Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wynajmu autokarów wraz z kierowcą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-031
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@mail.umcs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wynajmu autokarów wraz z kierowcą
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1f8a4fa-9202-489d-a1af-e2c22797ebb6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00076184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzp.umcs.pl/umcs3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.umcs.pl/umcs
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 7 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/5-2025/DZP-p
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wynajem busów wraz z kierowcą, posiadających co najmniej 20 (19+1) miejsc siedzących
4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z opcji w przedmiotowym postępowaniu, według zasad określonych poniżej.2. Zakres wykonywanej usługi w ramach opcji zależny będzie od rzeczywistych i uzasadnionych potrzeb Zamawiającego.
3. Warunkiem skorzystania z opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli Wykonawcy o skorzystaniu z opcji.
4. Zamawiający będzie informował Wykonawcę o woli skorzystania z opcji z odpowiednim wyprzedzeniem.
5. Zamawiający będzie mógł skorzystać z opcji w czasie nieprzekraczającym okresu, na który zostanie zawarta umowa.
6. Realizacja opcji polegać będzie na zwiększeniu o maksymalnie 30% szacunkowej przewidywalnej ilość kilometrów określonej w formularzu oferty lub szacunkowej liczby wyjazdów określonej w formularzu oferty, również w sytuacji wyczerpania maksymalnej kwoty umowy przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego, w okresie na który zostanie zawarta umowa.
7. Opcja będzie realizowana na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
8. Stawki za kilometr, godziny postojowe oraz wyjazdy zryczałtowane w ramach opcji będą takie same, jak stawki za kilometr, godziny postojowe oraz wyjazdy zryczałtowane określone w ofercie Wykonawcy dla zamówienia podstawowego.
9. W przypadku nie skorzystania z opcji przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu podstawowego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni rok produkcji pojazdów dodatkowych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wynajem autokarów wraz z kierowcą, posiadających co najmniej 29 (28+1) miejsc siedzących
4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z opcji w przedmiotowym postępowaniu, według zasad określonych poniżej.2. Zakres wykonywanej usługi w ramach opcji zależny będzie od rzeczywistych i uzasadnionych potrzeb Zamawiającego.
3. Warunkiem skorzystania z opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli Wykonawcy o skorzystaniu z opcji.
4. Zamawiający będzie informował Wykonawcę o woli skorzystania z opcji z odpowiednim wyprzedzeniem.
5. Zamawiający będzie mógł skorzystać z opcji w czasie nieprzekraczającym okresu, na który zostanie zawarta umowa.
6. Realizacja opcji polegać będzie na zwiększeniu o maksymalnie 30% szacunkowej przewidywalnej ilość kilometrów określonej w formularzu oferty lub szacunkowej liczby wyjazdów określonej w formularzu oferty, również w sytuacji wyczerpania maksymalnej kwoty umowy przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego, w okresie na który zostanie zawarta umowa.
7. Opcja będzie realizowana na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
8. Stawki za kilometr, godziny postojowe oraz wyjazdy zryczałtowane w ramach opcji będą takie same, jak stawki za kilometr, godziny postojowe oraz wyjazdy zryczałtowane określone w ofercie Wykonawcy dla zamówienia podstawowego.
9. W przypadku nie skorzystania z opcji przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu podstawowego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni rok produkcji pojazdów dodatkowych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wynajem autokarów wraz z kierowcą, posiadających co najmniej 45 (44+1) miejsc siedzących
4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z opcji w przedmiotowym postępowaniu, według zasad określonych poniżej.2. Zakres wykonywanej usługi w ramach opcji zależny będzie od rzeczywistych i uzasadnionych potrzeb Zamawiającego.
3. Warunkiem skorzystania z opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli Wykonawcy o skorzystaniu z opcji.
4. Zamawiający będzie informował Wykonawcę o woli skorzystania z opcji z odpowiednim wyprzedzeniem.
5. Zamawiający będzie mógł skorzystać z opcji w czasie nieprzekraczającym okresu, na który zostanie zawarta umowa.
6. Realizacja opcji polegać będzie na zwiększeniu o maksymalnie 30% szacunkowej przewidywalnej ilość kilometrów określonej w formularzu oferty lub szacunkowej liczby wyjazdów określonej w formularzu oferty, również w sytuacji wyczerpania maksymalnej kwoty umowy przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego, w okresie na który zostanie zawarta umowa.
7. Opcja będzie realizowana na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
8. Stawki za kilometr, godziny postojowe oraz wyjazdy zryczałtowane w ramach opcji będą takie same, jak stawki za kilometr, godziny postojowe oraz wyjazdy zryczałtowane określone w ofercie Wykonawcy dla zamówienia podstawowego.
9. W przypadku nie skorzystania z opcji przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu podstawowego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni rok produkcji pojazdów dodatkowych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wynajem autokarów wraz z kierowcą, posiadających co najmniej 53 (51+2) miejsca siedzące
4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z opcji w przedmiotowym postępowaniu, według zasad określonych poniżej.2. Zakres wykonywanej usługi w ramach opcji zależny będzie od rzeczywistych i uzasadnionych potrzeb Zamawiającego.
3. Warunkiem skorzystania z opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli Wykonawcy o skorzystaniu z opcji.
4. Zamawiający będzie informował Wykonawcę o woli skorzystania z opcji z odpowiednim wyprzedzeniem.
5. Zamawiający będzie mógł skorzystać z opcji w czasie nieprzekraczającym okresu, na który zostanie zawarta umowa.
6. Realizacja opcji polegać będzie na zwiększeniu o maksymalnie 30% szacunkowej przewidywalnej ilość kilometrów określonej w formularzu oferty lub szacunkowej liczby wyjazdów określonej w formularzu oferty, również w sytuacji wyczerpania maksymalnej kwoty umowy przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego, w okresie na który zostanie zawarta umowa.
7. Opcja będzie realizowana na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
8. Stawki za kilometr, godziny postojowe oraz wyjazdy zryczałtowane w ramach opcji będą takie same, jak stawki za kilometr, godziny postojowe oraz wyjazdy zryczałtowane określone w ofercie Wykonawcy dla zamówienia podstawowego.
9. W przypadku nie skorzystania z opcji przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu podstawowego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni rok produkcji pojazdów dodatkowych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wynajem autokarów wraz z kierowcą, posiadających co najmniej 63 (61+2) miejsca siedzące
4.2.6.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z opcji w przedmiotowym postępowaniu, według zasad określonych poniżej.2. Zakres wykonywanej usługi w ramach opcji zależny będzie od rzeczywistych i uzasadnionych potrzeb Zamawiającego.
3. Warunkiem skorzystania z opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli Wykonawcy o skorzystaniu z opcji.
4. Zamawiający będzie informował Wykonawcę o woli skorzystania z opcji z odpowiednim wyprzedzeniem.
5. Zamawiający będzie mógł skorzystać z opcji w czasie nieprzekraczającym okresu, na który zostanie zawarta umowa.
6. Realizacja opcji polegać będzie na zwiększeniu o maksymalnie 30% szacunkowej przewidywalnej ilość kilometrów określonej w formularzu oferty lub szacunkowej liczby wyjazdów określonej w formularzu oferty, również w sytuacji wyczerpania maksymalnej kwoty umowy przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego, w okresie na który zostanie zawarta umowa.
7. Opcja będzie realizowana na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
8. Stawki za kilometr, godziny postojowe oraz wyjazdy zryczałtowane w ramach opcji będą takie same, jak stawki za kilometr, godziny postojowe oraz wyjazdy zryczałtowane określone w ofercie Wykonawcy dla zamówienia podstawowego.
9. W przypadku nie skorzystania z opcji przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji pojazdu podstawowego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni rok produkcji pojazdów dodatkowych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa minimalne warunki udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień (dotyczy wszystkich części postępowania), tj.:Warunek spełni Wykonawca, który wykaże, że posiada uprawnienia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2024 poz. 1539 t.j.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej opisanego w pkt 5.2 ppkt 2) SWZ, Zamawiający żąda zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu osób (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) oraz licencji wspólnotowej na wykonywanie międzynarodowego transportu drogowego osób (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonania działalności transportowej, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 t.j.).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, tj.: kopii dowodów rejestracyjnych pojazdów podstawowych i pojazdów dodatkowych (dotyczy wszystkich części postępowania na które Wykonawca składa ofertę). Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający nie przewiduje wezwania Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia, ponieważ wymagane przedmiotowe środki dowodowe służą potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert (podstawa prawna: art. 107 ust. 3 ustawy).5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty.2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli dotyczy.
3. W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, zgodnie z pkt 6.3 ppkt 5) SWZ.
4. Wypełnione oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.3 ppkt 3) SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodne ze wzorem oświadczenia, według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ– jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną:1) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1) SWZ, oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu wymienione w pkt 6.1 ppkt 2) SWZ oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.3 ppkt 3) SWZ, składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2) Dokumenty wymienione w pkt 6.2 SWZ, formularz oferty oraz przedmiotowe środki dowodowe (kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów, odpowiednio dla części), są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2) ustawy będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy).
4) Poza oświadczeniami i dokumentami wymienionymi w ppkt 1) - 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 6.3 ppkt 5) SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-07 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.umcs.pl/umcs
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-07 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-08
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- "Dostawa końcówek do pipet na potrzeby Centrum Immunologii."
- Usługa wynajmu autokarów wraz z kierowcą
- Usługa cateringowa dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w roku 2025 z podziałem na części
- Dostawa produktów leczniczych w ramach Chemioterapii oraz Programu Lekowego B.47 - 6 zadań.
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - 11 numerów publikacji po 150 000 egzemplarzy.
- Usługa wykonywania nowych mebli
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wynajmu autokarów wraz z kierowcą
- Wynajem autokaru wraz z kierowcą w dniach 28.02. i 02.03.2025 roku oraz 11 i 13.04.2025 roku (Polska)
- Wynajem samochodów o masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcami na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku z podziałem na 4 zadania
- Organizacja zajęć warsztatowych dla uczniów w laboratoriach szkół wyższych
- Usługa transportu osobowego uczniów w związku z realizacją zajęć w Laboratorium branżowym OCE
więcej: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.