Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Gminy Radecznica”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radecznica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: B. Prusa 21
1.5.2.) Miejscowość: Radecznica
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-463
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846818001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@gminaradecznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradecznica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Gminy Radecznica”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7e9fbc3-15e7-4906-b9fa-9088d1c12504
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00188333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025214/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 „Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Gminy Radecznica”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminaradecznica.ezamawiajacy.pl/pn/gminaradecznica/demand/205633/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminaradecznica.ezamawiajacy.pl/pn/gminaradecznica/demand/205633/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej lub poczty elektronicznej: ezamowienia@gminaradecznica.pl . Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę zapisu wiadomości na serwerze odbiorczym. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich rejestracji na Platformie. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Radecznica; https://gminaradecznica.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem sekcji „Wiadomości”.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez:
1) Akcję „Zadaj pytanie” (przed przystąpieniem do postępowania). W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy tj. Nazwę i adres mail, temat oraz treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika akcję POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane".
2) Kafel „Wiadomości” (po przystąpieniu do postępowania) dostępny
w postępowaniu. W celu wysłania wiadomości do Zamawiającego klika na akcję „Utwórz nową wiadomość” wypełnia temat oraz treść/przedmiot pytania, a następnie klika akcję „Wyślij”.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki
w formacie .pdf. Ofertę oraz oświadczenie , o którym mowa w art. 125 ust.1 Ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowe wymagania techniczne określone zostały w rozdziale 11 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów oraz urządzeń eksploatowanych przez Gminę Radecznica oraz podległe jednostki OSP” w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Gminy Radecznica”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości nie większej niż określona w Rozdziale 4 pkt 2 wraz z udostępnieniem i instalacją na czas trwania umowy zbiornika o pojemności do 2500 l na działce nr ewid. 1701/7, będącej w posiadaniu Gminy Radecznica. Zbiornik do magazynowania oleju napędowego powinien być wyposażony w zbiornik zewnętrzny (drugi płaszcz) pełniący funkcję tacy wychwytującej. Zbiornik powinien być wyposażony w:
• wlew o ‘2’ złączu umożliwiający podpięcie węża dystrybucyjnego bezpośrednio z cysterny paliwowej,
• Czujnik maksymalnego napełnienia umożliwiający bezpośrednie podłączenie go do cysterny wydającej paliwo i odcinający dopływ paliwa w przypadku maksymalnego napełnienia zbiornika, zapobiegając tym samym wyciekowi cieczy,
• Przyłącze do podłączenia uziemienia zbiornika
• Automatyczny pistolet nalewowy odcinający dystrybucję paliwa w przypadku maksymalnego napełnienia zbiornika
• Obudowę dystrybutora chroniącą urządzenie przed niepowołanym dostępem zamykana na kłódkę bądź kluczyk.
Zbiornik powinien mieć tabliczkę znamionową z numerem seryjnym, rokiem produkcji zbiornika oraz pełnymi danymi producenta.
W zakresie wymogów dotyczących odpowiedniego umieszczenia zbiornika w miejscu jego eksploatacji:
• Zbiornik należy umieścić na trwałej, wypoziomowanej powierzchni, która zapewni stabilną pozycję
• Zbiornik należy umieścić w miejscu ułatwiającym dostęp cysternie z paliwem
• Zbiornik musi znajdować się w odległości przynajmniej 10 metrów od najbliższego ujęcia wody pitnej
• Zbiornik musi znajdować się w odległości przynajmniej 10 metrów od budynków mieszkalnych oraz budynków użyteczności publicznej
• Zbiornik musi znajdować się w odległości przynajmniej 5 metrów od innych obiektów budowlanych i od granicy działki sąsiedniej
Odległości od budynków mogą być zmniejszone o połowę, pod warunkiem zastosowania pomiędzy budynkiem lub obiektem a zbiornikiem ściany oddzielenia przeciwpożarowego o klasie odporności ogniowej co najmniej REI 120 zasłaniającej zbiornik od strony budynku lub obiektu.
Paliwo powinno być dostarczone następnego dnia od złożenia przez Zamawiającego zamówienia pisemnie, faksem, e-mailem lub telefonicznie. Przedmiot umowy należy dostarczać z zachowaniem obowiązujących przepisów w tym zakresie, w szczególności poprzez urządzenia do dystrybucji paliw z ważnymi cechami legalizacyjnymi.
Szacowana przez Zamawiającego wielkość dostawy oleju napędowego objętej umową wynosi 23 219,27 l (bez prawa opcji). Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres w ramach prawa opcji.(+/- 20%). Oznacza to że ilość zamawianego oleju napędowego może być większa lub mniejsza od zakładanej o 20%. Dostawy w ramach Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Przedmiotu Umowy określonej w § 1 ust.2 Umowy. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o zlecenie tych dostaw. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu dostaw stanowiących przedmiot zamówienia tj. oleju napędowego, w zależności od ilości wystąpienia nagłych klęsk żywiołowych, akcji ratowniczych czy aktów terroryzmu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44611410-3 - Zbiorniki do przechowywania oleju
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szacowana przez Zamawiającego wielkość dostawy oleju napędowego objętej umową wynosi 23 219,27 Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres w ramach prawa opcji. (+/- 20%). Oznacza to że ilość zamawianego oleju napędowego może być większa lub mniejsza od zakładanej o 20%. Dostawy w ramach Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Przedmiotu Umowy określonej w § 1 ust.2 Umowy. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o zlecenie tych dostaw. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu dostaw stanowiących przedmiot zamówienia tj. oleju napędowego, w zależności od ilości wystąpienia nagłych klęsk żywiołowych, akcji ratowniczych czy aktów terroryzmu.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie wyłącznie kryterium cenowego. Kryterium ceny zostało zastosowane jako jedyne kryterium oceny ofert, gdyż przedmiot zamówienia ma ustalone standardy jakościowe. Standardy jakościowe zostały opisane PN-EN 590:2022-08 (w zakresie oleju napędowego) oraz Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 roku (Dz.U.2024 poz.1018). Ze względu na wrażliwość niektórych parametrów na warunki klimatyczne, zostały dla warunków krajowych określone trzy okresy: • letni, obowiązujący od 1 maja do 30 września, • przejściowy, obowiązujący od 1 marca do 30 kwietnia oraz od 1 października do 31 października, • zimowy, obowiązujący od 1 listopada do końca lutego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotycząceuprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże że posiada koncesję zezwalającą na obrót paliwami płynnymi wymaganą art. 32. ust. 1. pkt 4/ ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.)5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi wymaganą art. 32. ust. 1. pkt 4/ ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
• deklarację zgodności z normą unijną EN 13341:2005 + A1:2011 dotycząca naziemnych termoplastycznych zbiorników stacjonarnych do magazynowania olei opałowych lekkich, nafty oraz olei napędowych domowego użytku zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011, • dokumentację techniczno – ruchową tzw. „paszport maszyny tj. charakterystyka i dane ewidencyjne, rysunek zewnętrzny, instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji oraz instrukcja BHP. Zamawiający akceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe inne niż te, o których mowa powyżej, w szczególności dokumentacje techniczną producenta, w przypadku gdy Wykonawca nie ma dostępu deklaracji zgodności, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
• deklarację zgodności z normą unijną EN 13341:2005 + A1:2011 dotycząca naziemnych termoplastycznych zbiorników stacjonarnych do magazynowania olei opałowych lekkich, nafty oraz olei napędowych domowego użytku zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011,• dokumentację techniczno – ruchową tzw. „paszport maszyny tj. charakterystyka i dane ewidencyjne, rysunek zewnętrzny, instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji oraz instrukcja BHP.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2 lit. B SWZ (Załącznik nr 4 – jeżeli dotyczy)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeśli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (jeżeli dotyczy),
Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 4 do SWZ.
Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:1) zmiana wskaźnika ceny 1l oleju napędowego w przypadku braku publikacji obowiązującej ceny oleju lub zawieszenia jej publikacji na stronie ……………...
2) wstrzymania/przerwania wykonania Przedmiotu Umowy z przyczyn będących następstwem zaistnienia siły wyższej definiowanej jako - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy,
3) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy i dostosowania Umowy do tych zmian;
2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności
3. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak
i Zamawiający.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-23 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminaradecznica.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-23 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507 z późn.zm.). Wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku Wykonawcy podlegającego wykluczeniu na ww. podstawie, Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy.INNE PRZETARGI RADECZNICA
więcej: przetargi RADECZNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Gminy Radecznica"
- Zakup pliwa
- Dostawa paliw płynnych do ambulansów sanitarnych zamawiającego
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
- Dostawa oleju napędowego
- Dostawa paliw ciekłych
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.