Og³oszenie z dnia 2024-11-08
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Chlebnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej w Chlebnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304697
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: nr 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Chlebno
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-310
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48672860014
1.5.8.) Numer faksu: +48672860014
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@dpswchlebnie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.dpswchlebnie.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
¦wiadczenie na poziomie obowi±zuj±cego standardu us³ug bytowych, opiekuñczych i wspomagaj±cych dla osób doros³ych z niepe³nosprawno¶ci± intelektualn±.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Chlebnie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b766b60a-4ad9-4736-95f8-9482e105c9e4
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00587909
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00580533/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10147113.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014711
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Celem skrócenia czasu udzielania odpowiedzi na pytania preferuje siê , aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami (w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje) odbywa³a siê w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza: "Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego".
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku "Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego", po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
Zalecenia:
1) formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych,
2) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf,
3) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z,
4) w¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie,
5) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB,
6) ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES,
7) pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym,
8) Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików,
9) Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty,
10) zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email,
11) osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji,
12) ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i z zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków,
13) podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1,
14) je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików,
15) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu,
16) Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików, co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej okre¶lone zosta³y w pkt 11 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej w Chlebnie z siedzib± w Chlebnie, Chlebno 8, kod pocztowy 89–310 £ob¿enica,
e-mail:dyrektor@dpswchlebnie.pl, tel. 67 286 00 14,
2) z inspektorem ochrony danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê poprzez adres e-mail: iodo@sys-it.pl,
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nr sprawy DPS.IV.3221.1.2024 prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp,
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej ustawa Pzp oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzaj± dane osobowe,
5) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz nie krócej ni¿ przez okres przewidywany w instrukcji kancelaryjnej, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych,
6) obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; w przypadku niepodania danych osobowych wymaganych przepisami prawa, niemo¿liwe bêdzie zrealizowanie zadania ustawowego, co mo¿e skutkowaæ pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
7) dane osobowe nie s± i nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjêcia jakiejkolwiek decyzji i nie bêd± profilowane,
8) posiada Pani/Pan
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
w przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych – prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych z siedzib± w Warszawie, przy ul. Sawki 2, 00–193 Warszawa,
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.IV.3221.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Chlebnie.
Dostarczany rodzaj lekkiego oleju opa³owego powinien spe³niaæ wymagania polskiej normy PN-C-96024 oraz Rozporz±dzenia Ministra Energii z dnia 01 grudnia 2016r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe. Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne do powy¿szych norm.
Zamawiaj±cy wymaga, by olej posiada³ co najmniej ni¿ej wymienione parametry:
– warto¶æ opa³owa – min. 42,6 MJ/kg,
– zawarto¶æ siarki – ≤ 0,1 % (m/m),
– zawarto¶æ wody – max. 200 mg/kg,
– gêsto¶æ w temperaturze 15oC max. 0,860 kg/m3,
– temperatura zap³onu min. 56oC,
– lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20oC max. 6,00 mm2/s,
– pozosta³o¶æ po koksowaniu (z 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej) max. 0,3 % (m/m),
– pozosta³o¶æ po spopieleniu max. 0,01 % (m/m),
– zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych max. 24 mg/kg,
– sk³ad frakcyjny:
– do temperatury 250oC destyluje max. 65 % (V/V),
– do temperatury 350oC destyluje min. 85 % (V/V),
– temperatura p³yniêcia max. minus 20oC.
Na spe³nienie powy¿szych wymagañ do oferty Wykonawca do³±cza ¶wiadectwo jako¶ci oferowanego oleju.
Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e w okresie trwania umowy zakupi oko³o 65 m³ oleju opa³owego. Przewiduje siê od 5 do 8 dostaw.
Minimalna ilo¶æ zakupionego w trakcie trwania umowy przez Zamawiaj±cego oleju opa³owego wynosi 35 m³.
Minimalna jednorazowa dostawa oleju wynosi szacunkowo oko³o 2 m³, a maksymalna 14 m³.
Paliwo rozliczane bêdzie w temperaturze referencyjnej + 15oC.
Zapotrzebowanie na olej opa³owy w ilo¶ci 65 m³ okre¶lone w Za³±czniku nr 1 do SWZ na podstawie, którego zosta³a okre¶lona cena oferty jest orientacyjne. Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do realizacji zakupu w pe³nym zakresie i zap³aci wy³±cznie za olej opa³owy faktycznie pobrany. Zapotrzebowanie to s³u¿y jedynie do obliczenia ceny oferty, porównania z³o¿onych ofert i wyboru Wykonawcy.
Odbiór ilo¶ciowy dostawy oleju bêdzie nastêpowaæ na podstawie legalizowanych liczników przep³ywowych, w które musz± byæ wyposa¿one samochody Wykonawcy.
Zamawiaj±cy dokona odbioru jako¶ciowego i ilo¶ciowego oleju opa³owego w miejscu dostawy.
W przypadku w±tpliwo¶ci, co do jako¶ci dostarczonego przez Wykonawcê oleju opa³owego, Zamawiaj±cy zleci wykonanie badañ niniejszego oleju opa³owego w laboratorium.
W przypadku stwierdzenia niezgodno¶ci dostarczonego oleju opa³owego przez Wykonawcê z obowi±zuj±cymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obci±¿ony Wykonawca.
Dostawy oleju opa³owego do Zamawiaj±cego realizowane bêd± na koszt Wykonawcy. Zlecenia sk³adane bêd± telefonicznie lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej, lub faksem przez Zamawiaj±cego. Realizacja ka¿dej zamówionej partii oleju odbêdzie siê w terminie do 3 dni od dnia z³o¿enia zamówienia, w dni robocze w godzinach od 700 do 1400 od poniedzia³ku do pi±tku, z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy w ci±gu trwania umowy. Je¿eli zaoferowany przez Wykonawcê termin dostawy oleju opa³owego przypada³by po dopuszczalnej przez Zamawiaj±cego godzinie dostawy lub w dniu wolnym od pracy, Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ olej opa³owy w pierwszej dopuszczalnej godzinie nastêpnego dnia roboczego.
Miejsce dostaw oleju opa³owego – Dom Pomocy Spo³ecznej w Chlebnie, Chlebno 8, 89–310 £ob¿enica.
Zamówienie mo¿e byæ realizowane przy pomocy podwykonawców.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt 7. SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada wa¿n± koncesjê
na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki,
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ dwie dostawy oleju opa³owego o ³±cznej warto¶ci minimum 300.000,00 PLN.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wa¿na koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej
w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydana przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
2. Wykaz dostaw zawieraj±cy informacje, ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ dwie dostawy oleju opa³owego o ³±cznej warto¶ci minimum 300.000,00 PLN.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
¦wiadectwo jako¶ci oferowanego oleju.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w tym wspólnicy spó³ki cywilnej, do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, który zakres zamówienia wykonuj± poszczególni Wykonawcy.
Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy przed zawarciem umowy za¿±da kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej umowy, tak¿e w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych,
2) w razie konieczno¶ci podjêcia dzia³añ zmierzaj±cych do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, których nie mo¿na by³o przewidzieæ,
3) dzia³ania si³y wy¿szej,
4) zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany przez w³adzê ustawodawcz± stawki podatku od towarów i us³ug VAT w trakcie realizacji niniejszej umowy. Podatek VAT bêdzie naliczany w warto¶ciach wynikaj±cych z przepisów obowi±zuj±cych w dniu wystawienia faktury
Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 455 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
Warunkiem wprowadzenia zmiany umowy jest z³o¿enie przez Wykonawcê pisemnego wniosku o dokonanie takiej zmiany zawieraj±cego szczegó³owe uzasadnienie.
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zwiêkszenia limitu okre¶lonego w § 9 pkt 1 o 20% – zwiêkszenia wynagrodzenia umownego brutto.
W zwi±zku z planowanym zawarciem umowy na okres d³u¿szy ni¿ 6 miesiêcy zgodnie z art. 439 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e zmiana cen paliw u producenta ka¿dorazowo ma wp³yw na cenê konkretnej realizowanej dostawy. W zwi±zku ze specyfikacj± zmian cen na rynku paliw waloryzacja umowy nastêpuje przy ka¿dej realizowanej jednostkowej dostawie. W zwi±zku z powy¿szym do umowy nie maj± zastosowania inne mechanizmy waloryzacyjne.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-19 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014711
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-19 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-18
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego w okresie od 1.01.2025r. do 31.12.2025r. do Domu Pomocy Spo³ecznej w Kalince
- Dostawa oleju opa³owego
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO PRZEZNACZONEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA M£ODZIE¯OWEGO O¦RODKA WYCHOWAWCZEGO W PODG£ÊBOKIEM
- dostawa oleju opa³owego
- Dostawa oleju opa³owego dla Zespo³u Szkó³ w Szczekocinach w 2025 roku
- Dostawa oleju opa³owego w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. szacowane zapotrzebowanie roczne ok. 62500 litrów
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.