eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecUsługa szkolenia zawodowego Kadry o płace

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-25

Mielec: Usługa szkolenia zawodowego Kadry o płace
Numer ogłoszenia: 182758 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150502 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia zawodowego Kadry o płace.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia stanowi przeprowadzenie szkolenia Kadry i płace dla 30 osób bezrobotnych. Uczestnicy szkolenia zostaną podzieleni na dwie 15-to osobowe grupy. 2.Uczestnikami szkolenia będą osoby z wykształceniem minimum średnim, deklarujące znajomość obsługi komputera, skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu. 3.Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu na badania lekarskie. Koszty badań lekarskich pokryje Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu. Na szkolenie zostaną skierowane osoby, które nie posiadają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku zgodnym z kierunkiem szkolenia. 4.Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników teoretycznej wiedzy i praktycznych umiejętności do pracy na stanowisku związanym z obsługą kadr i płac. Uczestnikom szkolenia powinna zostać przekazana wiedza dotycząca prowadzenia spraw z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, naliczania wynagrodzeń, podatków i składek oraz posługiwania się przy realizacji zadań programem Płatnik i programem wspomagającym zarządzanie płacami oraz danymi kadrowymi pracowników, zgodnym z obowiązującym stanem prawnym. 5.Szkolenie powinno się kończyć egzaminem i uzyskaniem przez uczestników zaświadczenia zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31 poz. 216). Egzamin powinien być wliczony w liczbę godzin szkolenia. 6.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: ogółem 180 godzin zegarowych dla każdej grupy. W godzinę zegarową wlicza się przerwę. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 7.Zajęcia powinny odbywać się codziennie (bez sobót, niedziel, dni wolnych od pracy), przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, nie mniej niż 7 godzin zegarowych dziennie. Szkolenie każdej grupy powinno być przeprowadzone w ciągu 25 dni szkoleniowych. 8.Wymagane miejsce realizacji szkolenia: Mielec. 9.Program szkolenia powinien między innymi uwzględniać zagadnienia: -nawiązanie stosunku pracy, -rodzaje umów o pracę, -umowy cywilnoprawne, -dokumentowanie zatrudnienia, -czas pracy, -urlopy pracownicze, -rozwiązywanie umów o pracę, -akta osobowe pracowników, -bezpieczeństwo i higiena pracy, -odpowiedzialność materialna pracownika, porządek, dyscyplina pracy, -mobbing, dyskryminacja, molestowanie, -obowiązki zakładu pracy wobec ZUS, -ubezpieczenia społeczne, -ubezpieczenia zdrowotne, -Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, -świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, -lista płac, -obowiązki zakładu pracy wobec Urzędu Skarbowego, -obsługa programu Płatnik, -obsługa programu wspomagającego zarządzanie płacami oraz danymi kadrowymi pracowników. 10.Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia: -materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), -materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, -materiały piśmiennicze, -kadrę dydaktyczną posiadające kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, -odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, -samodzielne stanowisko komputerowe z oprogramowaniem pozwalającym w pełni zrealizować program szkolenia oraz programem Płatnik i programem wspomagającym zarządzanie płacami i danymi kadrowymi pracowników, -catering w postaci: kawa, herbata, napoje zimne, kanapki, ciastka (dzienna stawka 10,00 zł na osobę), -nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. 11.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne i piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 12.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli wobec Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych. 13.W przypadku wystąpienia wypadku Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem osoby skierowanej na szkolenie przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54918,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54918,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.