eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawę wyposażenia ekspozycyjnego do wejścia głównego, sali edukacyjne,j sali ekspozycyjnej, sali wielofunkcyjnej , sklepu muzealnego, Gmachu Głównego Muzeum Lotnictwa Polskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-25

Kraków: Dostawę wyposażenia ekspozycyjnego do wejścia głównego, sali edukacyjne,j sali ekspozycyjnej, sali wielofunkcyjnej , sklepu muzealnego, Gmachu Głównego Muzeum Lotnictwa Polskiego
Numer ogłoszenia: 184234 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie , Al. Jana Pawła II 39, 30-969 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6428700, faks 012 6428700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumlotnictwa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę wyposażenia ekspozycyjnego do wejścia głównego, sali edukacyjne,j sali ekspozycyjnej, sali wielofunkcyjnej , sklepu muzealnego, Gmachu Głównego Muzeum Lotnictwa Polskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do wejścia głównego, sali edukacyjnej, sali ekspozycyjnej, sali wielofunkcyjnej, baru muzealnego, sklepu muzealnego Gmachu Głównego Muzeum Lotnictwa Polskiego z siedzibą w Krakowie, ul. Aleja Jana Pawła II 39. Zamówienie obejmuje również wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsca wskazane (na poszczególne kondygnacje, do poszczególnych sal i pomieszczeń) przez Zamawiającego oraz montaż. Zamówienie składa się z 5 części. Część 1: Lp Opis przedmiotu zamówienia Ilość 1 Lada informacyjna 150x50x90 cm z siedziskiem o wys. 55 cm 1szt 2 Montaż 20 szt foteli lotniczych do płyty, po 10 szt, fotele dostarcza zamawiający. 2 kompl. 3 Słupki ograniczające dostęp do eksponatów 10 kompl 4 Wolnostojące elementy do opisywania eksponatów 30x30x120 cm 10 szt 5 Wolnostojące elementy do opisywania eksponatów 30x20x30 cm 10 szt 6 Wolnostojące ławki 200x45x45 cm 4 szt 7 Wolnostojące ławki 100x45x45 cm 2 szt 8 Lada na książki z siedziskiem 2 szt. 9 Lada na książki z szafkami 2 szt 10 Zabudowa na ścianie gipsowo-kartonowej 1 szt 11 Stół prezydialny 180x70x75 cm 1 szt 12 Mównica 50x50x115 cm 1 szt Część 2: Lp Opis przedmiotu zamówienia Ilość 1 Eliptyczna tablica informacyjna wokół słupa 120x70cm pełna wysokość po odjęciu dwóch cokołów 6 cm każdy 1 szt. 2 Gabloty niskie 100x100x100 cm 3 szt. 3 Gabloty wysokie z oświetleniem wewnętrznym 100x100x220 cm 22 szt. 4 Podesty o wysokości 20 cm o wymiarach 30x30 cm 64 szt. 5 Podesty o wysokości 20 cm o wymiarach 50x50 cm 10 szt. 6 Podesty o wysokości 20 cm o wymiarach 100x100 cm 10 szt. 7 Ściany wystawowe 3 szt. Część 3: 1 Interaktywne stanowiska komputerowe o wym. 50x50x70 cm z siedziskiem 3 szt. 2 Interaktywne kioski informacyjne 70x70x170 cm z siedziskiem podnoszonym 3 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00 - Wyposażenie różne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: 2.800,00 zł dla części 1 9.000,00 zł dla części 2 1.000,00 zł dla części 3 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy 3. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na konto: w Banku PKO BP, właściciel konta: Muzeum Lotnictwa Polskiego, nr 08 1020 2906 0000 1502 0019 9232 z dopiskiem Wpłata wadium. 4. Wadium w pozostałych formach winno być wniesione do kasy znajdującej się w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Dyrektora. Kasa jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. 5. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających zamawiającemu wypłacenie wadium. 6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się dostawy o wartości co najmniej: 120.000,00 zł brutto dla części 1 350.000,00 zł brutto dla części 2 40.000,00 zł brutto dla części 3 3. Wykonawca w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na doświadczeniu innych podmiotów. Zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych (Informator UZP 1/2010) w sytuacji gdy wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie innych podmiotów niezbędne jest uczestnictwo tych podmiotów przy realizacji zamówienia. (podwykonawstwo)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu oznaczonym jako DA.24-19/10

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumlotnictwa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2010 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego , AL. Jana Pawła II 39, 30-969 Kraków, w sekretariacie Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.