eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisławwykonanie usług z zakresu szkoleń i seminariów dotyczących aktywizacji zawodowej i kompetencji społecznych w ramach projektu Program Aktywizacji Społeczno-Zawodowej Bezrobotnych w Gminie Wodzisław

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-05-09

Wodzisław: wykonanie usług z zakresu szkoleń i seminariów dotyczących aktywizacji zawodowej i kompetencji społecznych w ramach projektu Program Aktywizacji Społeczno-Zawodowej Bezrobotnych w Gminie Wodzisław
Numer ogłoszenia: 182586 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Wodzisławiu , ul. Krakowska 6, 28-330 Wodzisław, woj. świętokrzyskie, tel. 41 38 06 117, faks 41 38 06 118.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług z zakresu szkoleń i seminariów dotyczących aktywizacji zawodowej i kompetencji społecznych w ramach projektu Program Aktywizacji Społeczno-Zawodowej Bezrobotnych w Gminie Wodzisław.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń i seminariów dotyczących aktywizacji zawodowej i kompetencji społecznych w ramach projektu Program Aktywizacji Społeczno- Zawodowej Bezrobotnych w Gminie Wodzisław Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie będzie realizowane poprzez następujące zadania: A. Doradztwo Zawodowe B. Wsparcie Psychologiczne + coaching C. Szkolenie: Kierowca wózków jezdniowych wszystkich typów D. Szkolenie: Nowoczesny sprzedawca + kasy fiskalne + minimum sanitarne E. Seminarium wyjazdowe 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji. Zamówienie będzie realizowane dla 14 Beneficjentów Ostatecznych (7 kobiet,7 mężczyzn) projektu systemowego Program Aktywizacji Społeczno-Zawodowej Bezrobotnych w Gminie Wodzisław Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadania: A. Doradztwo Zawodowe. Zadanie polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu Doradztwa Zawodowego dla 14 osób (7 kobiet, 7 mężczyzn) 16 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna = 45 min.) dla całej grupy oraz po 6 godzin dydaktycznych przeznaczone dla jednego uczestnika/uczestniczki. Zakres tematyczny doradztwa obejmuje: badanie oczekiwań oraz potrzeb szkoleniowych pod kątem zdobywania umiejętności podnoszenia kwalifikacji zawodowych; analizę dotychczasowej edukacji i charakteru poszukiwanej pracy; ustalenie preferencji dotyczących rodzaju i charakteru poszukiwanej pracy; ustalenie luk kompetencyjnych utrudniających podjęcie pracy na preferowanych stanowiskach; wskazanie kursów i szkoleń uzupełniających kompetencje zawodowe i osobiste; wskazanie możliwych kierunków rozwoju kariery zawodowej; wzbogacenie wiedzy z zakresu regionalnego rynku pracy; sporządzenie profili zawodowych pod kątem podjęcia pracy oraz szkoleń zawodowych; opracowanie Indywidualnego Planu Działania - ustalenie kolejnych etapów oraz terminów realizacji. Program zajęć powinien zawierać: nazwę i zakres szkolenia, czas i miejsce realizacji zadania, cele szkolenia, plan nauczania z uwzględnieniem tematów zajęć i ich wymiar, treści szkolenia, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. Szczegółowy opis realizacji zadania: zajęcia muszą odbywać się na terenie powiatu Jędrzejowskiego zajęcia muszą odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00, w wymiarze nieprzekraczającym 4 godziny dydaktyczne dziennie zajęć dla grupy 14 beneficjentów oraz 3 godziny dydaktyczne dziennie zajęć na każdego uczestnika/uczestniczkę, W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, przejazdów ani też żadnych innych przerw technicznych, Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia na czas trwania szkolenia, osób skierowanych na szkolenie, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z udziałem w projekcie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika/uczestniczkę w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia kawę, herbatę, wodę mineralną Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia w trakcie trwania zajęć grupowych gorący posiłek składający się z II dania obiadowego Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody) w trakcie trwania zajęć Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi/uczestniczce materiały związane z tematyką szkolenia wraz z materiałami biurowymi (podręcznik, zeszyt, mat. piśmiennicze) Wykonawca prowadzić będzie dokumentację fotograficzną z przebiegu prowadzonych zajęć (minimum 10 zdjęć na płycie CD) Wykonawca po zakończeniu Doradztwa Zawodowego wystawi certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie zajęć grupowych i indywidualnych przez Beneficjentów Ostatecznych zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ (2 odrębne certyfikaty: dla zajęć grupowych i indywidualnych) listy obecności na doradztwie, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, Indywidualny Plan Działania prowadzi Wykonawca usługi przed i po przeprowadzeniu zadania Wykonawca przeprowadzi ankietę ewaluacyjną z każdym uczestnikiem/uczestniczką materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, ankiety ewaluacyjne oraz sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie ŚBRR). Wzór papieru firmowego stanowi załącznik nr 9 niniejszej specyfikacji. B. Wsparcie Psychologiczne + coaching Zadanie polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu Wsparcia Psychologicznego dla 14 osób (7 kobiet, 7 mężczyzn) w wymiarze 16 godzin dydaktycznych dla grupy 14 uczestników oraz po 12 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna=45 min) przypadających na jednego uczestnika/uczestniczkę zajęć indywidualnych, tzw. coaching. Zakres tematyczny indywidualnego wsparcia z psychologiem obejmuje: analizę mocnych i słabych stron uczestnika/uczestniczki; wzrost motywacji do podejmowania działań zmierzających do zmiany sytuacji życiowej w wiary we własne możliwości; określenie celów życiowych; kształtowanie umiejętności rozpoznawania i nazywania własnych emocji; radzenie sobie ze stresem, metody niwelowania stresu, komunikacja werbalna i niewerbalna. Program zajęć powinien zawierać: nazwę i zakres szkolenia, czas i miejsce realizacji zadania, cele szkolenia, plan nauczania z uwzględnieniem tematów zajęć i ich wymiar, treści szkolenia, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. Szczegółowy opis realizacji zadania: zajęcia muszą odbywać się na terenie powiatu Jędrzejowskiego zajęcia muszą odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00, w wymiarze nieprzekraczającym 4 godziny dydaktyczne dziennie dla grupy 14 uczestników oraz po 3 godziny dydaktyczne dziennie zajęć na każdego uczestnika/uczestniczkę, W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, przejazdów ani też żadnych innych przerw technicznych, Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia na czas trwania szkolenia, osób skierowanych na szkolenie, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z udziałem w projekcie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika/uczestniczkę w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia kawę, herbatę, wodę mineralną Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia w trakcie trwania zajęć grupowych gorący posiłek składający się z II dania obiadowego Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody) w trakcie trwania zajęć Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi/uczestniczce materiały związane z tematyką szkolenia wraz z materiałami biurowymi (podręcznik, zeszyt, mat. piśmiennicze) Wykonawca prowadzić będzie dokumentację fotograficzną z przebiegu prowadzonych zajęć (minimum 10 zdjęć na płycie CD) Wykonawca po zakończeniu Wsparcia Psychologicznego wystawi certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie wsparcia grupowego oraz indywidualnego przez Beneficjentów Ostatecznych zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ (2 odrębne certyfikaty: dla zajęć grupowych i indywidualnych) listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, prowadzi Wykonawca usługi, przed i po przeprowadzeniu zadania Wykonawca przeprowadzi ankietę ewaluacyjną z każdym uczestnikiem/uczestniczką materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, ankiety ewaluacyjne oraz sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie ŚBRR). Wzór papieru firmowego stanowi załącznik nr 9 niniejszej specyfikacji. C. Szkolenie: Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym Zadanie polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu sukcesywnych szkoleń dla 7 osób (7 mężczyzn) w wymiarze 50 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna=45min) zajęć teoretycznych dla grupy 7 uczestników oraz po 25 godzin zajęć praktycznych (godzina praktyczna= 45 min) przypadających na jednego uczestnika. Zakres tematyczny szkolenia: Kierowca wózków jezdniowych wszystkich typów + wymiana LPG + boczne (reach truck) + wózki z unoszoną kabiną (man-up order picker) + wózek unoszący sterowany z poziomu bocznego + wózek do wąskich korytarzy. Zakres tematyczny programu szkolenia powinien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Program zajęć powinien zawierać: nazwę i zakres szkolenia, czas i miejsce realizacji zadania, cele szkolenia, plan nauczania z uwzględnieniem tematów zajęć i ich wymiar, treści szkolenia, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. sposób sprawdzania efektów szkolenia pod kątem osiąganych celów. Szczegółowy opis realizacji zadania: szkolenia muszą odbywać się na terenie powiatu Jędrzejowskiego Szkolenie teoretyczne i praktyczne powinno odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 w wymiarze nieprzekraczającym 5 godzin dydaktycznych zajęć dziennie W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, przejazdów ani też żadnych innych przerw technicznych, Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia na czas trwania szkolenia, osób skierowanych na szkolenie, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z udziałem w projekcie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom badania lekarskie przeprowadzone przez lekarza medycyny pracy Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej, Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą omówienia zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu końcowego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym, stosownego zaświadczenia - w terminie 7 dni od daty dokonania oceny [zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienie przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216). Wykonawca po zakończeniu szkolenia wystawi certyfikaty potwierdzające udział i ukończenie przez Beneficjentów Ostatecznych zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia kawę, herbatę, wodę mineralną Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia w trakcie trwania zajęć grupowych gorący posiłek składający się z II dania obiadowego Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody) w trakcie trwania zajęć Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi materiały związane z tematyką szkolenia wraz z materiałami biurowymi (podręcznik, zeszyt, mat. piśmiennicze). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: salę dydaktyczną, w której będą odbywać się zajęcia teoretyczne wyposażoną w odpowiedni sprzęt; plac manewrowy (na terenie powiatu Jędrzejowskiego) do przeprowadzenia części praktycznej szkolenia; co najmniej 1 sprawny wózek lub urządzenie, którego szkolenie dotyczy; Wykonawca prowadzić będzie dokumentację fotograficzną z przebiegu prowadzonych zajęć (minimum 10 zdjęć na płycie CD); listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór zaświadczeń, certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć prowadzi Wykonawca usługi; przed i po przeprowadzeniu zadania Wykonawca przeprowadzi ankietę ewaluacyjną z każdym uczestnikiem; materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór zaświadczeń, certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, ankiety ewaluacyjne oraz sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie ŚBRR). Wzór papieru firmowego stanowi załącznik nr 9 niniejszej specyfikacji. D. Szkolenie: Nowoczesny sprzedawca + kasy fiskalne + minimum sanitarne Zadanie polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu sukcesywnych szkoleń dla 7 osób (7 kobiet) w wymiarze 82 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna=45min) zajęć teoretycznych i praktycznych (godzina praktyczna= 45 min) dla grupy 7 uczestników. Program zajęć powinien zawierać: nazwę i zakres szkolenia, czas i miejsce realizacji zadania, cele szkolenia, plan nauczania z uwzględnieniem tematów zajęć i ich wymiar, treści szkolenia, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. sposób sprawdzania efektów szkolenia pod kątem osiąganych celów. Szczegółowy opis realizacji zadania: szkolenia muszą odbywać się na terenie powiatu Jędrzejowskiego; szkolenie teoretyczne i praktyczne powinny odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz. 16.00 w wymiarze nie przekraczającym 5 godzin dydaktycznych zajęć dziennie. W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, przejazdów ani też żadnych innych przerw technicznych; Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia na czas trwania szkolenia, osób skierowanych na szkolenie, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z udziałem w projekcie; Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom badania lekarskie przeprowadzone przez lekarza medycyny pracy; Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć; Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej; Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą omówienia zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu końcowego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym, stosownego zaświadczenia - w terminie 7 dni od daty dokonania oceny [zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienie przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216); Wykonawca po zakończeniu szkolenia wystawi certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie przez Beneficjentów Ostatecznych zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ; Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia kawę, herbatę, wodę mineralną; Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia w trakcie trwania zajęć grupowych gorący posiłek składający się z jednego dania; Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody); w trakcie trwania zajęć Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi materiały związane z tematyką szkolenia wraz z materiałami biurowymi (podręcznik, zeszyt, mat. piśmiennicze); Wykonawca prowadzić będzie dokumentację fotograficzną z przebiegu prowadzonych zajęć (minimum 10 zdjęć na płycie CD); listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór zaświadczeń, certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć prowadzi Wykonawca usługi; przed i po przeprowadzeniu zadania Wykonawca przeprowadzi ankietę ewaluacyjną z każdym uczestnikiem; materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór zaświadczeń, certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, ankiety ewaluacyjne oraz sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie ŚBRR). Wzór papieru firmowego stanowi załącznik nr 9 niniejszej specyfikacji. E. Seminarium wyjazdowe Zadanie polega na: zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów Kompetencje wychowawcze, rodzicielskie, rodzinne w wymiarze 8 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna=45min) dla grupy 28 osób (14 uczestników projektu, 14 członków rodzin uczestników projektu); zorganizowaniu i przeprowadzeniu jednodniowego wyjazdu do Kazimierza Dolnego i okolic dla grupy 35 osób (14 uczestników projektu, 14 członków rodzin uczestników projektu, 7 osób zaangażowane w realizację projektu) Program zajęć powinien zawierać: nazwę i zakres szkolenia, czas i miejsce realizacji zadania, cele szkolenia, plan nauczania z uwzględnieniem tematów zajęć i ich wymiar, treści szkolenia, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. sposób sprawdzania efektów szkolenia pod kątem osiąganych celów. Szczegółowy opis realizacji zadania: szkolenia muszą odbywać się na terenie powiatu Jędrzejowskiego Szkolenie teoretyczne i praktyczne powinny odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz. 16.00 w wymiarze nie przekraczającym 5 godzin dydaktycznych zajęć dziennie. W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, przejazdów ani też żadnych innych przerw technicznych, Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia na czas trwania szkolenia, osób skierowanych na szkolenie, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z udziałem w projekcie; Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć; Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej; Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą omówienia zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników szkolenia; Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu końcowego wg aktualnie obowiązujących przepisów prawa i wydania uczestnikom szkolenia, kończącym je z wynikiem pozytywnym, stosownego zaświadczenia - w terminie 7 dni od daty dokonania oceny [zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienie przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. nr 31, poz. 216). Wykonawca po zakończeniu szkolenia wystawi certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie przez Beneficjentów Ostatecznych zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia kawę, herbatę, wodę mineralną; Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia w trakcie trwania zajęć grupowych gorący posiłek składający się z II dania obiadowego; Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywa się szkolenie (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody); Wykonawca prowadzić będzie dokumentację fotograficzną z przebiegu prowadzonych zajęć (minimum 10 zdjęć na płycie CD), listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór zaświadczeń, certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć prowadzi Wykonawca usługi, przed i po przeprowadzeniu zadania Wykonawca przeprowadzi ankietę ewaluacyjną z każdym uczestnikiem, materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór zaświadczeń, certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, ankiety ewaluacyjne oraz sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie ŚBRR). Wzór papieru firmowego stanowi załącznik nr 9 niniejszej specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować jednodniowy wyjazd do Kazimierza Dolnego i okolic w dzień wolny od pracy tj. w sobotę w miesiącu wrześniu 2013r. po wcześniejszym uzgodnieniu z kierownictwem projektu. Podczas wyjazdu do Kazimierza Dolnego i okolic Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: ubezpieczenie uczestników wycieczki na czas trwania wyjazdu w związku z udziałem w projekcie; przewodnika wycieczki; transport klimatyzowanym autokarem (wyjazd i powrót do Wodzisławia). Autokar należy oznaczyć logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie ŚBRR); zwiedzanie: Kazimierza Dolnego: rynek, ruiny zamku, baszta widokowa, Góra Trzech Krzyży, przejazd pojazdem elektrycznym (tzw. melaxami) do Wąwozu Korzeniowy Dół trasą B; Puław: Pałac Czartoryskich (sieć pałacowa, sale: kamienna, gotycka, rycerska tradycji, spacer po przypałacowym parku); Nałęczowa: spacer po parku zdrojowym: bilety wstępu wymagane w celu zwiedzania ww. obiektów; gorący posiłek składający się z dwóch dań gorących w Kazimierzu Dolnym oraz zimne napoje i poczęstunek składający się z jednej słodkiej bułki podczas przejazdu. Wykonawca prowadzi stosowną dokumentację, m.in. listy obecności uczestników wycieczki, listy potwierdzające z korzystania z posiłku oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie ŚBRR). Wzór papieru firmowego stanowi załącznik nr 10 niniejszej specyfikacji. 4. Wykonawca zobowiązany jest do złożonej oferty załączyć harmonogram realizacji poszczególnych zadań, z uwzględnieniem dat, godzin i miejsca realizacji zadań oraz szczegółowy program przebiegu poszczególnych zadań (załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji). 5. Wykonawca zobowiązany jest do złożonej oferty załączyć preliminarz kosztów, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. 6. Nie później niż 7 dni od daty zakończenia realizacji danego zadania Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokumentację z przeprowadzonego zadania, w tym: dzienne listy obecności uczestników każdego z zadań; IPD każdego BO (dot. tylko zadania A); dzienniki zajęć zawierające listy obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych każdego z zadań; listę potwierdzającą korzystanie z posiłków, odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych przez każdego uczestnika/uczestniczkę każdego z zadań; listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO każdego z zadań; ankiety ewaluacyjne wypełnione przez BO każdego z zadań; dokumentację zdjęciową z przebiegu realizacji każdego zadania; dokumentację z ubezpieczenia osób skierowanych na szkolenie, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z udziałem w projekcie 7. Zamawiający zastrzega sobie, iż liczba Beneficjentów Ostatecznych uczestniczących w ww. zadaniach może ulec zmniejszeniu. Zamawiający pokrywa jedynie koszty rzeczywistego udziału Beneficjenta Ostatecznego w poszczególnym zadaniu, potwierdzone podpisem na liście obecności. 8. Terminy realizacji zamówienia: Zadanie A: od podpisania umowy do 30.06.2013r. Zadanie B: od 01.06.2013r. do 31.07.2013r. Zadanie C: od 01.08.2013r. do 30.09.2013r. Zadanie D: od 01.08.2013r. do 30.09.2013r. Zadanie E: od 01.09.2013r. do 30.09.2013r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.52.00.00 - Placówki szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej 8 usług o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością 50 000,00 zł usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością 50 000,00 zł usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważać będzie usługi z zakresu szkoleń i warsztatów dotyczących aktywizacji zawodowej i kompetencji społecznych tj. 2 usługi z doradztwa zawodowego, 2 usługi wsparcia psychologicznego (w tym 1 usługa z zajęć indywidualnych tzw. coaching), 2 usługi w zakresie szkolenia: Kierowca wózków jezdniowych wszystkich typów, 2 usługi w zakresie szkolenia: Nowoczesny sprzedawca + kasy fiskalne + minimum sanitarne. Do każdej z wymienionych przez Wykonawcę usług, należy załączyć dokument(y) potwierdzające, że dana usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem podczas szkolenia: co najmniej 1 salą szkoleniową zlokalizowaną na terenie powiatu jędrzejowskiego wyposażoną w sprzęt niezbędny do prawidłowej realizacji zajęć teoretycznych, praktycznych szkolenia, co najmniej 1 placem manewrowym (na terenie powiatu Jędrzejowskiego) do przeprowadzenia części praktycznej szkolenia co najmniej 1 sprawny wózek lub urządzenie, którego dotyczy Zadanie C.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem podczas szkolenia minimum: jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe i uprawnienia dotyczące prowadzenia szkoleń i seminaria z zakresu objętego zamówieniem i posiadającą doświadczenie w postaci zrealizowania: 2 seminariów w przypadku części zamówienia pn. Doradca zawodowy; 2 seminariów w przypadku części zamówienia pn. Wsparcie psychologiczne; 2 szkoleń w przypadku części zamówienia pn. Kierowca wózków jezdniowych wszystkich typów; 2 szkoleń w przypadku części zamówienia pn. Nowoczesny sprzedawca + kasy fiskalne + minimum sanitarne obejmujących swym zakresem tematykę każdego szkolenia będącego przedmiotem zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodzislaw.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Wodzisławiu ul. Krakowska 6 28-330 Wodzisław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2013 godzina 09:15, miejsce: Urząd Gminy w Wodzisławiu ul. Krakowska 6 28-330 Wodzisław Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.