Ogłoszenie z dnia 2008-08-07
Łódź: dostawa oleju napędowego i etyliny 95
Numer ogłoszenia: 183892 - 2008; data zamieszczenia: 07.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Przedsiębiorstwo Ogrodnicze Spółka z o.o., ul. Wojska Polskiego 83, 91-755 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6576518, 6160170, fax 0-42 6406558.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielen-miejska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju napędowego i etyliny 95.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa: -oleju napędowego w ilości maksymalnej 12 326 litrów, wg zapotrzebowania Zamawiającego -etyliny 95 w ilości maksymalnej 6 900 litrów, wg zapotrzebowania Zamawiającego dla potrzeb Łódzkiego Przedsiębiorstwa Ogrodniczego Sp. z o.o. ul. Warecka 3- pod bazy przy ul. Matejki 2 2.Olej napędowy i etylina musza spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.10.2005r. /Dz.Ustaw 2005 nr 216 poz.1825/ 3.Nazwa i numer wg słownika CPV Kod główny: 23121100-2 4.Przedmiot zamówienia będzie dostarczony, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, sukcesywnie przez okres trwania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą sie ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Posiadają koncesję na wytworzenie, przetwarzanie, magazynowanie, przesyłanie, dystrybucję, obrót paliwami i energią, zgodnie z wymaganiami art.46 ust.1 pkt.3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej /Dz.Ustaw z dnia 6 sierpnia 2004 r, nr 173 poz. 1807 z późniejszymi zmianami/ 6. Posiadać dystrybutory paliwa ( z których wydawane będzie paliwo stanowiące przedmiot zamówieni/ dla potrzeb Łódzkiego Przedsiębiorstwa Ogrodniczego Sp. z o.o. ul. Warecka 3 -pod bazy przy ul. Matejki 2 w odległości nie większej niż 4 km 7. W przypadku stacji sieciowych możliwość tankowania na każdej stacji 8. Uzyskali wszelki niezbędne informacje do przygotowania ofert oraz podpisania umowy Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie: spełnienia / nie spełnienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia prawidłowości złożonych w dokumentach informacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przekazany w materiałach przetargowych, których wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Podpisane oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3. Parafowany wzór umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówienie, z datą podania lub aktualizacji wyciągu, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Koncesji na wytwarzanie, przetwarzanie , magazynowanie, przesyłanie, dystrybucję i obrót paliwami i energią zgodnie z wymaganiami art.46 ust.1 pkt.3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej /Dz. Ustaw z dnia 6 sierpnia 2004 r. nr 173 poz. 1807 z późniejszymi zmianami/ 6. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów występujących wspólnie, aby: Każdy z partnerów podmiotu występującego wspólnie ma obowiązek oddzielnego udokumentowania, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie powierzonym mu do wykonania w ramach niniejszego zamówienia. Partnerzy wchodzący w skład podmiotu występującego wspólnie w sumie spełniali wymagane warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej - W przypadku składania oświadczeń o których mowa w art. 44 ustawy -Prawo zamówień publicznych dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dopuszczalna jest możliwość złożenia jednego wspólnego oświadczenia potwierdzającego że Wykonawcy razem spełniają warunki określone w art.22 ust.1 i art.24 ustawy -Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku z treści oświadczenia oraz pełnomocnictwa musi wynikać, iż oświadczenie zostało złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia. - Ustanowili pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i fakt ten udokumentować w ofercie. Pełnomocnictwo może wynikać z osobnego dokumentu lub umowy. 7. Brak jakiegokolwiek z wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. Nie poświadczenie za zgodność z oryginałem podpisu kserokopii) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o zamówienie publiczne 8. Dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 9. Zamawiający może w celu porównawczym zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielen-miejska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzkie Przedsiębiorstwo Ogrodnicze Sp. z o.o. 91-202 Łódź ul. Warecka 3 Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Łódzkie Przedsiębiorstwo Ogrodnicze Sp. z o.o. 91-202 Łódź ul. Warecka 3 Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi sprzątania"
- PRZYGOTOWANIE SPRZĘTU PRZEZNACZONEGO DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCEGO W DYSPOZYCJI ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI NA LATA 2025-2026 W PODZIALE NA ZADANIA
- Dostawa Mikroskopu odwróconego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- 83/ZP/2024 Usługa dostępu do serwisu online udostępniającego publikacje beletrystyczne w formie ebooków i audiobooków
- Prace rozwojowe wykonywane w środowisku Business Process Management System
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych do pojazdów i sprzętu będącego własnością Gminy Czyżew w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa oleju napędowego ON-B0 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju - listopad 2024
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń służbowych należących do Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku
- " Dostawa Oleju napędowego do zbiornika naziemnego umiejscowionego na terenie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Dębnicy Kaszubskiej Sp. z o.o. przeznaczonego dla pojazdów i urządzeń Zakładu ".
- Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych oraz sprzętu mechanicznego Gminy Słupno w 2025r.
- zakup i dostawa paliwa: olej napędowy, benzyna bezołowiowa Pb 95 i 98 dla Urzędu Gminy Przywidz
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.