Ogłoszenie z dnia 2007-10-03
Piotrków Trybunalski: WYMIANA POKRYCIA DACHU SALI GIMNASTYCZNEJ, REMONT KLATKI SCHODOWEJ I PRACOWNI TECHNICZNEJ CHŁOPCÓW W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 11 W Piotkowie Trybunalskim przy ul. Szmidta 3
Numer ogłoszenia: 183397 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 11 im. Henryka Sienkiewicza, ul. Kazimierza Szmidta 3, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7323668.
- Adres strony internetowej zamawiającego: aktualnie nie posiada
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: aktualnie nie posiada
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA POKRYCIA DACHU SALI GIMNASTYCZNEJ, REMONT KLATKI SCHODOWEJ I PRACOWNI TECHNICZNEJ CHŁOPCÓW W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 11 W Piotkowie Trybunalskim przy ul. Szmidta 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont pracowni chłopców (ułożenie płytek podłogowych -54,24 m2, malowanie ścian, wymiana trzech okien, wymiana grzejników - 3 sztuki 2. Malowanie klatki schodowej 3. Wymiana okień w sali przyrodniczej i pokoju ksiegowej (5 sztuk) 4. Wymiana pokrycia dachowego wraz z remontem odgromówki sali gimnastycznej (286 m2, blacha trapezowa T-35) Zgodnie z przedmiarem robót
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: brak.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę lub doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia ( t.j. o wartości nie mniejszej niż 80 000 PLN brutto), potwierdzone dokumentem stwierdzającym, że robota budowlana została wykonana należycie - dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania budową w branży ogólnobudowlanej 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych 4. złożyli ofertę oraz wszystkie wymagane dokumenty, informacje i oświadczenia wymienione w pkt XI SIWZ, potwierdzające spełnienie wyżej wymienionych warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona przez Wykonawcę musi zawierać dokumenty: 1. wypełniony formularz oferty, według wzoru będącego załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów robót (załącznik nr 2), z podaniem stawek czynników cenotwórczych, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. oświadczenie oferenta, zgodnie z art. 44 Pzp potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu - wg wzoru (załącznik nr 3), 6. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wg wzoru (załącznik nr 4). 7. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ze szczególnym uwzględnieniem kierowników robót, 8. wykaz osób i podmiotów przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do realizacji zamówienia (wymagane uprawnienia budowlane w branży ogólnobudowlanej) - wg wzoru (załącznik nr 5), 9. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 10. wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz nazw Zamawiających ( wymagane wykonanie min. 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia) - wg wzoru (załącznik nr 6), 11. dokumenty potwierdzające, że oferent wykonał przedstawione w wykazie zamówienia z należytą starannością (np. referencje lub protokoły odbioru), 12. wykaz sprzętu - wg. wzoru
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza, 97-300 Piotrków Tryb. ul. Szmidta 3.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat szkoły (parter) w Szkole Podstawowej nr 11 im. Henryka Sienkiewicza, 97-300 Piotrków Tryb. ul. Szmidta 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Kompleksowa organizacja konferencji pn. "Doradztwo - kariera - sukces - jak to się robi w łódzkiem?" finansowanej ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- Dostawa samochodu osobowego typu van, minivan, minibus dla potrzeb Pogotowia Opiekuńczego w Piotrkowie Trybunalskim.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej obiektu i mienia Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Adama Próchnika w Piotrkowie Trybunalskim, ul. M. Curie-Skłodowskiej 3 w 2025 r. i 2026 r.
- Budowa utwardzenia podwórza oraz kanalizacji deszczowej przy ul. Plac Niepodległości 5 w Piotrkowie Trybunalskim
- KONSERWACJA I NAPRAWA ILUMINACJI ŚWIETLNYCH (ZIMOWO-ŚWIĄTECZNYCH) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wykonanie instalacji w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej zlokalizowanym przy ul. Krasickiego 3 w Piotrkowie Trybunalskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- Remont łazienek w budynku dydaktycznym (szkola) ZSLiE w Brynku.
- Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Przysusze.
- Utworzenie żłobka publicznego w Mieście Radymnie
- PRZEBUDOWA ZABYTKOWEGO BUDYNKU PRZY UL. SPORTOWEJ 1 W SUCHEDNIOWIE - II postępowanie
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.