eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiechówWymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Miechowie przy ul. Sienkiewicza 25

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Miechów: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Miechowie przy ul. Sienkiewicza 25
Numer ogłoszenia: 183262 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie , ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, faks 041 3832378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Miechowie przy ul. Sienkiewicza 25.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres robót obejmuje: Budynek główny - okna 1.Wykucie z muru ościeżnic okiennych drewnianych o pow. ponad 2m2 - 187,11m2 2.Wykucie z muru ościeżnic drewnianych okiennych o pow. do 2m2 - 1 szt. 3.Wykucie z muru krat okiennych o pow. ponad 2m2 - 188,3m2 4.Wykucie z muru podokienników betonowych z lastryco - 96,70 m 5.Odbicie tynków wewnętrznych na ścianach o pow. do 5m2 - 183,81m2 6.Dostawa i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych jednodzielnych o pow. ponad 1,5m2 (63 szt)- szyby antywłamaniowe - 153,563m2 7.Dostawa i montaż okien uchylnych jednodzielnych o pow. ponad 1m2(1szt.) - 1,19m2 8.Dostawa i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych jednodzielnych o pow. ponad 1,5m2 (sanitariaty 3 szt. ) - szyby mleczne - 7,313m2 9.Uzupełnienie tynków wewn. zwykłych kat. III - 173,91m2 10.Rozbiórka murów ogniowych, okapów kołnierzy gzymsow itp. z blachy nienadającej się do użytku - 39,038m2 11.Obniżenie podłoża pod parapet zewnętrzny - 83,35m 12.Spadki pod obróbki blacharskie (parapety zewnętrzne) z zaprawy - 16,67m2 13.Parapety zewnętrzne z blachy powlekanej w kolorze brązowym o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - 32,079m2 14.Obsadzenie wewnętrznych podokienników z tworzywa długości do 1,5m - 67 szt. Skrzydło południowe - okna 15.Wykucie z muru krat okiennych o pow. ponad 2m2 - 34,723m2 16.Dostawa i montaż okien z PCW okien zespolonych rozwieranych i uchylno -rozwieranych dwudzielnych z pow. ponad 2,5m2 z wyprawieniem ościeży wyposażonych w części otwieranej w siatki zabezpieczające przed owadami(4szt.) - 22,36m2 17. Dostawa i montaż okien z PCW okien zespolonych rozwieranych i uchylno -rozwieranych dwudzielnych z pow. ponad 2,5m2 z wyprawieniem ościeży(6szt.) - 33,54m2 18.Dostawa i montaż okien z PCW okien zespolonych rozwieranych i uchylno -rozwieranych dwudzielnych z pow. ponad 2,5m2 z wyprawieniem ościeży z montażem wentylatora w części górnej okna (1szt) - wentylator typ M model z wyłącznikiem sznurkowym, HV-230M - dwubiegunowy, nawiewno - wywiewny lub równoważny - 5,59m2 19.Dostawa i montaż okien z PCW okien zespolonych rozwieranych i uchylno -rozwieranych dwudzielnych o pow. do 2,5m2 z wyprawieniem ościeży(3szt.) - 6,773m2 20.Dostawa i montaż okien z PCW okien zespolonych uchylnych o pow. do 0,4m2 z wyprawieniem ościeży tynkiem akrylowym(2szt.) - 0,55m2 21.Rozbiórka parapetów zewnętrznych z blachy - 4,868m2 22.Obniżenie podłoża pod parapet zewnętrzny - 32,85m 23.Spadki pod obróbki blacharskie (parapety zewnętrzne) z zaprawy - 3,56m2 24.Parapety zewnętrzne z blachy powlekanej w kolorze brązowym o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - 9,33m2 25.Wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko - 33,15m 26.Obsadzenie wewnętrznych podokienników z tworzywa długości ponad 1,5m - 11szt. 27.Obsadzenie wewnętrznych podokienników z tworzywa długości do 1,5m - 3 szt. Skrzydło południowe - drzwi zewnętrzne 28. Wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwiowych o pow. ponad 2m2 - 14.58m2 29.Montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych zewn. z wyprawieniem ościeży(1kpl) -7,29m2 30.Wymiana drzwi drewnianych na drzwi PCW z wyprawieniem ościeży - zewnętrzne - 3,045m2 31.Wykonanie pasów z tynku na murach po wykutych drzwiach stalowych wewnętrznych - 8,1m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości: 2 000 zł Wadium Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części XII SIWZ, w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy. 2.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem (operacja bezgotówkowa) na rachunek Zamawiającego w Krakowskim Banku Spółdzielczym nr rachunku 49 8591 0007 0200 0013 8080 0014. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium. 3.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w pok. 123 u Skarbnik Urzędu Gminy przy ul. Sienkiewicza 25 w Miechowie, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00, najpóźniej w terminie określonym w ust. 1. Treść dokumentu gwarancji lub poręczenia powinna zawierać w szczególności klauzulę, z której wynika zapłata kwoty wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4.Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca który: 1)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczął i zakończył w tym okresie) co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie. 2)dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 3)spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ. Dokumenty powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki określone w części IV SIWZ, przy czym: 1.ocena spełniania warunku, o którym mowa w części IV pkt 1 SIWZ będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 6 i 7 SIWZ - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 6 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ), powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczął i zakończył w tym okresie) co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie.; dokumenty, o których mowa w części V pkt 7 SIWZ, powinny potwierdzać, że co najmniej 1 robota budowlana zawarta w wykazie została wykonana należycie, 2.ocena spełniania warunku, o którym mowa w części IV pkt 2 SIWZ będzie dokonana: w przypadku dysponowania osobą przez Wykonawcę będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3 i 5 SIWZ - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 3 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ) powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części IV pkt 2 SIWZ, Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane; dokument, o którym mowa w części V pkt 5 SIWZ, powinien potwierdzać, że osoba wykazana w wykazie posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobą, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3, 4 i 5 SIWZ - z wykazu oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 3 i 4 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ) powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części IV pkt 2 SIWZ, Wykonawca będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane; dokument, o którym mowa w części V pkt 5 SIWZ, powinien potwierdzać, że osoba wykazana w wykazie posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 3.ocena spełnienia pozostałych warunków, o których mowa w części IV pkt 3 SIWZ, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 2, SIWZ, oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 1 SIWZ (Załącznik 2 do SIWZ). Zamawiający przyjmie, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik 2 do SIWZ), że Wykonawca spełnia pozostałe warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.wykaz zawierający osobę, którą Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, o których mowa w części IV pkt. 2 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ), 4.pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia, o których mowa w części IV pkt. 2 SIWZ, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, 5.dokument stwierdzający, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie, wykazana w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, o których mowa w części IV pkt. 2 SIWZ, 6.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczętych i zakończonych w tym okresie) robót, o których mowa w części IV pkt. 1 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ) - wykaz powinien zawierać co najmniej 1 robotę budowlaną, 7.dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 1 robota budowlana zawarta w wykazie, o którym mowa w pkt 6, została wykonana należycie,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów pok. 221.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów sekretariat pok. 155.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.