eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnikZakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2



Ogłoszenie z dnia 2025-04-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie – Powiat Świdnicki – kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 13

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatswidnik.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie – Powiat Świdnicki – kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57016e51-77c9-43f1-8dde-58dc22af593b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068113/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2" w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytetu X Lepsza edukacja, Działania 10.4 Kształcenie zawodowe, typ projektu nr 1 lit. a-n.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.2. W celu skrócenia czasu udzielania odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
 przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
 przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
 przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
 przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
 przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
 przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy Pzp;
 przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
 przesyłania odwołania/inne;
odbywa się za pośrednictwem „platformazakupowa.pl” i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
11.3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem „platformazakupowa.pl” poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
11.4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem „platformazakupowa.pl”. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem „platformazakupowa.pl” do konkretnego wykonawcy.
11.5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na „platformazakupowa.pl” przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
11.6. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na „platformazakupowa.pl”, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na „platformazakupowa.pl” odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
11.9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z „platformazakupowa.pl” dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu „platformazakupowa.pl” znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Szczegóły w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a. Administratorem państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie jest Powiat Świdnicki w Świdniku reprezentowany przez reprezentowany przez Starostę Świdnickiego, Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdniku ul. Niepodległości 13, 21-040
- poprzez e mail: poczta@powiatswidnik.pl
- telefonicznie: 81 468-71-01,
b. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: Powiat Świdnicki w Świdniku ul. Niepodległości 13, 21-040 Świdnik
- poprzez e-mail: iod@powiatswidnik.pl
c. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz następujące przepisy prawa:
- ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) oraz akty wykonawcze to tejże ustawy,
- ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 164).
d. Okres przechowywania danych
Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 4 lata: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
e. Komu przekazujemy Państwa dane?
- Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
- Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie
z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
- Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Powiat zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
f. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw spoza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie e pkt 2).
g. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte są w punktach a i b).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): h. Obowiązek podania danych. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZF.272.10.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 13

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Ploter tnąco – bigujący (szt.1)
Zadanie obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu (Plotera tnąco-bigującego) do wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu technik grafiki i poligrafii cyfrowej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232140-7 - Plotery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: "Cena" - 90 % i Aspekt społeczny - 10%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Pc= Cn/Cb x 90 pkt
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 90 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Punkty w kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane w następujący sposób:
− w przypadku braku zatrudnienia i skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
– punkty nie zostaną przyznane,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,25 pełnego wymiaru czasu pracy – 5 pkt,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,5 pełnego wymiaru czasu pracy – 10 pkt.
Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy należy rozumieć jako pełny wymiar czasu pracy dla osoby z niepełnosprawnością zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nieprzerwanie przez cały czas trwania umowy na realizację dostawy. Zamawiający nie określa rodzaju pracy, jaka a być wykonywana przez osobę niepełnosprawną w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Aspekt społeczny” na podstawie treści oświadczenia zawartego w Załączniku nr 3 Formularz ofertowy. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia w tym zakresie, Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (łącznie z kryterium „Cena” i kryterium „Aspekt społeczny”).
17.5. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają sumowaniu (PC+PAS). Oferta najkorzystniejsza uzyskać może maksymalnie 100 pkt. Szczegóły w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Drukarka UV (szt. 1)
Zadanie obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu (Drukarki UV) do wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu technik grafiki i poligrafii cyfrowej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: "Cena" - 90 % i Aspekt społeczny - 10%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Pc= Cn/Cb x 90 pkt
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 90 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Punkty w kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane w następujący sposób:
− w przypadku braku zatrudnienia i skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
– punkty nie zostaną przyznane,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,25 pełnego wymiaru czasu pracy – 5 pkt,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,5 pełnego wymiaru czasu pracy – 10 pkt.
Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy należy rozumieć jako pełny wymiar czasu pracy dla osoby z niepełnosprawnością zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nieprzerwanie przez cały czas trwania umowy na realizację dostawy. Zamawiający nie określa rodzaju pracy, jaka a być wykonywana przez osobę niepełnosprawną w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Aspekt społeczny” na podstawie treści oświadczenia zawartego w Załączniku nr 3 Formularz ofertowy. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia w tym zakresie, Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (łącznie z kryterium „Cena” i kryterium „Aspekt społeczny”).
17.5. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają sumowaniu (PC+PAS). Oferta najkorzystniejsza uzyskać może maksymalnie 100 pkt. Szczegóły w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Tokarka (szt. 1)
Zadanie obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu (Tokarki) do wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu technik mechanik, operator obrabiarek skrawających w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku

4.2.6.) Główny kod CPV: 42621000-5 - Tokarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: "Cena" - 90 % i Aspekt społeczny - 10%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Pc= Cn/Cb x 90 pkt
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 90 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Punkty w kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane w następujący sposób:
− w przypadku braku zatrudnienia i skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
– punkty nie zostaną przyznane,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,25 pełnego wymiaru czasu pracy – 5 pkt,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,5 pełnego wymiaru czasu pracy – 10 pkt.
Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy należy rozumieć jako pełny wymiar czasu pracy dla osoby z niepełnosprawnością zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nieprzerwanie przez cały czas trwania umowy na realizację dostawy. Zamawiający nie określa rodzaju pracy, jaka a być wykonywana przez osobę niepełnosprawną w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Aspekt społeczny” na podstawie treści oświadczenia zawartego w Załączniku nr 3 Formularz ofertowy. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia w tym zakresie, Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (łącznie z kryterium „Cena” i kryterium „Aspekt społeczny”).
17.5. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają sumowaniu (PC+PAS). Oferta najkorzystniejsza uzyskać może maksymalnie 100 pkt. Szczegóły w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Frezarka (szt.1)
Zadanie obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu (Frezarki) do wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu technik mechanik, operator obrabiarek skrawających w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42623000-9 - Frezarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: "Cena" - 90 % i Aspekt społeczny - 10%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Pc= Cn/Cb x 90 pkt
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 90 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Punkty w kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane w następujący sposób:
− w przypadku braku zatrudnienia i skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
– punkty nie zostaną przyznane,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,25 pełnego wymiaru czasu pracy – 5 pkt,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,5 pełnego wymiaru czasu pracy – 10 pkt.
Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy należy rozumieć jako pełny wymiar czasu pracy dla osoby z niepełnosprawnością zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nieprzerwanie przez cały czas trwania umowy na realizację dostawy. Zamawiający nie określa rodzaju pracy, jaka a być wykonywana przez osobę niepełnosprawną w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Aspekt społeczny” na podstawie treści oświadczenia zawartego w Załączniku nr 3 Formularz ofertowy. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia w tym zakresie, Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (łącznie z kryterium „Cena” i kryterium „Aspekt społeczny”).
17.5. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają sumowaniu (PC+PAS). Oferta najkorzystniejsza uzyskać może maksymalnie 100 pkt. Szczegóły w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Spawarka laserowa (szt.1)
Zadanie obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu (Spawarki laserowej) do wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu technik mechanik, technik mechanik lotniczy, operator obrabiarek skrawających w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42662000-4 - Sprzęt spawalniczy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: "Cena" - 90 % i Aspekt społeczny - 10%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Pc= Cn/Cb x 90 pkt
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 90 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Punkty w kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane w następujący sposób:
− w przypadku braku zatrudnienia i skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
– punkty nie zostaną przyznane,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,25 pełnego wymiaru czasu pracy – 5 pkt,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,5 pełnego wymiaru czasu pracy – 10 pkt.
Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy należy rozumieć jako pełny wymiar czasu pracy dla osoby z niepełnosprawnością zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nieprzerwanie przez cały czas trwania umowy na realizację dostawy. Zamawiający nie określa rodzaju pracy, jaka a być wykonywana przez osobę niepełnosprawną w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Aspekt społeczny” na podstawie treści oświadczenia zawartego w Załączniku nr 3 Formularz ofertowy. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia w tym zakresie, Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (łącznie z kryterium „Cena” i kryterium „Aspekt społeczny”).
17.5. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają sumowaniu (PC+PAS). Oferta najkorzystniejsza uzyskać może maksymalnie 100 pkt. Szczegóły w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Spawarka światłowodowa (szt.1)
Zadanie obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu (spawarki światłowodowej) do wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu technik informatyk w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42662000-4 - Sprzęt spawalniczy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: "Cena" - 90 % i Aspekt społeczny - 10%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Pc= Cn/Cb x 90 pkt
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 90 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Punkty w kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane w następujący sposób:
− w przypadku braku zatrudnienia i skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
– punkty nie zostaną przyznane,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,25 pełnego wymiaru czasu pracy – 5 pkt,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,5 pełnego wymiaru czasu pracy – 10 pkt.
Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy należy rozumieć jako pełny wymiar czasu pracy dla osoby z niepełnosprawnością zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nieprzerwanie przez cały czas trwania umowy na realizację dostawy. Zamawiający nie określa rodzaju pracy, jaka a być wykonywana przez osobę niepełnosprawną w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Aspekt społeczny” na podstawie treści oświadczenia zawartego w Załączniku nr 3 Formularz ofertowy. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia w tym zakresie, Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (łącznie z kryterium „Cena” i kryterium „Aspekt społeczny”).
17.5. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają sumowaniu (PC+PAS). Oferta najkorzystniejsza uzyskać może maksymalnie 100 pkt. Szczegóły w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Rozdzielnia elektryczna (szt.1)
Zadanie obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu (rozdzielni elektrycznej) do wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu technik mechanik, technik mechanik lotniczy, operator obrabiarek skrawających w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: "Cena" - 90 % i Aspekt społeczny - 10%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Pc= Cn/Cb x 90 pkt
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 90 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Punkty w kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane w następujący sposób:
− w przypadku braku zatrudnienia i skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
– punkty nie zostaną przyznane,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,25 pełnego wymiaru czasu pracy – 5 pkt,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,5 pełnego wymiaru czasu pracy – 10 pkt.
Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy należy rozumieć jako pełny wymiar czasu pracy dla osoby z niepełnosprawnością zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nieprzerwanie przez cały czas trwania umowy na realizację dostawy. Zamawiający nie określa rodzaju pracy, jaka a być wykonywana przez osobę niepełnosprawną w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Aspekt społeczny” na podstawie treści oświadczenia zawartego w Załączniku nr 3 Formularz ofertowy. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia w tym zakresie, Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (łącznie z kryterium „Cena” i kryterium „Aspekt społeczny”).
17.5. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają sumowaniu (PC+PAS). Oferta najkorzystniejsza uzyskać może maksymalnie 100 pkt. Szczegóły w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 – Stół elektrotechniczny z konsolą zasilającą (Stół elektrotechniczny z konsolą zasilającą + autotransformator 1 fazowy – 1 szt., Silnik bocznikowy/obcowzbudzony – 1 szt., Silnik DC z magnesem trwałym –1 szt., Makieta szkolna – technika cyfrowa – 1 szt.).
Zadanie obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu (stołu elektrotechnicznego z konsolą zasilającą + autotransformator 1-fazowy, silnika bocznikowego/obcowzbudnego, silnika DC z magnesem trwałym, makietę szkolną - technikę cyfrową) do wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu technik mechanik, technik mechanik lotniczy, operator obrabiarek skrawających w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny

42111000-0 - Silniki

31110000-0 - Silniki elektryczne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: "Cena" - 90 % i Aspekt społeczny - 10%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Pc= Cn/Cb x 90 pkt
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 90 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Punkty w kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane w następujący sposób:
− w przypadku braku zatrudnienia i skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
– punkty nie zostaną przyznane,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,25 pełnego wymiaru czasu pracy – 5 pkt,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,5 pełnego wymiaru czasu pracy – 10 pkt.
Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy należy rozumieć jako pełny wymiar czasu pracy dla osoby z niepełnosprawnością zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nieprzerwanie przez cały czas trwania umowy na realizację dostawy. Zamawiający nie określa rodzaju pracy, jaka a być wykonywana przez osobę niepełnosprawną w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Aspekt społeczny” na podstawie treści oświadczenia zawartego w Załączniku nr 3 Formularz ofertowy. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia w tym zakresie, Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (łącznie z kryterium „Cena” i kryterium „Aspekt społeczny”).
17.5. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają sumowaniu (PC+PAS). Oferta najkorzystniejsza uzyskać może maksymalnie 100 pkt. Szczegóły w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 – Dron z wyposażeniem, agregatem i tabletem (Dron z wyposażeniem – 1 szt., Agregat prądotwórczy – 1 szt., Tablet – 1 szt.).
Zadanie obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu (Drona z wyposażeniem, Agregatu prądotwórczego, Tabletu) do wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu technik mechanik, technik mechanik lotniczy w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35613100-5 - Bezzałogowe bojowe statki powietrzne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: "Cena" - 90 % i Aspekt społeczny - 10%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Pc= Cn/Cb x 90 pkt
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 90 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Punkty w kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane w następujący sposób:
− w przypadku braku zatrudnienia i skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
– punkty nie zostaną przyznane,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,25 pełnego wymiaru czasu pracy – 5 pkt,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,5 pełnego wymiaru czasu pracy – 10 pkt.
Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy należy rozumieć jako pełny wymiar czasu pracy dla osoby z niepełnosprawnością zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nieprzerwanie przez cały czas trwania umowy na realizację dostawy. Zamawiający nie określa rodzaju pracy, jaka a być wykonywana przez osobę niepełnosprawną w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Aspekt społeczny” na podstawie treści oświadczenia zawartego w Załączniku nr 3 Formularz ofertowy. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia w tym zakresie, Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (łącznie z kryterium „Cena” i kryterium „Aspekt społeczny”).
17.5. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają sumowaniu (PC+PAS). Oferta najkorzystniejsza uzyskać może maksymalnie 100 pkt. Szczegóły w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 – Zestawy komputerowe oraz pakiet oprogramowania biurowego

4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: "Cena" - 90 % i Aspekt społeczny - 10%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Pc= Cn/Cb x 90 pkt
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 90 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Punkty w kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane w następujący sposób:
− w przypadku braku zatrudnienia i skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
– punkty nie zostaną przyznane,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,25 pełnego wymiaru czasu pracy – 5 pkt,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,5 pełnego wymiaru czasu pracy – 10 pkt.
Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy należy rozumieć jako pełny wymiar czasu pracy dla osoby z niepełnosprawnością zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nieprzerwanie przez cały czas trwania umowy na realizację dostawy. Zamawiający nie określa rodzaju pracy, jaka a być wykonywana przez osobę niepełnosprawną w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Aspekt społeczny” na podstawie treści oświadczenia zawartego w Załączniku nr 3 Formularz ofertowy. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia w tym zakresie, Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (łącznie z kryterium „Cena” i kryterium „Aspekt społeczny”).
17.5. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają sumowaniu (PC+PAS). Oferta najkorzystniejsza uzyskać może maksymalnie 100 pkt. Szczegóły w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 – Urządzenia sieciowe (Router podstawowy z funkcją przełącznika i punktu dostępu (AC) – 10 szt., Punkt dostępowy wAP AC – 5 szt., Punkt dostępowy AC – 5 szt., Urządzenie dwufunkcyjne router/przełącznik sieciowy – 10 szt., Router biurowy z funkcją przełącznika i punktu dostępu (AC) - 3 szt.).
Zadanie obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu (routera podstawowego z funkcją przełącznika i punktu dostępu (AC), punktu dostępowego wAP AC, punktu dostępowego AC, urządzenia dwufunkcyjnego router/przełącznik sieciowy, routera biurowego z funkcją przełącznika i punktu dostępu (AC)) do wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu technik informatyk w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32413100-2 - Rutery sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: "Cena" - 90 % i Aspekt społeczny - 10%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Pc= Cn/Cb x 90 pkt
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 90 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Punkty w kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane w następujący sposób:
− w przypadku braku zatrudnienia i skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
– punkty nie zostaną przyznane,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,25 pełnego wymiaru czasu pracy – 5 pkt,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,5 pełnego wymiaru czasu pracy – 10 pkt.
Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy należy rozumieć jako pełny wymiar czasu pracy dla osoby z niepełnosprawnością zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nieprzerwanie przez cały czas trwania umowy na realizację dostawy. Zamawiający nie określa rodzaju pracy, jaka a być wykonywana przez osobę niepełnosprawną w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Aspekt społeczny” na podstawie treści oświadczenia zawartego w Załączniku nr 3 Formularz ofertowy. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia w tym zakresie, Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (łącznie z kryterium „Cena” i kryterium „Aspekt społeczny”).
17.5. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają sumowaniu (PC+PAS). Oferta najkorzystniejsza uzyskać może maksymalnie 100 pkt. Szczegóły w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12 – Karty sieciowe (Karta sieciowa LAN – 10 sztuk, Karta WiFi – na usb – 10 sztuk)

4.2.6.) Główny kod CPV: 30237135-4 - Karty sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: "Cena" - 90 % i Aspekt społeczny - 10%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Pc= Cn/Cb x 90 pkt
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 90 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Punkty w kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane w następujący sposób:
− w przypadku braku zatrudnienia i skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
– punkty nie zostaną przyznane,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,25 pełnego wymiaru czasu pracy – 5 pkt,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,5 pełnego wymiaru czasu pracy – 10 pkt.
Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy należy rozumieć jako pełny wymiar czasu pracy dla osoby z niepełnosprawnością zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nieprzerwanie przez cały czas trwania umowy na realizację dostawy. Zamawiający nie określa rodzaju pracy, jaka a być wykonywana przez osobę niepełnosprawną w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Aspekt społeczny” na podstawie treści oświadczenia zawartego w Załączniku nr 3 Formularz ofertowy. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia w tym zakresie, Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (łącznie z kryterium „Cena” i kryterium „Aspekt społeczny”).
17.5. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają sumowaniu (PC+PAS). Oferta najkorzystniejsza uzyskać może maksymalnie 100 pkt. Szczegóły w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 13 – Wyposażenie, akcesoria, narzędzia oraz materiały teletechniczne do sieci komputerowych (Szafa Rack 19 cali - 10 szt., Organizer kabli 19 cali - 10 szt., Listwa zasilająca Rack 19 cali - 10 szt., Zestaw 6 szt. 3m patchcord - 10 kompletów, Komplet narzędzi do montażu i demontażu podzespołów komputera – 10 kompletów, Komplet narzędzi do montażu okablowania(w tym zaciskarka wtyków 8P8C, ściągacz izolacji, narzędzie uderzeniowe lub inne umożliwiające montaż okablowania oraz wkrętak do montażu gniazda naściennego)– 10 kompletów, Tester okablowania strukturalnego z gniazdem RJ45 z możliwością kontroli ciągłości, przerwy, zwarcia, skrzyżowania par – 6 szt., Kabel skrętka utp kat 5e 305m (szpula) – 5 szt., Zestaw Wtyczek RJ45 8P/8C, Cat.5/5e, UTP (100 szt) – 10 zestawów).
Zadanie obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu (Szafę Rack 19 cali, Organizer kabli 19 cali, Listwa zasilająca Rack 19 cali, Zestaw 6 szt. 3m patchcord, Komplet narzędzi do montażu i demontażu podzespołów komputera, Komplet narzędzi do montażu okablowania, Tester okablowania strukturalnego z gniazdem RJ45 z możliwością kontroli ciągłości, przerwy, zwarcia, skrzyżowania par, Kabel skrętka utp kat 5e 305m (szpula), Zestaw Wtyczek RJ45 8P/8C, Cat.5/5e, UTP) do wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu technik informatyk w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32421000-0 - Okablowanie sieciowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30237280-5 - Akcesoria zasilające

31213300-5 - Szafy kablowe

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: "Cena" - 90 % i Aspekt społeczny - 10%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Pc= Cn/Cb x 90 pkt
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 90 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
17.3. Punkty w kryterium „Aspekt społeczny” zostaną przyznane w następujący sposób:
− w przypadku braku zatrudnienia i skierowania do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
– punkty nie zostaną przyznane,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,25 pełnego wymiaru czasu pracy – 5 pkt,
− za skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 osoby
z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zatrudnioną (przez Wykonawcę) w wymiarze co najmniej 0,5 pełnego wymiaru czasu pracy – 10 pkt.
Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy należy rozumieć jako pełny wymiar czasu pracy dla osoby z niepełnosprawnością zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nieprzerwanie przez cały czas trwania umowy na realizację dostawy. Zamawiający nie określa rodzaju pracy, jaka a być wykonywana przez osobę niepełnosprawną w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przyzna punkty w kryterium „Aspekt społeczny” na podstawie treści oświadczenia zawartego w Załączniku nr 3 Formularz ofertowy. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia w tym zakresie, Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (łącznie z kryterium „Cena” i kryterium „Aspekt społeczny”).
17.5. Punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach podlegają sumowaniu (PC+PAS). Oferta najkorzystniejsza uzyskać może maksymalnie 100 pkt. Szczegóły w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Poza przypadkami przewidzianymi w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega prawo zmiany postanowień umowy w przypadku:
1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów) przy czym zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy;
2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy. (Załącznik nr 2 do SWZ - Wzór umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1093241

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-24 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

7.6. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.