eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinBudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu dróg wojewódzkich Nr 813 (ul. 11 Listopada ) i Nr 815 (ul. Lubartowska) z drogą powiatową Nr 1636L (Al. Zwycięstwa) w Parczewie .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-03

Lublin: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu dróg wojewódzkich Nr 813 (ul. 11 Listopada ) i Nr 815 (ul. Lubartowska) z drogą powiatową Nr 1636L (Al. Zwycięstwa) w Parczewie .
Numer ogłoszenia: 183047 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Turystyczna 7A/203, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, fax 081 7495341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu dróg wojewódzkich Nr 813 (ul. 11 Listopada ) i Nr 815 (ul. Lubartowska) z drogą powiatową Nr 1636L (Al. Zwycięstwa) w Parczewie ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sygnalizacji obejmuje : -budowę przyłącza kablowego do zasilania sygnalizacji świetlnej, -montaż masztów sygnalizacyjnych MS, -montaż masztów sygnalizacyjnych z wysięgnikiem, -montaż sygnalizatorów, -układanie kabli nn i kabli sygnalizacyjnych, -budowę przepustów kablowych, -montaż pętli indukcyjnych i kabli zasilających pętle, -instalację pętli, -dołączenie feedera, -wykonanie pomiarów i czynności sprawdzających, 2.Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektami budowlano wykonawczymi oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót związanych z budową sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu dróg wojewódzkich nr 813 (ul. 11 Listopada) i nr 815 (ul. Lubartowska) z drogą nr 1636L (Al. Zwycięstwa) w Parczewie. 3.Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia w ZDW w Lublinie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, harmonogramu rzeczowego i finansowego robót oraz planu BIOZ zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami. 4.Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do opracowania PZJ (programu zapewnienia jakości). 5.Wymagany okres gwarancji jakości dla robót objętych zamówieniem wynosi 24 miesiące od daty odbioru ostatecznego. 6.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. 7.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego dwóch tablic informacyjnych o wymiarach 60 cm X 40 cm z trwałego tworzywa odpornego na zniszczenie i działanie warunków atmosferycznych. Układ, proporcje, kolorystyka i czcionki tablicy muszą być zgodne ze wzorem, zamieszczonym na stronie internetowej Ministerstwa Transportu (www.mt.gov.pl), plik: Wytyczne do tablic informacyjnych. Wielkość lub zakres zamówienia: 316.548,08 zł. netto

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 3.200,00 zł. słownie złotych: trzy tysiące dwieście 00/100.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6)Akceptują warunki zawarte w specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1) Dysponowanie osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, z minimum 5 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane branży energetycznej oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej odpowiedniego organu samorządu zawodowego. Przez minimalne doświadczenie zawodowe, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych wraz z okresem przepracowanym na stanowisku takim jak zaproponowane w ofercie. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, to jest budowę 3 sygnalizacji drogowych, z podaniem daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi poniżej : 1.Koparka o pojemności łyżki 0,25 m3 i więcej - 1szt., 2. Samochód skrzyniowy o ładowności 5 t lub więcej- 1szt., 3. Żuraw samochodowy o udźwigu do 4 t-1szt., 4. Zagęszczarki mechaniczne- 1szt. 5. Podnośnik samochodowy- 1szt. 6.Samochód dostawczy do 0,9 t- 1szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca załączy do oferty oświadczenie 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca załączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca załączy do oferty wykaz minimum 3 robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca załączy do oferty wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia zawierający informacje o dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z załączoną kserokopią uprawnień budowlanych branży energetycznej oraz kserokopią aktualnego zaświadczenia o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej odpowiedniego organu samorządu zawodowego oraz życiorysem zawodowym. 5.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca załączy do oferty wykaz jednostek sprzętu i środków transportu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, lok. 203 lub za zaliczeniem pocztowym - cena 6 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, pok. 107 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24/10/2007 o godz.08:30 w pok. 208...

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane będzie ze środków pożyczki Europejskiego Banku Inwestycyjnego w ramach programu bezpieczeństwa ruchu drogowego prowadzonego przez Ministerstwo Transportu. Informację o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (081) 749-53-41; (081) 749-53-77 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dzp@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami. 1. W sprawach technicznych - Wydział Budowy, inż. Danuta Ulanowska, tel. (081) 749-53-26. 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Wydział Zamówień Publicznych, mgr inż. Sławomir Szepietowski, tel. (081) 749-53-44; 749-53-29.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.