To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-17
Koszalin: Sukcesywna dostawa komputerów używanych i urządzeń peryferyjnych
Numer ogłoszenia: 182925 - 2016; data zamieszczenia: 17.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120301 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Koszalińska, ul. Śniadeckich 2, 75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, faks (094) 34-78-636.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa komputerów używanych i urządzeń peryferyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Sukcesywna dostawa używanych komputerów w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213000-5 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup używanych komputerów i ich sukcesywna dostawa w okresie od podpisania umowy do 31.12.2016 r. Rok produkcji komputerów nie może być wcześniejszy niż 2013, z okresem gwarancji minimum 10 miesięcy. Szczegółowy opis parametrów technicznych zawarty jest w Formularzu cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Termin realizacji zamówienia będzie wynosił każdorazowo maksymalnie 14 dni od dnia zgłoszenia (fax, e-mail) po podpisaniu umowy. Dostawa nastąpi we wskazane miejsce przez Zamawiającego. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć towar własnym transportem, na własny koszt, według zasady door to door. 4. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na równoważne urządzenia o parametrach technicznych nie gorszych niż posiadają wymienione w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaproponowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Wymienione w treści Załącznika nr 2 urządzenia muszą odpowiadać i posiadać atesty Polskich Norm oraz jeżeli jest to wymagane atesty Państwowego Zakładu Higieny. W przypadkach artykułów, które odpowiadają rozporządzeniu Ministra Pracy, Gospodarki i Polityki Społecznej z dnia 12 marca 2003 roku w sprawach zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U.nr 49 z 2003 poz 414), oraz dyrektywom 73/23/EWG, 93/68/EWG, artykuły te winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLNIT Bartosz Polender, ul. Słoneczny Sad 4h, 72-002 Dołuje, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154465,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 179881,35
Oferta z najniższą ceną: 179881,35 / Oferta z najwyższą ceną: 179881,35
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" (...)
- Usługa przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego na potrzeby 17 WOG w 2025 roku ( 5 zadań).
- Usługa naprawy pojazdów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (9 zadań).
- Naprawy cystern, cystern dystrybutorów, naprawy armatury stacjonarnej MPS.
- "Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Koszalinie ".
- "Transport odpadów o kodzie 19 12 12 do ZUO Sp. z o.o. w Szczecinie w terminie do 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. ".
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą dziesięciu sztuk laptopów biznesowych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.