Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-30
Huszlew: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Makarówka i Władysławów oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Liwki Włościańskie
Numer ogłoszenia: 183526 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Huszlew , Huszlew 77, 08-206 Huszlew, woj. mazowieckie, tel. 083 3580123, 3580108, faks 083 3580108.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.huszlew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Makarówka i Władysławów oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Liwki Włościańskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi do budynków mieszkalnych w miejscowości Makarówka i Władysławów oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Liwki Włościańskie składająca się z: - sieci kanalizacji grawitacyjnej o średnicy PCV200mm - 3414,50mb - sieci kanalizacji grawitacyjnej o średnicy PCV160mm - 1767,00 mb - przewodów tłocznych o średnicach PE 160mm - 3454,50mb - przepompowni ścieków- 5kpl. - przyłącza elektryczne do przepompowni - 5 szt. - sieci wodociągowej PCV110mm - 813mb - przyłącze wodociągowe PE 40 - 29mb przyłącze wodociągowe - 2 szt. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej w drugim etapie odprowadzi ścieki bytowo - gospodarcze z budynków mieszkalnych - 82 przyłącza. Podstawą do wyceny jest dokumentacja projektowa wraz z opisem przedmiotu zamówienia przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy. 1) Wymagania dodatkowe rozwiązań materiałowych i wykonania: 2.1.Przewody (sieć i przyłącza) Przewody zbiorcze kanalizacji grawitacyjnej oraz przyłącza kanalizacyjne wykonać z rur kanalizacyjnych o następujących parametrach: -sieć i przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - rury PP -B OD 200 o sztywności minimum SN8 wg normy PN-EN 13476-3+A1:2009 Wymaga się aby system rur i kształtek był jednego producenta Rury i kształtki powinny, uniemożliwiać wyjęcie uszczelki z wydłużonego kielicha (zapobiega to dostaniu się zanieczyszczeń pod uszczelkę oraz gwarantuje szczelność połączenia na eksfiltrację ścieków i infiltrację wód gruntowych). Rury od wewnątrz powinny mieć znakowanie (średnica, klasa, sztywność, itp.) w celu identyfikacji podczas inspekcji telewizyjnej. Przewody tłoczne kanalizacji należy wykonać z rur o następujących parametrach: Rura PE HD 100 SDR 17 PN 6 Przewody sieci wodociągowej wykonać z rur PCV110 PN10 z uszczelką wbudowaną w fazie produkcji. Przyłącza wodociągowe wykonać z rur PE HD PN 10 SDR 17. 2.2.Uzbrojenie sieci i przyłączy kanalizacyjnych Uzbrojenie sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej stanowić będą studzienki z kręgów żelbetowych o średnicy wewnętrznej 1000mm oraz studnie systemowe z tworzywa o średnicy 400-425mm. Studzienki żelbetowe o średnicy 1000mm 1.Każdy element studzienki musi być trwale oznakowany, oznakowanie musi zawierać conajmnej następujące informacje: nazwa producenta, symbol elementu, wskaźnik nośności dla płyt żelbetowych, klasę betonu. Beton stosowany do wyrobu elementów studzienki musi spełniać wymagania -Klasa C35/45 wg PN-EN 206-1 -Wodoszczelność W8 -Nasiąkliwość do 5% -Mrozoodporność F 150 -Stopnie żeliwne powlekane antypoślizgowe -Wszystkie elementy łączone na uszczelki DIN. Zwieńczeniem studzienki jest pokrywa typu ciężkiego lub zwężka żelbetowa łączona na uszczelką klinową. Włazy żeliwne: Produkt wykonany zgodnie z normą PN - EN - 124:2000, potwierdzony certyfikatem Materiał: żeliwo szare EN-GJL-200, zgodnie z normą PN - EN - 1561; Klasa wytrzymałości: D400; Prześwit - średnica otworu: > O600 mm; Wysokość korpusu - min 115 mm Mocowanie pokrywy za pomocą rygli - zabezpieczenie przeciw kradzieżowe, Studzienki systemowe z PP OD/DN 400 lub OD/DN 425 z rurą trzonowa karbowana stanowiącą przewód pionowy o sztywności obwodowej minimum SN 8. Zwieńczeniem studzienek będzie właz żeliwny na rurze teleskopowej typu ciężkiego kl D400 w ciągach jezdnych oraz B125 i A 15 poza ciągami komunikacyjnymi. Włazy w gruntach rolnych i terenach zielonych wynieść 15cm ponad istniejący teren, a w terenach zalewowych (w miejscach ustalonych z inwestorem) min. 60cm ponad teren. Posadowienie podstawy studni betonowych oraz posadowienie studzienek z tworzyw sztucznych wg instrukcji producenta i rysunków zawartych w projekcie. Rury PVC , kształtki i studzienki muszą być ze sobą kompatybilne, a więc stanowić jeden system i być produkowane przez jednego producenta (ze względu na różnice w tolerancji wymiarów) 2.3.Przepompownie strefowe - Wewnętrzna średnica zbiornika 1200mm - Zbiornik wykonany jako monolityczny z polimerobetonu. - Właz kwasoodporny ze stali AISI 316 nieprzejezdny o wymiarach 600x700mm w pasie drogowym zbiornik przepompowni w wersji przejezdnej. - Zbiornik wyposażony w drabinkę złazową kwasoodporną ze stali AISI 316 ze stopniem serwisowym, przewody hydrauliczne ze stali nierdzewnej ze stali kwasoodpornej AISI 316, w zawór zwrotny kulowy, zawór płuczący, zasuwę z pokrętłem, łańcuchy do pomp ze stali kwasoodpornej AISI 316, deflektor ze stali kwasoodpornej i inne. - Zbiornik wyposażony w wywiewki zakończone filtrami antyodorowymi, 2.4.Uzbrojenie sieci i przyłączy wodociągowych Zasuwy kołnierzowe żeliwne miękkouszczelnione PN10, z obudowami teleskopowymi i skrzynkami ulicznymi wykonanymi z żeliwa . Nawiertka na rurze i zasuwy na przyłączu wodociągowym DN 40/PN10 Hydrant przeciwpożarowy żeliwny DN80, PN10 z zabezpieczeniem w przypadku złamania. 3.Nadmiar ziemi z wykopów należy odwozić w miejsca wskazane przez inwestora na odległość do 5 km 4.Wykonania inspekcji telewizyjnej sieci kanalizacji po jej wykonaniu wraz z raportem inspekcji, przy czym inspekcja ma potwierdzić prawidłowe wykonanie rurociągu, Inspekcja telewizyjna sieci kanalizacji sanitarnej musi charakteryzować się następującymi cechami: czytelna ostrość obrazu, wszystkie kinety i połączenia rur muszą być sfilmowane na całej długości, zapis inspekcjima potwierdzać faktycznie spadki dna kanału, suma odcinków sfilmowanych musi zawierać całość przedmiotu zamówienia. Dokumentacja po wykonaniu inspekcji obejmuje: płytę CD z nagranym raportem, mapę z zaznaczoną trasą kanału, numerami studzienek, początkiem i końcem inspekcji, wykresy spadku dna kanału, fotoraport ewentualnych uszkodzeń ( w takim przypadku powtórna teleinspekcja naprawionego odcinka kanału), opis studzienek kanalizacyjnych, obmiar wykonanych prac z wyszczególnieniem kolejnego numeru inspekcji, długości badanych odcinków, ulicy, materiału, z którego wykonany jest kanał, ilości wykonanych fotografii. 5. Monitoring kompatybilny z poprzednim lub dostarczenie nowego obejmującego istniejące już pompownie. Ponadto, każda pompownia winna być wpięta do funkcjonującego systemu monitoringu i wizualizacji w technologii GPRS i wyposażona w odpowiedni moduł zapewniający kompatybilność i współpracę z istniejącym systemem. Szafka sterownicza przepompowni ścieków ma zapewnić monitorowanie i zdalne sterowanie pracą przepompowni w technologii GPRS z poziomu stacji monitorującej oraz wysyłanie zdarzeniowe wiadomości tekstowych -SMS - w przypadku powstania stanów alarmowych na danym obiekcie. Oprogramowanie obiektów ma współpracować z istniejącym systemem(dodatkowa zakładka w istniejącym oprogramowaniu). Nie dopuszcza się możliwości współdziałania dwu lub więcej różnych systemów sterowania i monitoringu za wyjątkiem monitoringu i sterowania pracą oczyszczalnio ścieków jako odrębnego obiektu.Na etapie realizacji robót Wykonawca uzgodni z operatorem urządzeń kanalizacyjnych rozwiązania dotyczące systemu monitoringu i wizualizacji oraz zdalnego sterowania pracą pompowni. 6.Przed przystąpieniem do prac należy przedstawić do akceptacji dla inspektora nadzoru wykaz materiałów który wykonawca planuje użyć prze realizacji inwestycji . Należy również wskazać kopalnie i przedstawić badania laboratoryjne kruszywa stosowanego do wymiany gruntu. 7. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie pełnego rozeznania, na terenie gdzie mają być wykonane roboty oraz uzyskanie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W ramach rozeznania należy sprawdzić zgodność danych podanych w dokumentacji projektowej z rzeczywistością, w szczególności: - lokalizację i ukształtowanie terenu, - istniejące przeszkody i kolizje widoczne na zewnątrz, - stan zagospodarowania i uzbrojenia terenu, - możliwości zagospodarowania placu budowy, w tym składowania materiałów, - warunki gruntowo wodne. 8. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w specyfikacji SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Równoważne materiały i urządzenia należy wyszczególnić w załączniku nr 11 do SIWZ. 9. Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz inne roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem. 10. Zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi skutkami, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 11. Urządzenie terenu budowy, wykonanie przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia wraz z poniesieniem kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej.12. Zapewnienie obecności Kierownika Budowy na terenie realizacji zamówienia przez cały czas wykonywania robót budowlano-montażowych 13. Geodezyjne wytyczenie obiektów oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne wraz z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej. 14. Opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu drogowego na czas wykonywania robót oraz wykonanie oznakowania. 15. Zapewnienie obsługi geologicznej związanej z odwonieniem wykopów. 16. Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, jak i do składowania materiałów i sprzętu w ustalonych miejscach w należytym porządku oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 17. Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. 18. Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, jak również dokonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót zanikających do odbioru. 19. Naprawę uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego sieci wodociągowych gazowych itp. (w tym rurociągów drenarskich) w tym ewentualne przebudowy kolizji istniejącego uzbrojenia terenu. 20. Demontaż, naprawę i montaż ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, w tym trwałych użytków zielonych oraz ewentualne poniesienie kosztów odszkodowań za ograniczenia z korzystania z nieruchomości w trakcie realizacji inwestycji oraz wszelkich innych odszkodowań związanych z wejściem oraz prowadzeniem robót na działkach w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, demontażu, napraw i ponownym montażu istniejących elementów zagospodarowania terenu, kolidujących z prowadzonymi robotami oraz napraw istniejącego uzbrojenia terenu i obiektów uszkodzonych w trakcie realizacji robót. 21. uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na własny koszt: - zajęcie pasa drogowego - związanych z realizacją robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji, - innych - niezbędnych przy realizacji zadania. 22. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń, ich części bądź robót w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 23. Uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, w tym odtworzenie stanu nawierzchni dróg i chodników oraz punktów granicznych w rejonie prowadzonych robót i zaplecza budowy, przywrócenie ich do stanu pierwotnego (wymagany standard nawierzchni) wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. 24. Skompletowanie dokumentów odbiorowych, w tym: - dokumentacja techniczna powykonawcza, - inwentaryzacja geodezyjna, - instrukcje rozruchu i eksploatacji, - instrukcje współpracy agregatu prądotwórczego z siecią PGE (przepompownie ścieków) 25. Zapewnienie w razie potrzeby nadzoru archeologicznego, 26. Przeszkolenie pracowników użytkownika w zakresie obsługi pompowni. 27. Wykonawca w cenie oferty ujmie wykonanie trzech tablic reklamowych promujących zadanie o wymiarach 1x1,5 m mocowane na stelażu metalowym montowane przed rozpoczęciem prac . 28. Poniesienia kosztów odwodnienia terenu i obniżenia poziomu wód gruntowych umożliwiających realizację robót, Zamawiający nie przewiduje dodatkowych środków finansowych w przypadku na prace związane z (odwodnieniem). Koszty odwodnienia należy wkalkulować w koszty robót ziemnych. 29. Przejścia pod drogami należy wykonać metodą przecisku lub przewiertu w rurach osłonowych stalowych zgodnie z warunkami zarządcy drogi. 30. Oferent nie może wykorzystać jakichkolwiek wyraźnych błędów lub braków w dokumentacji projektowej. W przypadku, gdy Oferent wykryje takie błędy lub braki niezwłocznie powiadamia o tym Zamawiającego, który wprowadzi niezbędne zmiany lub uzupełnienia. 31. Nie zgłoszenie błędów, o których mowa w pkt. 29) oznacza, że Oferent akceptuje dokonane przedmiary oraz dokumentację techniczną i składając ofertę zobowiązuje się do osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego efektu realizacji zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszej dokumentacji. W takiej sytuacji Oferent nie może wnosić żadnych roszczeń do Zamawiającego z tego tytułu. 32. Wystąpienie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie, jeśli nie jest wymagane pozwolenie na użytkowanie wykonawca do wyznaczonego terminu złoży do właściwego organu nadzoru budowlanego zawiadomienia o zakończeniu budowy. 33. Wykonawca po zakończeniu robót przedstawi zamawiającemu kosztorys powykonawczy i różnicowy na wykonane roboty. Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac i złożenia oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 Prawa zamówień publicznych, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny. Wbudowane materiały oraz urządzenia powinny być kompatybilne z urządzeniami zamontowanymi w istniejącej już sieci kanalizacyjnej i oczyszczalni ścieków oraz nie powodować zakłóceń pracy urządzeń wcześniej zamontowanych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości - 50 000,00 zł. (słownie zł.: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620 2. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Gminy Huszlew : 20 8038 0007 0000 1111 2000 0100 BS o/Huszlew z dopiskiem wadium - Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Makarówka i Władysławów oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Liwki Włościańskie Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 4. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń i wystawiony na: Gmina Huszlew, Huszlew 77, 08 -206 Huszlew., NIP 496-02-41-880 , REGON 030237523 5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt od 2 do 5 SIWZ, do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik Nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie i wykonał co najmniej 2 zadania w których zakres był nie mniejszy jak : - sieci kanalizacji grawitacyjnej o średnicy PCV200mm - 3000 mb - sieci kanalizacji grawitacyjnej o średnicy PCV160mm - 1500 mb - przewodów tłocznych o średnicach PE 160mm - 3400 mb - przepompownie ścieków sieciowe - 5kpl.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Potencjał techniczny: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej : - jedną osobę, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych ( z co najmniej 5 letnim stażem zawodowym, pełniącą funkcję kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji inwestycji co najmniej jednej budowy kanalizacji sanitarnej o długości min. 5 km), - oraz jedną osobę ( posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe ) pełniącą funkcję kierownika robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - oraz jedną osobę ( posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe ) pełniącą funkcję kierownika robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie robót drogowych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełni ten warunek jeśli: a) posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia z sumą ubezpieczenia na kwotę co najmniej 2.000.000,00 zł Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik Nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Huszlewie 08-206 Huszlew pok. Nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 10:00, miejsce: pok.nr 1 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Projekt Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Makarówka i Władysławów oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Liwki Włościańskie realizowanego w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI HUSZLEW
- Dostawa oleju napędowego grzewczego w ilości 30 000 litrów w 2025 roku do kotłowni olejowej w Zespole Szkolno-Wychowawczym w Huszlewie zarządzanej przez Gminę Huszlew
- Dostawa oleju napędowego i zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 do pojazdów i sprzętu będącego w użytkowaniu Gminy Huszlew w 2025 R.
więcej: przetargi HUSZLEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.