eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz PomorskiZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ WYPOSAŻENIA NA RZECZ REALIZACJI PROJEKTU PN.PRACA Z PASJĄ - SZOK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-10

Kalisz Pomorski: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ WYPOSAŻENIA NA RZECZ REALIZACJI PROJEKTU PN.: PRACA Z PASJĄ - SZOK
Numer ogłoszenia: 182423 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335326 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Pamięci Ofiar Terroryzmu 11 Września 2001 Roku reprezentowany przez Dyrektora szkoły, ul. Wolności 20, 78-540 Kalisz Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 361 63 56, faks 94 361 68 03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ WYPOSAŻENIA NA RZECZ REALIZACJI PROJEKTU PN.: PRACA Z PASJĄ - SZOK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ WYPOSAŻENIA NA RZECZ REALIZACJI PROJEKTU PN.: PRACA Z PASJĄ - SZOK, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Pamięci ofiar Terroryzmu 11 września 2001 roku w Kaliszu Pomorskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych umowa nr UDA-POKL.09.01.02-32-272/12-00. Wartość całkowita projektu wynosi 1 083 030,00 zł. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych- 3 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowią załączniki do SIWZ : Część I - meble biurowe (ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SIWZ) Część II- sprzęt komputerowy (ZAŁĄCZNIK NR 9 DO SIWZ) Część III- materiały biurowe i eksploatacyjne (materiały dydaktyczne) (ZAŁĄCZNIK NR 10 DO SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Część II- sprzęt komputerowy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO DATA Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 233, 60-406 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42276,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51999,48

  • Oferta z najniższą ceną: 51999,48 / Oferta z najwyższą ceną: 67706,58

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III- materiały biurowe i eksploatacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER IKA-90 SP. J. IWONA STEMPIEŃ, KRZYSZTOF STEMPIEŃ, ul.Kamieńska 23, 72-300 Gryfice, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44203,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51240,43

  • Oferta z najniższą ceną: 51240,43 / Oferta z najwyższą ceną: 55302,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.