Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa naprawy pojazdów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (9 zadań).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 261456024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://17wog.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa naprawy pojazdów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (9 zadań).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d5aadff-8d75-44ac-9eb5-9f7782a19a0e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207520/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Usługa naprawy pojazdów na potrzeby 17 WOG (9 zadań).
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.platformazakupowa.pl/pn/17wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.platformazakupowa.pl/pn/17wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały opisane w Regulaminie korzystania przesyłania dokumentów dostę0pnych pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz Instrukcji dostępnej na stronie internetowej pod adresem: https://platforma zakupowa.pl/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): - / Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 53/WOG/U/Samoch./24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy pojazdów należących do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, w grupach obejmujących dziewięć odrębnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi Serwisowania i Naprawy Pojazdów.
2. Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności - układy:
1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
3) obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego
przewidzianego dla danej marki;
4) naprawa układów pojazdu:
- kierowniczego,
- przeniesienia mocy,
- hamulcowego,
- zasilania paliwem i powietrzem,
- naprawa instalacji elektrycznej,
- naprawa zawieszenia pojazdu,
- naprawa osprzętu silnika,
- naprawa wciągarki,
- naprawa klimatyzacji, ogrzewania.
5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze;
6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować:
- naprawę skrzyń biegów;
- naprawę mostów napędowych;
- regenerację wałów napędowych i resorów;
- regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych;
- regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego.
W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
Pojazdów objęte zakresem usługi zamówienia wskazane zostały szczegółowo w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 1: Naprawa i serwisowanie pojazdów ciężarowo-osobowych, ogólnego przeznaczenia małej ładowności.
Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia ( w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji usługi (art. 95 uPzp) – załącznik nr 5 do SWZ ):
- Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem".
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji jakości na usługi serwisowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy pojazdów należących do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, w grupach obejmujących dziewięć odrębnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi Serwisowania i Naprawy Pojazdów.
2. Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności - układy:
1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
3) obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego
przewidzianego dla danej marki;
4) naprawa układów pojazdu:
- kierowniczego,
- przeniesienia mocy,
- hamulcowego,
- zasilania paliwem i powietrzem,
- naprawa instalacji elektrycznej,
- naprawa zawieszenia pojazdu,
- naprawa osprzętu silnika,
- naprawa wciągarki,
- naprawa klimatyzacji, ogrzewania.
5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze;
6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować:
- naprawę skrzyń biegów;
- naprawę mostów napędowych;
- regenerację wałów napędowych i resorów;
- regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych;
- regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego.
W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
Pojazdów objęte zakresem usługi zamówienia wskazane zostały szczegółowo w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 2: Naprawa i serwisowanie pojazdów ogólnego przeznaczenia średniej ładowności.
Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia ( w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji usługi (art. 95 uPzp) – załącznik nr 5 do SWZ ):
- Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem".
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji jakości na usługi serwisowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy pojazdów należących do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, w grupach obejmujących dziewięć odrębnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi Serwisowania i Naprawy Pojazdów.
2. Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności - układy:
1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
3) obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego
przewidzianego dla danej marki;
4) naprawa układów pojazdu:
- kierowniczego,
- przeniesienia mocy,
- hamulcowego,
- zasilania paliwem i powietrzem,
- naprawa instalacji elektrycznej,
- naprawa zawieszenia pojazdu,
- naprawa osprzętu silnika,
- naprawa wciągarki,
- naprawa klimatyzacji, ogrzewania.
5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze;
6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować:
- naprawę skrzyń biegów;
- naprawę mostów napędowych;
- regenerację wałów napędowych i resorów;
- regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych;
- regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego.
W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
Pojazdów objęte zakresem usługi zamówienia wskazane zostały szczegółowo w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 3: Naprawa i serwisowanie pojazdów ogólnego przeznaczenia dużej ładowności.
Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia ( w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji usługi (art. 95 uPzp) – załącznik nr 5 do SWZ ):
- Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem".
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużenie okresu gwarancji jakości na usługi serwisowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy pojazdów należących do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, w grupach obejmujących dziewięć odrębnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi Serwisowania i Naprawy Pojazdów.
2. Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności - układy:
1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
3) obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego
przewidzianego dla danej marki;
4) naprawa układów pojazdu:
- kierowniczego,
- przeniesienia mocy,
- hamulcowego,
- zasilania paliwem i powietrzem,
- naprawa instalacji elektrycznej,
- naprawa zawieszenia pojazdu,
- naprawa osprzętu silnika,
- naprawa wciągarki,
- naprawa klimatyzacji, ogrzewania.
5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze;
6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować:
- naprawę skrzyń biegów;
- naprawę mostów napędowych;
- regenerację wałów napędowych i resorów;
- regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych;
- regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego.
W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
Pojazdów objęte zakresem usługi zamówienia wskazane zostały szczegółowo w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 4: Naprawa autobusów i mikrobusów.
Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia ( w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji usługi (art. 95 uPzp) – załącznik nr 5 do SWZ ):
- Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem".
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji jakości na usługi serwisowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy pojazdów należących do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, w grupach obejmujących dziewięć odrębnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi Serwisowania i Naprawy Pojazdów.
2. Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności - układy:
1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
3) obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego
przewidzianego dla danej marki;
4) naprawa układów pojazdu:
- kierowniczego,
- przeniesienia mocy,
- hamulcowego,
- zasilania paliwem i powietrzem,
- naprawa instalacji elektrycznej,
- naprawa zawieszenia pojazdu,
- naprawa osprzętu silnika,
- naprawa wciągarki,
- naprawa klimatyzacji, ogrzewania.
5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze;
6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować:
- naprawę skrzyń biegów;
- naprawę mostów napędowych;
- regenerację wałów napędowych i resorów;
- regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych;
- regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego.
W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
Pojazdów objęte zakresem usługi zamówienia wskazane zostały szczegółowo w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 5: Naprawa ciągników siodłowych z naczepami/przyczep .
Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia ( w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji usługi (art. 95 uPzp) – załącznik nr 5 do SWZ ):
- Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem".
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji jakości na usługi serwisowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy pojazdów należących do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, w grupach obejmujących dziewięć odrębnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi Serwisowania i Naprawy Pojazdów.
2. Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności - układy:
1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
3) obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego
przewidzianego dla danej marki;
4) naprawa układów pojazdu:
- kierowniczego,
- przeniesienia mocy,
- hamulcowego,
- zasilania paliwem i powietrzem,
- naprawa instalacji elektrycznej,
- naprawa zawieszenia pojazdu,
- naprawa osprzętu silnika,
- naprawa wciągarki,
- naprawa klimatyzacji, ogrzewania.
5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze;
6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować:
- naprawę skrzyń biegów;
- naprawę mostów napędowych;
- regenerację wałów napędowych i resorów;
- regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych;
- regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego.
W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
Pojazdów objęte zakresem usługi zamówienia wskazane zostały szczegółowo w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 6: Naprawa pojazdów sanitarnych.
Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia ( w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji usługi (art. 95 uPzp) – załącznik nr 5 do SWZ ):
- Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem".
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji jakości na usługi serwisowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy pojazdów należących do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, w grupach obejmujących dziewięć odrębnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi Serwisowania i Naprawy Pojazdów.
2. Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności - układy:
1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
3) obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego
przewidzianego dla danej marki;
4) naprawa układów pojazdu:
- kierowniczego,
- przeniesienia mocy,
- hamulcowego,
- zasilania paliwem i powietrzem,
- naprawa instalacji elektrycznej,
- naprawa zawieszenia pojazdu,
- naprawa osprzętu silnika,
- naprawa wciągarki,
- naprawa klimatyzacji, ogrzewania.
5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze;
6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować:
- naprawę skrzyń biegów;
- naprawę mostów napędowych;
- regenerację wałów napędowych i resorów;
- regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych;
- regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego.
W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
Pojazdów objęte zakresem usługi zamówienia wskazane zostały szczegółowo w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 7: Naprawa pojazdów izotermicznych małej ładowności.
Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia ( w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji usługi (art. 95 uPzp) – załącznik nr 5 do SWZ ):
- Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem".
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji jakości na usługi serwisowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy pojazdów należących do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, w grupach obejmujących dziewięć odrębnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi Serwisowania i Naprawy Pojazdów.
2. Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności - układy:
1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
3) obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego
przewidzianego dla danej marki;
4) naprawa układów pojazdu:
- kierowniczego,
- przeniesienia mocy,
- hamulcowego,
- zasilania paliwem i powietrzem,
- naprawa instalacji elektrycznej,
- naprawa zawieszenia pojazdu,
- naprawa osprzętu silnika,
- naprawa wciągarki,
- naprawa klimatyzacji, ogrzewania.
5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze;
6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować:
- naprawę skrzyń biegów;
- naprawę mostów napędowych;
- regenerację wałów napędowych i resorów;
- regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych;
regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego.
W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
Pojazdów objęte zakresem usługi zamówienia wskazane zostały szczegółowo w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 8: Naprawa pojazdów chłodniczych średniej ładowności.
Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia ( w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji usługi (art. 95 uPzp) – załącznik nr 5 do SWZ ):
- Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem".
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji jakości na usługi serwisowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy pojazdów należących do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, w grupach obejmujących dziewięć odrębnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi Serwisowania i Naprawy Pojazdów.
2. Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności - układy:
1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
3) obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego
przewidzianego dla danej marki;
4) naprawa układów pojazdu:
- kierowniczego,
- przeniesienia mocy,
- hamulcowego,
- zasilania paliwem i powietrzem,
- naprawa instalacji elektrycznej,
- naprawa zawieszenia pojazdu,
- naprawa osprzętu silnika,
- naprawa wciągarki,
- naprawa klimatyzacji, ogrzewania.
5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze;
6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować:
- naprawę skrzyń biegów;
- naprawę mostów napędowych;
- regenerację wałów napędowych i resorów;
- regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych;
- regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego.
W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
Pojazdów objęte zakresem usługi zamówienia wskazane zostały szczegółowo w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 9: Naprawa autocystern wody dużej ładowności.
Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia ( w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji usługi (art. 95 uPzp) – załącznik nr 5 do SWZ ):
- Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem".
4.2.6.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji jakości na usługi serwisowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia- załącznik nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą - załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp orazzałącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 7 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497, 1859).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 18 ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy.2. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z poszanowaniem art. 455 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile zmiany te nie są niekorzystne dla Zamawiającego i są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. Zmiana umowy dla swej ważności, pod rygorem nieważności, wymaga zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.platformazakupowa.pl/pn/17wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-30 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający informuje , iż zgodnie z zapisami STWiOU naprawy pojazdów- koszty dostarczenia pojazdu do warsztatu w odległości nie większej niż 180 km (odległość w linii drogowej) ponosi Zamawiający– wykaz lokalizacji pojazdów stanowi załącznik nr 7 do niniejszej umowy, w takim przypadku pojazd przeznaczony do naprawy przekazywany będzie przez użytkownika pojazdu w warsztacie Wykonawcy,
4.2. koszty dostarczenia pojazdu do warsztatu w odległości większej niż 180 km (odległość w linii drogowej) ponosi Wykonawca– wykaz lokalizacji pojazdów stanowi załącznik nr 7 do niniejszej umowy, w takim przypadku pojazd przeznaczony do naprawy przekazywany będzie przez użytkownika pojazdu w miejscu jego stacjonowania.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa naprawy pojazdów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (9 zadań).
- Naprawy cystern, cystern dystrybutorów, naprawy armatury stacjonarnej MPS.
- "Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Koszalinie ".
- "Transport odpadów o kodzie 19 12 12 do ZUO Sp. z o.o. w Szczecinie w terminie do 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. ".
- Codzienne kompleksowe sprzątanie w Oddziale Terenowym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Koszalinie oraz w jednostkach podległych (na 2025r).
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku (strzykawki, igły, dreny, kaniule)
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa naprawy pojazdów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (9 zadań).
- Usługi serwisowe oraz naprawa samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu i podległych jednostkach na terenie woj. wielkopolskiego
- Naprawa samochodów służbowych
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.