Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-03
Bytom: sukcesywne dostawy papieru kserograficznego formatu A3 i A4
Numer ogłoszenia: 182886 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Bytomiu, ul. Wrocławska 92 92, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2810081 w 375.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy papieru kserograficznego formatu A3 i A4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: - przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru kserograficznego formatu A3 i A4, - szacunkowa ilość ryz papieru dostarczonych przez wykonawcę w okresie 36 miesięcy wyniesie: · 100 ryz papieru formatu A3, · 7000 ryz papieru formatu A4, - zamawiający wymaga, aby jedna ryza papieru zawierała 500 arkuszy, - dostarczany papier winien spełniać następujące wymagania: PARAMETRY TECHNICZNE PAPIERU FORMATU A3 I A4 Parametr Jednostka Wartość Normy PN-ISO Format A3, A4 Gramatura g/m2 minimum 75 do 80z tolerancją technologiczną +2 PN-ISO 536:1996 Wilgotność % 3,8 - 5,0 PN-ISO 287:1994 Grubość µm minimum 105 do 108 z tolerancją technologiczną +3 PN-EN ISO 534:2005 Białość 161 z tolerancjątechnologiczną +3 PN-ISO 11475:2002 Nieprzezroczystość % > 91 ISO 2471:1998 Gładkość cm3 /min 180 z tolerancjątechnologiczną +50 PN-93/P-50166.02ISO 8791/2 - zaoferowany papier nie może powodować awarii, uszkodzeń i wywierać innego negatywnego wpływu na działanie kserokopiarek i drukarek używanych przez zamawiającego, - wykonawca będzie dostarczać papier sukcesywnie w ilościach zgłaszanych przez zamawiającego telefonicznie lub faksem, - szacunkowa ilość dostaw papieru w ciągu roku: 3-4 razy, - dostawy winny następować niezwłocznie, nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: 1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, e. złożą dokumenty wymagane przez zamawiającego. 2). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3). Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 2). Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy: a. nie spełniają warunków uczestnictwa w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, c. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, e. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3). Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4). Zamawiający w wyznaczonym przez siebie terminie wzywa do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. 5). Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, b. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty złożonej przez spółkę cywilną lub jawną ww. zaświadczenie winna złożyć spółka i każdy ze wspólników osobno. c. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty złożonej przez spółkę cywilną lub jawną ww. zaświadczenie winna złożyć spółka i każdy ze wspólników osobno. d. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f. oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 2). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego do oferty należy dołączyć: a. specyfikację techniczną oferowanego papieru. 3). Wykonawca winien w ofercie złożyć również wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4). Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, składając oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 5). Ww. dokumenty winne być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6). W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres - podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi ona być potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Bytomiu, ul. Wrocławska 92 pok. 51 II piętro, faksem na wskazany przez wykonawcę we wniosku numer faksu, pocztą elektroniczną na wskazany przez wykonawcę adres..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Urzędu lub przesłać za pośrednictwem poczty bądź innego przewoźnika na adres Urzędu Skarbowego w Bytomiu, ul. Wrocławska 92. Otwarcie ofert: 15.10.2007r. godz. 11.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli dla SP ZOZ Szpital Specjalistyczny Nr 1 w Bytomiu ".
- Wycena składników majątku SRK S.A. oraz majątku niebędącego własnością SRK S.A. [...] dla części obejmującej województwo dolnośląskie...
- "Naprawa rur" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- "Dostawa śrub i elementów złącznych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Grupowe ubezpieczenie na życie dla pracowników Opery Śląskiej w Bytomiu oraz członków ich rodzin
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
- "Zakup wraz z dostawą materiałów kancelaryjno-biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego"
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
więcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.