To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-01
Kielce: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 w Kielcach oraz w obiekcie Urzędu Celnego przy ul. Ściegiennego 264D w Kielcach w tym letnie i zimowe utrzymanie terenu na działce Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 i działce Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264D.
Numer ogłoszenia: 183368 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131430 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Kielcach, ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3642810, faks 41 3642847.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 w Kielcach oraz w obiekcie Urzędu Celnego przy ul. Ściegiennego 264D w Kielcach w tym letnie i zimowe utrzymanie terenu na działce Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 i działce Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264D..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 w Kielcach oraz w obiekcie Urzędu Celnego przy ul. Ściegiennego 264D w Kielcach w tym letnie i zimowe utrzymanie terenu na działce Izby Celnej w Kielcach przy ul. Wesołej 56 i działce Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264D. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUG SPRZĄTANIA 1)Sprzątanie pomieszczeń biurowych : a.Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku: -odkurzanie wykładzin dywanowych, -wycieranie na mokro twardych powierzchni podłóg , -opróżnianie koszy i wymienianie w nich worków foliowych, b.Czynności wykonywane dwa razy w tygodniu: -opróżnianie niszczarek i wymienianie w nich worków foliowych, c.Czynności wykonywane raz w tygodniu: -wycieranie na wilgotno parapetów i grzejników; -odkurzanie pajęczyn; -wycieranie na wilgotno mebli biurowych, drzwi, krzeseł, foteli; -utrzymywanie w czystości urządzeń kuchennych. 2)Sprzątanie ciągów komunikacyjnych i wejść: a.Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku: -odkurzanie lub zamiatanie powierzchni podłóg, -mycie powierzchni podłóg, -czyszczenie wycieraczek zewnętrznych, -zamiatanie powierzchni podestów przed drzwiami wejściowymi b.Czynności wykonywane raz w tygodniu: -odkurzanie pajęczyn; -mycie drzwi i ścianek przeszklonych wiatrołapów, -wycieranie wywieszek, gaśnic, hydrantów, gablot itp., -mycie drzwi wejściowych i wewnętrznych. 3)Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych i łazienek : a.Czynności wykonywane codziennie od poniedziałku do piątku: - mycie armatury i innych przedmiotów chromowanych specjalnymi środkami. -mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych oraz nie dopuszczanie do osadzania się kamienia w spłuczkach, umywalkach i na armaturze - mycie luster i szafek łazienkowych, - wycieranie dozowników sanitarnych - opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych, - uzupełnianie dozowników mydła, papieru toaletowego i ręczników papierowych, - wycieranie na mokro parapetów i podłóg. b.Czynności wykonywane raz w tygodniu: - odkurzanie pajęczyn, - mycie ścian z glazury. 4)Sprzątanie pomieszczeń pozostałych m.in. archiwum, kotłownie, magazyny podręczne : a.Czynności wykonywane raz w tygodniu: - zamiatanie i wycieranie na mokro twardych powierzchni podłóg, - wycieranie a wilgotno mebli biurowych i regałów. b.Czynności wykonywane raz w miesiącu: - odkurzanie pajęczyn, - mycie ścian z glazury. 5)Utrzymanie czystości terenów na zewnątrz budynków: a.Czynności wykonywane codziennie w zależności od pory roku, -zamiatanie i odśnieżanie schodów wejściowych, -zamiatanie i odśnieżanie chodników, b.Czynności wykonywane raz w tygodniu: -zamiatanie parkingów przy Izbie Celnej i Urzędzie Celnym, c.Czynności wykonywane według potrzeb w zależności od pory roku, - zamiatanie i odśnieżanie drogi dojazdowej do siedziby Izby Celnej w Kielcach, - koszenie trawy - według potrzeb, - przycinanie krzewów i drzew - według potrzeb. 6)Codzienne wynoszenie śmieci do kontenerów na odpady. 7)Mycie okien trzy razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 8)Dostarczanie w ramach ceny oferty do wszystkich obiektów zamawiającego sprzętu i środków higienicznych potrzebnych do sprzątania, papieru toaletowego, worków na śmieci, mydła w płynie, ręczników papierowych zgodnie z następującymi wymaganiami: -mydło w płynie do pojemników typu Merida nawilżające, glicerynowe o delikatnym zapachu, -papier toaletowy co najmniej dwuwarstwowy w kolorze białym - niepylący (wielkość rolki dopasowana do standardowych pojemników); -ręczniki papierowe w listkach dopasowanych do standardowych podajników typu Merida, w kolorze szarym lub białym, niepylące; -środki myjące, czyszczące, dezynfekujące, neutralizujące zapachy toalet - o delikatnej nucie zapachowej, - wkłady do WC , - odświeżacze powietrza o delikatnym zapachu, - worki foliowe do koszy na śmieci oraz inne środki czystości niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. 9)Zamawiający wymaga, by osoby sprzątające wykonały powierzone czynności: a.na terenie Izby Celnej w Kielcach w godzinach urzędowania, w tym na terenie wydzielonej strefy w budynku Izby Celnej w Kielcach od godz. 12.00 do godz. 15.00; b.na terenie Urzędu Celnego w Kielcach od godz. 10.00 do godz. 17.00. w tym między godz. 10.00 - 14.00 jedna osoba utrzymuje czystość ciągów komunikacyjnych; c.realizacja w/w czynności w innych godzinach wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. II. POWIERZCHNIE I WYPOSAŻENIE TECHNICZNE OBJETE ZAKRESEM USŁUG SPRZĄTANIA 1)Izba Celna w Kielcach ul. Wesoła 56 a.Budynek główny - trzy piętrowy, podpiwniczony -powierzchnia biurowa z wykładzinami dywanowymi - 100,00 m2 -powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) oraz glazura i terakota w pomieszczeniach sanitarnych - łączna powierzchnia 1355,00 m2 -Pięć pomieszczeń sanitarnych wyposażonych w: -muszle klozetowe - 10 szt. -lustra - 5 szt. -pojemniki na ręczniki papierowe (składanka) - 6 szt. -pojemniki na mydło w płynie - 5 szt. -pojemniki na papier toaletowy - 10 szt. -Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 350,00 m2 b.Budynek oficyny - parterowy -powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) - 221,50 m2 -Dwa pomieszczenia sanitarne wyposażone w: -muszle klozetowe - 2 szt. -kabina prysznicowa - 1 szt. -lustra - 2 szt. -pojemniki na ręczniki papierowe (składanka) - 2 szt. -pojemniki na papier toaletowy - 2 szt. -Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 15 m2 c.Tereny zewnętrzne: -Parkingi, chodniki, trawniki - 800 m2 2)Urząd Celny/Oddział Celny w Kielcach: ul. Ściegiennego 264 D a.Budynek dwu piętrowy -powierzchnia biurowa z wykładzinami dywanowymi - 160,40 m2 -powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) oraz glazura i terakota w pomieszczeniach sanitarnych - łączna powierzchnia 980,60 m2 -Cztery pomieszczenia sanitarne wyposażone w: -muszle klozetowe - 9 szt. -pisuar - 3 szt. -lustra - 6 szt. -pojemniki na ręczniki papierowe - 6 szt. -pojemniki na papier toaletowy - 9 szt. -pojemniki na mydło w płynie - 8 szt. -Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 280,00 m2 b.Teren zewnętrzny -Parkingi, chodniki, trawniki- 1000,00 m2...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG PORZĄDKOWYCH "MAAG" KRZYSZTOF BUSZKO
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG PORZĄDKOWYCH "MAAG" KRZYSZTOF BUSZKO
- Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG Krzysztof Buszko, ul. Hauke - Bosaka 1, 25-217 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 249021,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 204660,00
Oferta z najniższą ceną: 5246,00 / Oferta z najwyższą ceną: 411696,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługi sprzątania terenów zewnętrznych UJK
- Zorganizowanie letnich i zimowych wyjazdów dla uczestników projektu pn. "Wspieramy i usamodzielniamy - rozwój rodzinnej pieczy"
- Zakup wraz z dostawą opakowań sterylizacyjnych dla Centralnej Sterylizatorni Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce" Odcinek 2 i Odcinek 4.
- Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu neonatologicznego
- Organizacja szkolenia dla kadry UJK na kierunku Rolnictwo
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I
- Sprzątanie pomieszczeń budynków Karpackiego Oddziału Straży Granicznej w Nowym Sączu
- Kompleksowa pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie Ośrodków Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA w 2025 roku
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krakowie, w tym w OT w Krakowie i Oświęcimiu
- KOSZENIE POBOCZY DRÓG GMINNYCH I POWIATOWYCH
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.