Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-30
Olsztyn: Roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego ceramicznego, łacenia, stolarki okiennej, instalacji odgromowej, naprawie i malowaniu tynków w budynku nr 16 przy ul. Orneckiej 1 w Lidzbarku Warmińskim, wymianie stolarki drzwiowej, opraw oświetleniowych, wykładzin, naprawie posadzek, tynków i malowaniu w budynku nr 2/317 przy ul. Kalinowskiego 1, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu ścian i stropu, wymianie instalacji elektrycznej i odgromowej, wymianie wykładzin oraz malowaniu w budynku magazynowym nr 19/317 przy ul. Kalinowskiego 1 w Lidzbarku
Numer ogłoszenia: 183654 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3674 , ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5422815; 5423866; 5423856, faks 89 5422815.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.22wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego ceramicznego, łacenia, stolarki okiennej, instalacji odgromowej, naprawie i malowaniu tynków w budynku nr 16 przy ul. Orneckiej 1 w Lidzbarku Warmińskim, wymianie stolarki drzwiowej, opraw oświetleniowych, wykładzin, naprawie posadzek, tynków i malowaniu w budynku nr 2/317 przy ul. Kalinowskiego 1, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu ścian i stropu, wymianie instalacji elektrycznej i odgromowej, wymianie wykładzin oraz malowaniu w budynku magazynowym nr 19/317 przy ul. Kalinowskiego 1 w Lidzbarku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego ceramicznego, łacenia, częściowego deskowania, stolarki okiennej, instalacji odgromowej, naprawie i malowaniu tynków w budynku nr 16 przy ul. Orneckiej 1 w Lidzbarku Warmińskim, wymianie stolarki drzwiowej, opraw oświetleniowych, wykładzin, naprawie posadzek, tynków i malowaniu w budynku nr 2/317 przy ul. Kalinowskiego 1, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu ścian i stropu, wymianie instalacji elektrycznej i odgromowej, wymianie wykładzin oraz malowaniu w budynku magazynowym nr 19/317 przy ul. Kalinowskiego 1 w Lidzbarku Warmińskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają stanowiące załączniki do specyfikacji dokumentacje projektowe (w tym rysunki, przedmiary robót, decyzje) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę Część I - w zakresie wymiany pokrycia dachowego, Część II - w zakresie prac budowlanych, Część III- w zakresie prac elewacyjnych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.41.00.00-4, 45.26.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.31.23.10-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. W celu zabezpieczenia oferty Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: Część I - 8.000,00 zł. Część II - 4.500, 00 zł Część III- 4.000,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 2.1. wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert, 2.2. wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w budynku nr 1, pok. nr 14 (p. Monika Giemza) przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O Olsztyn 63 1010 1397 0020 3313 9120 0000; 4. Formy wniesienia wadium: 4.1. wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4.1.1. pieniądzu; 4.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 4.1.3. gwarancjach bankowych; 4.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 4.1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4.2. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty zabezpieczenia, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. 4.3. w treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w niniejszym rozdziale punkt 6 w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. 5. Zwrot wadium. 5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 6.1 niniejszego rozdziału; 5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; 5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zatrzymanie wadium. 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Inne postanowienia dotyczące wadium. 7.1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 Pzp, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą; 7.2. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie, pkt. 5.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobą (osobami) zdolną do wykonania zamówienia - kierownika budowy - Zamawiający uzna dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, jakie zostanie jej powierzone, tj.: a) Osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , b) Osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o posiadaniu osoby (osób) spełniającej (spełniających) powyższe warunki
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia oraz na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia w wysokości nie mniejszej niż: - dla części I - 300.000,00 zł. - dla części II - 180.000,00 zł - dla części III - 180.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22wog.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3674, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 10:00, miejsce: JW 3674 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1 w kanc. jawnej bud. nr 1 pokój nr 18, parter. Należy uwzględnić czas na otrzymanie przepustki. Nie dopuszcza się skł ofert u of.dyż lub na biurze przep..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachu, łacenia, częściowo deskowania, obróbek blacharskich, stolarki okiennej, instalacji odgromowej, opaski, naprawie tynków i malowaniu w budynku nr 16 przy ul. Orneckiej 1 w Lidzbarku Warmińskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachu, łacenia, częściowo deskowania, obróbek blacharskich, stolarki okiennej, instalacji odgromowej, opaski, naprawie tynków i malowaniu w budynku nr 16 przy ul. Orneckiej 1 w Lidzbarku Warmińskim zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej (w tym rysunki, przedmiar robót, decyzja) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącymi załączniki do specyfikacji. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę w zakresie wymiany pokrycia dachowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.26.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.31.23.11-0, 45.42.11.30-4, 45.44.00.00-3, 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń poddasza, wymianie stolarki drzwiowej, opraw oświetleniowych, wykładzin, naprawie posadzek i tanków oraz malowaniu w budynku nr 2/317 przy ul. Kalinowskiego 1 w Lidzbarku Warmińskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń poddasza, wymianie stolarki drzwiowej, opraw oświetleniowych, wykładzin, naprawie posadzek i tanków oraz malowaniu w budynku nr 2/317 przy ul. Kalinowskiego 1 w Lidzbarku Warmińskim godnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej (w tym rysunki, przedmiar robót, decyzja) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącymi załączniki do specyfikacji. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę w zakresie prac budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.31.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.44.21.21-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu ścian i stropu, wymianie instalacji odgromowej i elektrycznej z oprawami oświetleniowymi oraz wymianie wykładzin i malowaniu w budynku magazynowym nr 19/317 przy ul. Kalinowskiego 1 w Lidzbarku Warmińskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu ścian i stropu, wymianie instalacji odgromowej i elektrycznej z oprawami oświetleniowymi oraz wymianie wykładzin i malowaniu w budynku magazynowym nr 19/317 przy ul. Kalinowskiego 1 w Lidzbarku Warmińskim godnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej (w tym rysunki, przedmiar robót, decyzja) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącymi załączniki do specyfikacji. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę w zakresie prac elewacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.31.23.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 32 w Olsztynie na 2025 r.
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 12 w Olsztynie w roku 2025
- SZP.221-23.2024 Zapewnienie bazy noclegowo- szkoleniowej wraz z wyżywieniem na terenie miasta Olsztyn celem organizacji XIX Mistrzostw Warmii i Mazur w Ratownictwie Medycznym
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- Oczyszczanie miasta Chełmży
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.