Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-21
Piotrków Trybunalski: Likwidacja eternitowych pokryć dachowych zgodnie z I etapem programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Piotrkowa Trybunalskiego.
Numer ogłoszenia: 183791 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja eternitowych pokryć dachowych zgodnie z I etapem programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Piotrkowa Trybunalskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przyjęcie listy właścicieli prywatnych nieruchomości, na terenie których wykonywane będą prace rozbiórkowe, 2. Skontaktowanie się z tymi osobami, ustalenie terminu, czasu oraz warunków wykonania usługi, 3. Informowanie Urzędu z 2-dniowym wyprzedzeniem o wejściu na dany teren prac rozbiórkowych, 4. Rozbiórkę, czasowe magazynowanie, transport oraz utylizację materiałów budowlanych zawierających azbest znajdujących się na budynkach będących własnością osób fizycznych zlokalizowanych na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego. 5. Przewidywana ilość odpadów azbestowych (eternitu) do rozbiórki w pełnym zakresie, tj. demontaż, czasowe magazynowanie, transport i utylizacja to ok. 2000 m2 (realizacja w roku 2009). 6. Przewidywana ilość odpadów azbestowych (eternitu) do wykonania usługi w zakresie, spakowania, transportu i utylizacji to ok. 4.500 m2 (realizacja w roku 2010). 7. Wykonawca biorący udział w postępowaniu na wykonanie usługi w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest zobowiązany jest do uzyskania a potem złożenia w ofercie: zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628), 8. Wykonawca biorący udział w postępowaniu na wykonanie usługi w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest zobowiązany jest do uzyskania a potem złożenia w ofercie odpowiednio pozwolenia na wytworzenie odpadów bądź decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zgodnie z ustawą z 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628) 9. Szczegółowy zakres robót rozbiórkowych materiałów zawierających azbest, znajdujących się na obiektach budowlanych: Zakres prac w roku 2009: 1. Przygotowanie miejsca wykonywania prac rozbiórkowych - oznaczenie i zabezpieczenie terenu prac. 2. Wykonanie prac rozbiórkowych, 3. Uprzątnięcie placu budowy z elementów zawierających azbest na terenie, na którym były wykonywane prace opisane w pkt 1, 4. Pakowanie odpadu zawierającego azbest, 5. Transport płyt eternitowych na miejsce składowania (utylizacji). 6. W przypadku wymaganym prawem wykazanie braku zanieczyszczeń (zapylenia) przeprowadzenie pomiarów stężeń pyłów azbestu i przedstawienie wyników Zamawiającemu, 7. Złożenie Zamawiającemu oraz właścicielowi nieruchomości pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania ww. prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego i wszystkich odpadów zawierających azbest, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. Zakres prac w roku 2010: 1. Pakowanie odpadu zawierającego azbest, 2. Transport płyt eternitowych na miejsce składowania (utylizacji). 3. Złożenie zamawiającemu oraz właścicielowi nieruchomości pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania ww. prac. Informacje dodatkowe: 1. Z uwagi na zagrożenie dla środowiska naturalnego, z wyrobami z azbestu należy postępować oraz wszystkie czynności wykonywać zgodnie z: - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2003 roku w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz. U. z 2003 r. Nr 192 poz. 1876), - ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. 2006 r. Nr 156 poz. 1118), - innymi obowiązującymi w okresie wykonywania usługi przepisami prawa. 2. Wykonawca we własnym zakresie utrzyma w należytej sprawności oznakowanie terenu robót zgodnie z zasadami BHP oraz obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 30.10.2009 r. do godz. 9:00 w wysokości 7.000 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ OPiotrków Tryb. Nr : 05203000451110000000261430. Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony na: Likwidacja eternitowych pokryć dachowych zgodnie z I etapem programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Piotrkowa Trybunalskiego. a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych , d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) decyzja właściwego terytorialnie organu ochrony środowiska do wytwarzania odpadów zawierających azbest lub decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wydane zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628), c) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628), przez organ ochrony środowiska właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy, d) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; wg załącznika nr 6 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy prace odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda; b) wskazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Wskazane osoby winny posiadać zaświadczenia ukończenia szkoleń BHP w zakresie prac z wyrobami zawierającymi azbest. c) wskazać niezbędny do wykonania zamówienia sprzęt, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, tj. w pełni sprawny, specjalistyczny sprzęt i tabor samochodowy gwarantujący należyte i zgodne z przepisami wykonanie usługi. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych trzech zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o wartości 30.000 PLN brutto każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia, iż zamówienia zostały wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego usług lub referencje - wg załącznika nr 5; b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień- wg załącznika nr 4; c) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, tj. w pełni sprawnego, specjalistycznego sprzętu i taboru samochodowego gwarantującego należyte i zgodne z przepisami wykonanie usługi. - wg załącznika nr 7; 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3; Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: -przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, -niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 2. decyzje właściwego terytorialnie organu ochrony środowiska do wytwarzania odpadów zawierających azbest wydane na podstawie ustawy o odpadach. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 3. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wydane na podstawie ustawy o odpadach przez organ ochrony środowiska właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 4. oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich. 5. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg załącznika nr 7. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 6. oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 6. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 7. wykaz wykonanych trzech zamówień o wartości 30.000,00 zł w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia, iż zamówienia zostały wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego usług lub referencje - wg załącznika nr 5; W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 8. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień, wg załącznika nr 4. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 9. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 3; W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 10. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 11. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z zapisami zawartymi w pkt IX SIWZ oraz złożyć dokumenty w sposób opisany w pkt X niniejszej SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i przedkładają do oferty ustanowione pełnomocnictwo. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Trybunalski
pokój 317.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski pokój 317.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach realizacji projektu pn.: "Specjaliści dźwignią transformacji".
- Dostawa zestawów ochronnych udaroodpornych.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0007/24 pn. "Autostradą do Transformacji"
- Sprzedaż i dostawa rękawic nitrylowych, niesterylnych (diagnostycznych).
- Bezgotówkowe wydawanie artykułów spożywczych (z wyłączeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych)i artykułów kosmetycznych dla klientów MOPR w Piotrkowie Tryb.
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 3926E na odcinku Trzepnica - Żerechowa
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Grabica w 2025 r.
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- Wykonanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Jędrzejów stanowiących własność osób fizycznych
więcej: Usługi usuwania azbestu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.