eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek ŚląskiBudowa budynku mieszkalnego przy ulicy Jana Pawła II w Lwówku Śląskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-04

Lwówek Śląski: Budowa budynku mieszkalnego przy ulicy Jana Pawła II w Lwówku Śląskim
Numer ogłoszenia: 182800 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104134 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lwówek Śląski, al. Wojska Polskiego 25A, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 6477888, faks 075 6477889.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego przy ulicy Jana Pawła II w Lwówku Śląskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaprojektowanie i wybudowanie budynku mieszkalnego przy ulicy Jana Pawła II wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu na działkach 503, 504, 510, 550 i 511/10 położonych w obrębie I miasta Lwówek Śląski. Etap I - faza projektowa: - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zakresem opisanym w SIWZ oraz programie funkcjonalno - użytkowym, w sposób zgodny z decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego; - złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenie na budowę w terminie do dnia 30 września 2011 roku; - uzyskanie decyzji pozwolenie na budowę. Etap II - faza wykonania robót budowlanych: - wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją pozwolenie na budowę, harmonogramem rzeczowo - finansowym robót budowlanych, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i SIWZ w terminie do dnia 30 września 2013 roku; - przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku oraz dokumentacji powykonawczej, geodezyjnej oraz inwentaryzacji lokali; Etap III - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie: - przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania; - uzyskanie, na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa pozwolenia na użytkowanie w terminie do dnia 31 listopada 2013 roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.26.24.10 - Wznoszenie konstrukcji budynków 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pre-Fabrykat, Miłków, ul. Brzezie Karkonowskie 2, 58-540 Karpacz, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1429220,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1389550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 885600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1389550,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.