eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubochniaWykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania pn. Przebudowa skrzyżowania ul. św. Antoniego, Mazowieckiej i Gen.Sikorskiego oraz skrzyżowania ul. Mazowieckiej i Strzeleckiej w Tomaszowie Maz. na ronda

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-29

Lubochnia: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania pn. Przebudowa skrzyżowania ul. św. Antoniego, Mazowieckiej i Gen.Sikorskiego oraz skrzyżowania ul. Mazowieckiej i Strzeleckiej w Tomaszowie Maz. na ronda
Numer ogłoszenia: 97496 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie , 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-tomaszowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania pn. Przebudowa skrzyżowania ul. św. Antoniego, Mazowieckiej i Gen.Sikorskiego oraz skrzyżowania ul. Mazowieckiej i Strzeleckiej w Tomaszowie Maz. na ronda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę (rozbudowę) dwóch skrzyżowań: a) ul. św. Antoniego i ul. Mazowieckiej (drogi powiatowe); b) ul. Mazowieckiej i ul. Strzeleckiej (drogi powiatowe) - na ronda, wraz z odcinkiem ulicy Mazowieckiej pomiędzy wyżej wymienionymi skrzyżowaniami. 2. Przedmiotem zamówienia jest projekt budowlano - wykonawczy na przebudowę (rozbudowę) skrzyżowań oraz odcinka łączącego, o których mowa w punkcie I.1. z następującym zakresem robót: 1. Sporządzenie mapy do celów projektowych w skali 1:500 2. Sporządzenie podziałów geodezyjnych w celu pozyskania niezbędnego gruntu pod rozbudowę skrzyżowań w trybie specustawy drogowej 3. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe 4. Roboty ziemne 5. Przebudowa infrastruktury podziemnej i naziemnej: -Urządzenia energetyczne, w tym przebudowa linii kablowych -Oświetlenie uliczne -Kanalizacja sanitarna -Kanalizacja deszczowa -Urządzenia telekomunikacyjne -Sieci gazowe i wodociągowe -Przyłącza urządzeń podziemnych w projektowanym pasie drogowym kolidujące z planowaną przebudową 6. Budowa jezdni (kategoria ruchu KR-3), chodników i dróg dla rowerów w obrębie projektowanych skrzyżowań oraz pomiędzy nimi 7. Budowa ew. dodatkowych pasów ruchu dla relacji skrętnych 8. Przebudowa zjazdów na istniejące parkingi oraz do posesji 9. Roboty wykończeniowe 10. Oznakowanie pionowe i poziome 11. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu 12. Zieleń Zakresy robót o których mowa w pkt. 3 zostaną określone w warunkach wydanych przez operatorów poszczególnych sieci. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji oraz uzgodnień, a w szczególności: a) Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia; b) Uzgodnienia operatorów urządzeń obcych zlokalizowanych w obrębie zadania; c) Uzgodnienia ZUD; d) Zezwolenia na realizację inwestycji drogowej. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać i dostarczyć zamawiającemu w następującej formie: a) Projekt budowlano - wykonawczy w 6 egzemplarzach oraz w formie elektronicznej, b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - w 1 egzemplarzu oraz w formie elektronicznej, c) Kosztorys inwestorski - w 1 egzemplarzu oraz w formie elektronicznej w formacie PDF z uwzględnieniem poszczególnych branż oraz podziału na 2 etapy inwestycji odpowiadające poszczególnym skrzyżowaniom, d) Projekt tymczasowej organizacji ruchu (uzgodniony z właściwymi instytucjami) - w 3 egzemplarzach. 4. Rozwiązania techniczne, zastosowane w projekcie budowlano - wykonawczym będą odpowiadać przepisom Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430 z późn. zm.). 5. Zakres i forma projektu budowlano - wykonawczego dla przedmiotowego zamówienia będą zgodne z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). 6. Kosztorysy inwestorskie dla poszczególnych branż odpowiadać będą wymaganiom Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389 z późn. zm.). 7. Przedmiot zamówienia powinien posiadać wszystkie uzgodnienia niezbędne do uzyskania decyzji ZRID, a w szczególności uzgodnienie ZUD i uzgodnienia branżowe (m. in. operatorzy wodno - kanalizacyjni, telekomunikacyjni, energetyka, sieci gazowe oraz pozostali operatorzy urządzeń obcych występujących w pasie drogowym, konserwator zabytków). 8. Przedmiot zamówienia będzie uważać się za wykonany i odebrany od wykonawcy po uprzednim uzyskaniu pozytywnej oceny właściwego organu nadzoru architektoniczno - budowlanego z punktu widzenia możliwości uzyskania decyzji ZRID. 9. Wykonawca udzieli zamawiającemu 2 lat gwarancji na wykonany przedmiot umowy, przy czym okres gwarancji liczy się od daty przekazania przedmiotu umowy. 10. Nadzór autorski pełniony będzie przez Wykonawcę od daty rozpoczęcia robót budowlanych do dnia zakończenia inwestycji tj. do ostatecznego odbioru robót budowlanych, na wezwanie Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować, że posiada doświadczenie w wykonywaniu zamówień o podobnym charakterze i złożoności - zaprojektowanie w okresie ubiegłych 3 lat co najmniej dwóch skrzyżowań o parametrach rond w ciągach dróg publicznych (gminnych, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osoby do wykonania zamówienia: - projektant branża drogowa - całkowite doświadczenie 5 lat, doświadczenie dla podobnych prac projektowych 2 lata, uprawnienia projektowe - projektant branża telekomunikacyjna - całkowite doświadczenie 5 lat, doświadczenie dla podobnych prac projektowych 2 lata, uprawnienia projektowe - projektant branża elektryczna - całkowite doświadczenie 5 lat, doświadczenie dla podobnych prac projektowych 2 lata, uprawnienia projektowe - projektant branża instalacyjna (kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa) - całkowite doświadczenie 5 lat, doświadczenie dla podobnych prac projektowych 2 lata, uprawnienia projektowe - projektant branża gazowa - całkowite doświadczenie 5 lat, doświadczenie dla podobnych prac projektowych 2 lata, uprawnienia projektowe - projektant branża wodno-kanalizacyjna - całkowite doświadczenie 5 lat, doświadczenie dla podobnych prac projektowych 2 lata, uprawnienia projektowe

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

7. W przypadku zaistnienia szczególnych okoliczności akceptowanych przez zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, a w szczególności co do terminu realizacji zamówienia oraz jego zakresu rzeczowego. Takimi okolicznościami są w szczególności: 1) siła wyższa, 2) nieprzewidywalne działania władz państwowych 3) zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa; 4) zmiany danych osobowych lub adresowych Wykonawcy; 5) zmiany przedstawicieli stron umowy; 6) zmiany osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy (zmiana kierownika budowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim, Jakubów 19/21,97-217 Lubochnia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim, Jakubów 19/21,97-217 Lubochnia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.