To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-01
Stare Miasto: Usługi doradztwa prawnego polegające
na zastępstwie procesowym / doradztwie
w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu
o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług
(zwany dalej podatkiem VAT),
poprzedzonego kompleksową analizą zasadności roszczeń będących przedmiotem postępowania przed organami orzekającymi i sądami.
Numer ogłoszenia: 183106 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96868 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Miasto, ul. Główna 16b, 62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie, tel. 063 2416216, faks 063 2416580.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi doradztwa prawnego polegające na zastępstwie procesowym / doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług (zwany dalej podatkiem VAT), poprzedzonego kompleksową analizą zasadności roszczeń będących przedmiotem postępowania przed organami orzekającymi i sądami..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi doradztwa prawnego polegające na zastępstwie procesowym / doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług (zwany dalej podatkiem VAT), poprzedzonego kompleksową analizą zasadności roszczeń będących przedmiotem postępowania przed organami orzekającymi i sądami, a w szczególności: 1.1. Występowanie na podstawie udzielonych pełnomocnictw przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi w sprawie zwrotu nadpłaty podatku VAT w zakresie: - zastępstwa dotyczącego procedur postępowań sprawdzających, prowadzonych przez organy administracji skarbowej w przedmiocie orzeczenia poprzedzającego wypłatę nadwyżki podatku VAT na podstawie deklaracji podatku VAT; - zastępstwa dotyczącego postępowań kontrolnych i sądowo-administracyjnych dotyczących rozliczeń podatku VAT; - zastępstwa dotyczącego postępowań poprzedzających złożenie deklaracji rozliczeniowych w zakresie dotyczącym urzędowej interpretacji przepisów prawa podatkowego. 1.2. Przygotowanie korekt przyszłych rozliczeń deklaracji VAT, jak również przygotowanie bieżących i przyszłych rozliczeń VAT w miesięcznym okresie rozliczeniowym. 1.3. Przygotowywanie deklaracji, skarg, wniosków, wystąpień i pism procesowych dla sądów i organów administracji w celu wszczęcia postępowania sądowego, lub podatkowego oraz w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot nadpłaty podatku VAT. 1.4. W przypadku gdy stan faktyczny rozliczeń oraz stan prawny będą wymagały potwierdzenia poprawności skutków podatkowych Wykonawca przygotuje wniosek o indywidualną interpretacje prawa podatkowego. 1.5. Prowadzenie, na podstawie przedstawionych przez Zamawiającego dokumentów i informacji, rejestrów i ewidencji niezbędnych do rozliczenia podatku VAT. 1.6. Przygotowywanie odwołań przy udziale komórek organizacyjnych merytorycznie właściwych w sprawie. 1.7. Doradztwo w zakresie zastępstwa procesowego, w tym co do celowości prowadzenia postępowań o zwrot nadpłaty w podatku VAT. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wyrażona w % od wartości odzyskanego dla Zamawiającego podatku od towarów i usług (zwanym podatkiem VAT) z wykonanych inwestycji przez Gminę Stare Miasto w latach 2008-2011. Tak określone wynagrodzenie Wykonawcy traktowane będzie, jako wynagrodzenie brutto. Z obszaru rozliczeń podatku VAT zostaną wyłączone inwestycje, od których Zamawiający otrzymał już zwrot nadpłaconego podatku VAT lub jest w trakcie rozliczenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TPA HORWATH SZTUBA KACZMAREK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TPA HORWATH SZTUBA KACZMAREK SP. Z O.O.
- TPA Horwath Sztuba Kaczmarek Sp. z o.o., Ul. Murawa 12-18 wejście A, 61-655 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 263800,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44472,14
Oferta z najniższą ceną: 15269,40 / Oferta z najwyższą ceną: 477168,93
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- 3/2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. "Przebudowa i remont pomieszczeń na 1. piętrze Szpitala Rejonowego w Raciborzu - Oddziału Neonatologii"
- Usługi doradztwa informatyczno-prawnego w zakresie IT dla Urzędu Regulacji Energetyki
- Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni oraz innych gminnych jednostek organizacyjnych
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.