eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad realizacją robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnymRozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Wałcz: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad realizacją robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym: Rozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20
Numer ogłoszenia: 183311 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu, ul. 12 Lutego 20, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2589471, fax 067 2589471.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazwalcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad realizacją robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym: Rozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres inwestycji w poszczególnych branżach obejmuje: 1 Roboty budowlane - 63 % wartości inwestycji 2 Roboty wodno - kanalizacyjne - 19 % wartości inwestycji 3 Roboty elektryczne - 11 % wartości inwestycji 4 Roboty w zakresie instalacji niskoprądowych, łączności i informatyki - 7 % wartości inwestycji Szczegółowy zakres inwestycji opisany dokumentacją projektową obejmuje: 1 Roboty budowlane w budynku A, B i C. 2 Przebudowa przyłączy i instalacji wodno-kanalizacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych. 3 Roboty instalacyjne elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne. 4 Instalacje specjalistyczne wewnętrzne i zewnętrzne. Dokumentacja projektowa dostępna jest w siedzibie Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z przepisami ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 1 posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2 posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje odpowiednimi zasobami osobowymi, w tym: - Inspektorem nadzoru robót budowlanych, który posiada wykształcenie wyższe budowlane oraz uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, posiada co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji w zakresie jak wyżej. Nadzorowanie budowy lub remontu co najmniej jednego obiektu budowlanego o wartości co najmniej 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) na stanowisku Inspektora nadzoru robót budowlanych z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz potwierdzeniem należytego wykonania usługi (referencje, listy rekomendacyjne, protokoły odbioru prac). Zamawiający względni tylko usługi potwierdzone przez inwestorów. ­ Inspektorem Nadzoru branży elektrycznej, który posiada wykształcenie wyższe oraz uprawnienia budowlane w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji w zakresie jak wyżej. - Inspektorem Nadzoru branży sanitarnej, który posiada wykształcenie wyższe oraz uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacji, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji w zakresie jak wyżej. - Inspektor Nadzoru branży telekomunikacyjne, który posiada wykształcenie wyższe oraz uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji w zakresie jak wyżej. Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednio wyżej weryfikowanych stanowiskach. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia. Nie posiadają powiązań ekonomiczno gospodarczych z wykonawcą robót budowlanych oraz nie pełnili w okresie ostatnich 5 lat funkcji kierownika robót budowlanych prowadzonych przez Wykonawcę robót budowlanych - Zakład Ogólnobudowlany Zbigniew Borejszo, 78-600 Wałcz, ul. Połczyńska 12. Wykonawca nadzoru inwestorskiego winien złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie. 5 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne w rozumieniu art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 6.3. Z treści dołączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. 6.4. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.5 Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. 6.6. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1 wykonawców nadzoru inwestorskiego, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nadzoru inwestorskiego nie ponosi odpowiedzialności, 2 wykonawców nadzoru inwestorskiego, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców nadzoru inwestorskiego, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sadu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidacje majątku upadłego; 3 wykonawców nadzoru inwestorskiego, którzy zalęgają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4/ osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5 spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6/ spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7/ spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8/ osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9/ podmioty zbiorowe, wobec których sad orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10/ wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1-3. 6.8. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1/ wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2/ złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3/ nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust.3. 6.9. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt.3 ustawy Prawa Zamówień Publicznych. 6.10. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE MUSZĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1, art. 24 i art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2. 2 Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych oraz potwierdzenie spełnienia warunków dla poszczególnych inspektorów, 3 Wykazać z okresu ostatnich 6 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, że nadzorował budowę lub remont co najmniej 1 obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie np. referencje, listy rekomendacyjne, protokoły odbioru prac. Zamawiający uwzględni tylko usługi potwierdzone informacjami od inwestorów i tylko te nadzorowane zadania dla których termin zakończenia ich realizacji przypada w podanym wyżej okresie 4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6 Poświadczoną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku braku informacji z KRK dopuszcza się złożenie oświadczenia Wykonawcy Nadzoru Inwestorskiego o nie karalności za przestępstwa i przestępstwa karno skarbowe oraz dostarczenia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego do dnia podpisania umowy. 7 Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia. 8 Oświadczenie, że Wykonawca Nadzoru Inwestorskiego nie posiada powiązań ekonomiczno gospodarczych z wykonawcą robót budowlanych oraz nie pełnił w okresie ostatnich 5 lat funkcji kierownika robót budowlanych prowadzonych przez Wykonawcę robót budowlanych - Zakład Ogólnobudowlany Zbigniew Borejszo, 78-600 Wałcz, ul. Połczyńska 12 9 Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego na zasadach określonych w art.23 Prawa zamówień publicznych. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazwalcz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu ul. 12 Lutego 20 78-600 Wałcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu ul. 12 Lutego 20 78-600 Wałcz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.