eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BaborówDOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY BABORÓW ORAZ ZAPEWNIENIE OPIEKI UCZNIOM W TRAKCIE PRZEWOZÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Baborów: DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY BABORÓW ORAZ ZAPEWNIENIE OPIEKI UCZNIOM W TRAKCIE PRZEWOZÓW
Numer ogłoszenia: 183188 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty Kultury i Sportu , ul. Rynek 17, 48-120 Baborów, woj. opolskie, tel. 077 4036946, faks 077 4036946.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzokis-baborow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY BABORÓW ORAZ ZAPEWNIENIE OPIEKI UCZNIOM W TRAKCIE PRZEWOZÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów do i z placówek oświatowych znajdujących się na terenie Gminy Baborów oraz zapewnienie opieki uczniom w trakcie przewozów. Pod pojęciem opieka należy rozumieć zapewnienie warunków bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci autobusem, która jest niezbędna przy tego rodzaju przewozach. Przewozy odbywać się będą od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, w dni nauki szkolnej z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych (ferie zimowe, letnie oraz zimowa i wiosenna przerwa świąteczna) w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (DZ.U.Nr 46, poz. 432 z późn. zm.) na trasie wg rozkładu jazdy określonego szczegółowo w harmonogramie dowozu i odwozu uczniów, który stanowi druk nr 5 do specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego druk nr 1 do SIWZ; 2) parafowany przez wykonawcę projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków, który to dokument stanowi druk nr 3 do SIWZ (dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty); 3) zaakceptowany harmonogram dowozu i odwozu uczniów autobusem, który stanowi druk nr 5 do SIWZ (dokument ten będzie stanowić załącznik nr 8 do oferty); 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument ten będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty); 5)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dokumenty te będą stanowić załączniki nr 3 i 4 do oferty); 6) aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - przewóz osób (dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty). 7) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi druk nr 2 do SIWZ (dokument ten będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty); 8) wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót, wg wzoru, który stanowi druk nr 4 do SIWZ (dokument ten będzie stanowić załącznik nr 7 do oferty); 9) wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia pojazdów - autobusów, posiadających aktualne świadectwo przeglądu technicznego oraz ubezpieczeń OC wg wzoru, który stanowi druk nr 8 do SIWZ (dokument ten będzie stanowić załącznik nr 10 do oferty). 10)dla udokumentowania dysponowania sprzętem należy dołączyć tytuł prawny posiadania pojazdu (np. kserokopię ważnego dowód rejestracyjnego pojazdu) a w przypadku dysponowania sprzętem innym niż własny należy dołączyć dokument potwierdzający możliwość dysponowania nim..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzokis-baborow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty, Kultury i Sportu ul. Rynek 17 48-120 Baborów pokój nr 2 (parter).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zespół Oświaty, Kultury i Sportu ul. Rynek 17 48-120 Baborów pokój nr 2 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.