To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-04
Tczew: usługi sprzątania budynku i posesji szkoły.
Numer ogłoszenia: 183011 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152003 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 10 z Oddziałami Intergracyjnymi, ul. M. Konopnickiej 11, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 5311707, faks 058 5311707 wew. 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi sprzątania budynku i posesji szkoły..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem przetargu nieograniczonego są usługi polegające na sprzątaniu (zestawienie powierzchni stanowi załącznik nr 5 do siwz) budynku szkoły i miejscowo posesji, w niżej wymienionym zakresie 1) codzienne kompleksowe sprzątanie wszystkich pomieszczeń szkoły, łącznie z wewnętrznymi ciągami komunikacyjnymi i piwnicami. W celu prawidłowego wykonania ww zakresu wykonawca powinien skalkulować: - sprzątanie całego budynku w innych pomieszczeniach w sytuacjach, które mogą zaistnieć a które wymagają natychmiastowej interwencji (np.:zbita szyba) Uwagi do pkt. 1).: a) sprzątanie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku, w dni nauki w szkole, b) w sytuacjach szczególnych (której ilości na dzień dzisiejszy nie można przewidzieć) przeprowadzania imprez rekreacyjno-sportowych oraz szkoleniowych Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo sprzątać w dni wolne od zajęć lekcyjnych (soboty, niedziele, święta). Ww potrzebę Zamawiający zgłosi wykonawcy z 5 dniowym wyprzedzeniem. Wynagrodzenie za ww zakres wykonawca zobowiązany jest wliczyć w cenę ryczałtową zamówienia. Sprzątanie kompleksowe wymienione w pkt. 1) powinno zaczynać się od godz. 15.00 i trwać do momentu należytego wykonania zakresu prac. Wykonawca zobowiązany jest: - zapewnić taką obsadę (liczbę osób), aby praca przebiegała sprawnie i dokładnie, - zapewnić dyżur jednej osoby w godzinach od 6.00 do 14.00, która będzie odpowiedzialna za utrzymanie czystości w godzinach lekcyjnych i wykonywanie na bieżąco prac związanych z utrzymaniem czystości, - wykonać usługę po godzinach zajęć lekcyjnych, -wykonywać usługę przy użyciu środków posiadających polskie atesty, - zapewnić pracownikom odpowiednią odzież roboczą, 2) jeden raz w tygodniu konserwacja posadzek, po zakończeniu wszystkich zajęć w szkole (również pozalekcyjnych). Zasady konserwacji obowiązują takie jak dla sprzątania kompleksowego. Należy przyjąć że konserwacja generalnie będzie wykonywana w piątek, ale w przypadku imprez w dni wolne od nauki (soboty, niedziele, święta) konserwacja będzie wykonywana po zakończeniu ww spotkań. 3) jeden raz w miesiącu mycie lamperii. 4) dwa razy w roku mycie okien od strony wewnętrznej i zewnętrznej oraz dodatkowo po robotach remontowo-budowlanych. 5) bieżące mycie i dezynfekcja pomieszczeń sanitarnych, 6) zapewnienie bezpiecznego dojścia do budynku poprzez: - sprzątanie odcinka terenu utwardzonego przez cały okres realizacji umowy (także okres zimy) między główną bramą szkolną i bramą pomocniczą a wejściem głównym oraz pochylnią dla osób niepełnosprawnych. Ww teren musi być przygotowany w sposób nie budzący zastrzeżeń pod kątem przepisów BHP (m.in.usuwanie zanieczyszczeń, zamiatanie, odśnieżanie, usuwanie lodu, sypanie piasku, soli itp.) 1.Zakres wymieniony w pkt. 6) nie obejmuje innych terenów szkoły poza w nim wymienionymi tj. między innymi chodnika poza terenem szkoły, innych chodników, dojazdu i parkingu na terenie posesji szkoły, terenu nieutwardzonego. 2. Z uwagi na prawidłową jakość oraz koordynację działań i współpracę wykonawca zobowiązany będzie ponadto do: 1) codziennego wizytowania placówki szkolnej w godzinach pokrywających się z czasem wykonywania usług przez pracowników Wykonawcy. Ww wizytowania może dokonywać tylko właściciel, współwłaściciel lub członek zarządu firmy wykonawcy (jedna z osób, które są uwidocznione w dokumentach z rejestracji firmy). W przypadku wizytowania przez inną osobę musi ona posiadać aktualne upełnomocnienie wyżej wymienionych osób. Wizytowanie nie może być dokonywane (również z upełnomocnieniem) przez osoby wykonujące w sposób bezpośredni usługi sprzątania. 2) przybycia do szkoły jeden raz w tygodniu w ustalonym wcześniej terminie, w celu wysłuchania uwag oraz koordynacji dalszych działań z Dyrektorem szkoły oraz gronem pedagogicznym. Poniżej opisano specyfikację asortymentową środków do utrzymania czystości (minimalne miesięczne ilości), które musi zapewnić Wykonawca: a. środek czyszczący do mycia podłóg - 20 litrów, b. zapachowy odświeżacz powietrza w aerozolu lub w innej postaci - aerozol 5 sztuk lub do każdej łazienki, c. płyn do mycia szyb, luster z urządzeniem rozpylającym - 3 litry, d, płyn do czyszczenia ręcznego i mechanicznego wykładzin podłogowych, dywanów i tapicerki - 1 szt., e. płyn dezynfekująco-myjący do WC - wyrób przeznaczony do mycia muszli klozetowych, umywalek i innych ceramicznych urządzeń sanitarnych; bakteriobójczy, grzybobójczy - 4 litry, f. żel czyszczący lub płyn do muszli klozetowych, umywalek i innych ceramicznych urządzeń sanitarnych do bezpośredniego stosowania, o działaniu wybielającym, bakteriobójczy, grzybobójczy, na bazie chloru - 12 litrów płynu lub 6 opak.żelu, g. płyn do czyszczenia urządzeń sanitarnych, skutecznie usuwający osad z kamienia, rdzy, przeznaczony do czyszczenia powierzchni chromowanych, stali nierdzewnej , fajansu - 4 litry, h. płyn do mycia glazury - koncentrat do mycia dużych i silnie zabrudzonych powierzchni - 2 litry, i. emulsja-mleczko - uniwersalny środek do usuwania zabrudzeń - 1 litr, j. emulsja-mleczko do czyszczenia i pielęgnacji mebli - 2 opak., k. foliowe worki na odpady - wielkość uzależniona od posiadanych przez Zamawiającego pojemników koszy na odpady - w zależności od potrzeb, l. wymiana końcówek mopa - raz w miesiącu...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.93.00 - Usługi sprzątania szkół 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MK- Marcin Kaszubowski, ul. Pelplińska 19, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 175608,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 211735,80
Oferta z najniższą ceną: 211735,80 / Oferta z najwyższą ceną: 262728,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Bieżące utrzymania dróg i remonty nawierzchni ulic w mieście Tczewie (dróg publicznych i wewnętrznych) w 2025 r.
- "Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych w przypadkach, o których mowa w art. 130a ust. 1-2 ustawy o Prawo o ruchu drogowym".
- 02/TP/2025. DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
- Przebudowa budynku szkoły w zakresie ochrony przeciwpożarowej
- AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ W RAMACH ZADANIA PN. "POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADPODSTAWOWYCH POWIATU TCZEWSKIEGO - POPRZEZ PRACE BUDOWLANE - ETAP II"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Kompleksowa obsługa Kwatery Myśliwskiej w Borowcu oraz usługi cateringowe
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Polskiego Centrum Akredytacji przy ul. Szczotkarskiej 42 w Warszawie
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.