eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyndostawa oleju opałowego do Inspektoratu ZUS w Ełku i Biura Terenowego ZUS w Nidzicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Olsztyn: dostawa oleju opałowego do Inspektoratu ZUS w Ełku i Biura Terenowego ZUS w Nidzicy
Numer ogłoszenia: 183646 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212457, fax 089 5350228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju opałowego do Inspektoratu ZUS w Ełku i Biura Terenowego ZUS w Nidzicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa własnym transportem lekkiego oleju opałowego o parametrach jakościowych określonych polską normą PN-C-96024 : 2001 do celów grzewczych terenowych jednostek organizacyjnych Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Olsztynie: Inspektoratu ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 73, Biura Terenowego ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4. Zamówienie, ze względu na znaczne odległości dzielące miejsca dostawy oleju opałowego podzielone jest na dwie części - Część A i Część B.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a mianowicie: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej polegającej na sprzedaży i dostawie paliwa na potwierdzenie tego warunku Wykonawca do oferty załączy poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię koncesji na obrót paliwami płynnymi. 2.posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi poprzez analizę złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone przez Wykonawcę (za zgodność z oryginałem) ich kopie: 1.Formularz ofertowy-załącznik nr 1 do siwz- oryginał , 2.formularz cenowy - załącznik nr 2 do siwz 3.Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych -załącznik nr 3 - oryginał . 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i potwierdzające zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem prowadzonego postępowania. 5.Koncesja na obrót paliwami płynnymi, 6.Oświadczenie, że do każdej dostawy będzie dołączone świadectwo jakości potwierdzające właściwą jakość dostarczonego oleju - załącznik nr 1 Formularz ofertowy 7.Komunikat cenowy producenta oleju opałowego, u którego Wykonawca zaopatruje się w olej opałowy potwierdzający cenę 1 litra oferowanego oleju opałowego w dniu, w którym Wykonawca wyliczył wartość zamówienia ( np.17.10.2007r.). 8.Dokument ustanawiający pełnomocnika (dotyczy to podmiotów, które składają wspólną ofertę - także spółek cywilnych ( załącznik nr 4 do siwz)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mickiewicza 2 pok. 203, 10-548 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Olsztynie ul. Mickiewicza 2 pok. 203, 10-548 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego do Inspektoratu ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 73.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego marki RGTerm lub EKOTERM Plus albo równoważnego, który winien odpowiadać parametrom technicznymi i standardom wynikającym z obowiązujących przepisów - Polskiej Normy PN-C-96024 z grudnia 2001 r. do budynku Inspektoratu ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 73.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego do Biura Terenowego ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego marki RGTerm lub EKOTERM Plus albo równoważnego, który winien odpowiadać parametrom technicznymi i standardom wynikającym z obowiązujących przepisów - Polskiej Normy PN-C-96024 z grudnia 2001 r. do budynku Biura Terenowego ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.