckiej (drogi powiatowe) - na ronda, wraz z odcinkiem ulicy Mazowieckiej pomiędzy wyżej wymienionymi skrzyżowaniami. 2. Przedmiotem zamówienia jest projekt budowlano - wykonawczy na przebudowę (rozbudowę) skrzyżowań oraz odcinka łączącego, o których mowa w punkcie I.1. z następującym zakresem robót: 1. Sporządzenie mapy do celów projektowych w skali 1:500 2. Sporządzenie podziałów geodezyjnych w celu pozyskania niezbędnego gruntu pod rozbudowę skrzyżowań w trybie specustawy drogowej 3. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe 4. Roboty ziemne 5. Przebudowa infrastruktury podziemnej i naziemnej: -Urządzenia energetyczne, w tym przebudowa linii kablowych -Oświetlenie uliczne -Kanalizacja sanitarna -Kanalizacja deszczowa -Urządzenia telekomunikacyjne -Sieci gazowe i wodociągowe -Przyłącza urządzeń podziemnych w projektowanym pasie drogowym kolidujące z planowaną przebudową 6. Budowa jezdni (kategoria ruchu KR-3), chodników i dróg dla rowerów w obrębie projektowanych skrzyżowań oraz pomiędzy nimi 7. Budowa ew. dodatkowych pasów ruchu dla relacji skrętnych 8. Przebudowa zjazdów na istniejące parkingi oraz do posesji 9. Roboty wykończeniowe 10. Oznakowanie pionowe i poziome 11. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu 12. Zieleń Zakresy robót o których mowa w pkt. 3 zostaną określone w warunkach wydanych przez operatorów poszczególnych sieci. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji oraz uzgodnień, a w szczególności: a) Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia; b) Uzgodnienia operatorów urządzeń obcych zlokalizowanych w obrębie zadania; c) Uzgodnienia ZUD; d) Zezwolenia na realizację inwestycji drogowej. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać i dostarczyć zamawiającemu w następującej formie: a) Projekt budowlano - wykonawczy w 6 egzemplarzach oraz w formie elektronicznej, b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - w 1 egzemplarzu oraz w formie elektronicznej, c) Kosztorys inwestorski - w 1 egzemplarzu oraz w formie elektronicznej w formacie PDF z uwzględnieniem poszczególnych branż oraz podziału na 2 etapy inwestycji odpowiadające poszczególnym skrzyżowaniom, d) Projekt tymczasowej organizacji ruchu (uzgodniony z właściwymi instytucjami) - w 3 egzemplarzach. 4. Rozwiązania techniczne, zastosowane w projekcie budowlano - wykonawczym będą odpowiadać przepisom Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430 z późn. zm.). 5. Zakres i forma projektu budowlano - wykonawczego dla przedmiotowego zamówienia będą zgodne z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). 6. Kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych branż odpowiadać będą wymaganiom Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389 z późn. zm.). 7. Przedmiot zamówienia powinien posiadać wszystkie uzgodnienia niezbędne do uzyskania decyzji ZRID, a w szczególności uzgodnienie ZUD i uzgodnienia branżowe (m. in. operatorzy wodno - kanalizacyjni, telekomunikacyjni, energetyka, sieci gazowe oraz pozostali operatorzy urządzeń obcych występujących w pasie drogowym, konserwator zabytków). 8. Przedmiot zamówienia będzie uważać się za wykonany i odebrany od wykonawcy po uprzednim uzyskaniu pozytywnej oceny właściwego organu nadzoru architektoniczno - budowlanego z punktu widzenia możliwości uzyskania decyzji ZRID. 9. Wykonawca udzieli zamawiającemu 2 lat gwarancji na wykonany przedmiot umowy, przy czym okres gwarancji liczy się od daty przekazania przedmiotu umowy. 10. Nadzór autorski pełniony będzie przez Wykonawcę od daty rozpoczęcia robót budowlanych do dnia zakończenia inwestycji tj. do ostatecznego odbioru robót budowlanych, na wezwanie Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VIA Usługi Techniczne i Projektowe w Budownictwie Drogowym, ul. Wiślana 22B, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 137000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.