Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-25
Grójec: Wykonanie projektu budowlano -wykonawczego na zadanie pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1647 W Głuchów - Grójec - Kępina
Numer ogłoszenia: 183662 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Grójcu , ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6651100, faks 048 6704414.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano -wykonawczego na zadanie pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1647 W Głuchów - Grójec - Kępina.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlano -wykonawczego na zadanie pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1647 W Głuchów - Grójec - Kępina na odcinku od węzła drogi krajowej nr 7 do skrzyżowania z drogą krajową nr 50 długości 2400,00 mb. Zakres prac obejmuje: 1) Uzyskanie map do celów projektowych - 2 egz. 2) Projekt budowlano-wykonawczy robót drogowych oraz branżowych ze wszystkimi uzgodnieniami- egz. 6 3) Kosztorys inwestorski i ofertowy - egz.2 4) Projekt stałej organizacji ruchu - egz. 4 5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - egz. 1 6) Raport oddziaływania na środowisko ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 2000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca, co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy/przebudowy drogi o podobnym zakresie prac oraz o wartości co najmniej 50 tys. zł brutto każda .Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: - wykaz robót zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocena w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem, kwalifikacjami zawodowymi i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca musi wykazać dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia ( minimum 2 osoby : Projektant i Sprawdzający), posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadających im ważnych uprawnień budowlanych do projektowania, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależącymi do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz inne konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób .Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: - wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu Al. Niepodległości 22 05-600 Grójec (od poniedziałku do piątku - pokój nr 4) lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata 10,00 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Grójcu, Ul. Piłsudskiego 59 ,05-600 Grójec; Punkt Informacyjny.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Remonty chodników na terenie Gminy Grójec oraz chodników dróg powiatowych na terenie Miasta Grójec w 2025 r.
- Remonty nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Grójec oraz dróg powiatowych na terenie Miasta Grójec w 2025 r.
- Przebudowa ul. Francuskiej i Angielskiej w Grójcu
- Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej służącej edukacji w powiecie grójeckim
- Modernizacja energetyczna Zespołu Szkół im. I Pułku Lotnictwa Myśliwskiego "Warszawa" w Warce
- Rozbudowa stawu w Falęcinie do celów retencjonowania wody opadowej gruntowej na działce nr 154 obręb 0007 Falęcin, gm. Grójec.
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Racjonalizacja gospodarki wodnej na terenie Gminy Firlej
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie" w zakresie zadania 2 tj. "Budowa instalacji ..."
- Budowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie gminy Piątnica z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Remont Biblioteki w Żarach w zakresie poprawy stanu technicznego budynku
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w rejonie ul. Turystycznej w m. Cisiec, gmina Węgierska Górka
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w celu utworzenia Centrum ochrony bioróżnorodności pn. Zielony Ogród w ramach projektu KOBIERZYN, NATURALNIE!
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.