eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Herby › Zorganizowanie i zrealizowaniekursów Technolog wykończenia wnętrz wraz z blokiem zajęć aktywizacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-01

Herby: Zorganizowanie i zrealizowanie: kursów Technolog wykończenia wnętrz wraz z blokiem zajęć aktywizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 184314 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Krótka 28, 42-284 Herby, woj. śląskie, tel. 0-34 3528115, 3528123, faks 0-34 3528134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl, dla zamówień: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i zrealizowanie: kursów Technolog wykończenia wnętrz wraz z blokiem zajęć aktywizacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i zrealizowanie: kursów Technolog wykończenia wnętrz wraz z blokiem zajęć aktywizacyjnych. Część I. Zorganizowanie i zrealizowanie kursu Technolog wykończenia wnętrz 1. Przewidywana liczba uczestników - 12 osób. 2. Całkowity czas trwania kursu: co najmniej 120 godzin (w tym: 25 proc. zajęć teoretycznych), przy czym 1 godzina szkolenia = 45 minut. 3. Kurs powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: a) wykłady, ćwiczenia i praktyka b) wykonywanie typowych rodzajów robót wykończeniowych c) planowanie, organizowanie i wykonywanie pomocniczych robót murarskich d) wykonywanie pomocniczych czynności zawodowych ogólnobudowlanych (remontowych, rozbiórkowych, naprawczych) e) wykonywanie przedmiaru i obmiaru robót f) kładzenie tynków zwykłych i cienkowarstwowych g) wykonywanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, desek, płyt i paneli h) wykonywanie podłóg z tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, deszczułek podłogowych, płyt mozaikowych i paneli i) zasady organizacji pracy na stanowisku roboczym j) ogólne wymagania BHP 4. Na zakończenie kursu Wykonawca przeprowadza egzamin, którego czasu nie wlicza się do czasu trwania kursu. 5. Kurs powinien zakończyć się otrzymaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu, według załącznika nr 1 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31, poz.216). Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest minimum 80 proc. frekwencja uczestnika kursu w zajęciach. 6. Wystawienie w.w. zaświadczenia jest podstawą do wypłaty wynagrodzenia za przeszkolenie danej osoby. 7. Zamawiający zapewnia: a) dostęp do miejsca zajęć teoretycznych - salę wykładową dla uczestników kursu; b) dostęp do miejsca, w którym przeprowadzane będą zajęcia praktyczne; 8. Wykonawca zapewnia: a) ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków - NNW (na cały okres trwania kursu); b) przeprowadzenie stosownych badań lekarskich uczestników kursu przed jego rozpoczęciem na terenie Zakładu Karnego w Herbach c) odpowiednie ubrania robocze dla wszystkich uczestników kursu; d) materiały szkoleniowe oraz materiały biurowe (zeszyt, długopis) dla każdego uczestnika kursu, stające się jego własnością po ukończeniu kursu; e) wszelkiego rodzaju materiały zużywalne i narzędzia niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych w wysokości nie przekraczającej 40% kosztów usługi przeprowadzenia kursu, w ilości zapewniającej należyte przyuczenie wszystkich uczestników do zawodu f) zakup materiałów zużywalnych i narzędzi oraz ich dostawę na teren jednostki penitencjarnej, g) wykwalifikowaną kadrę wykładowców do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, h) Sprzęt i materiały zużywalne zakupione z środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością Zamawiającego po jego zakończeniu. Część II Zorganizowanie i zrealizowanie zajęć aktywizacyjnych. 1. Przewidywana liczba uczestników - 12 osób 2. Zajęcia aktywizacyjne powinny zostać zrealizowane w ciągu 20 godzin lekcyjnych (1 godz. = 45 min.). 3. Zajęcia powinny obejmować m.in. następujące zagadnienia: a) komunikacja interpersonalna ; b) samoocena, uzdolnienia, doświadczenia życiowe ; c) odkrywanie własnych umiejętności, możliwości, cech i predyspozycji zawodowych d) określenie stopnia motywacji (określenie gotowości do podjęcia pracy) ; e) podwyższanie poczucia własnej wartości ; f) zapoznanie uczestników z aktualnym rynkiem pracy i dynamiką jego przekształceń g) techniki poszukiwania pracy (w tym samodzielne poszukiwanie pracy, analizowanie ofert pracy) h) nabycie umiejętności prawidłowego pisania dokumentów aplikacyjnych CV, list motywacyjny) i) opracowanie planów działania j) przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej oraz reguły prowadzenia skutecznego dialogu z pracodawcą (w tym: elementy autoprezentacji) k) ABC uruchamiania własnej działalności gospodarczej. 4. Zajęcia muszą zakończyć się wydaniem zaświadczeń o ukończeniu aktywizacji zawodowej oraz oddzielnych certyfikatów zawierających informację o realizacji zajęć współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 5. Na certyfikatach powinien zostać umieszczony emblemat Unii Europejskiej oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, dostępnymi na stronach www.mrr.gov.pl lub www.crzl.gov.pl...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - za spełniających niniejszy warunek uważa się wykonawców przedkładających: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia - za spełniających niniejszy warunek uważa się wykonawców przedkładających: Wykaz usług szkoleniowych o tematyce tożsamej ze składaną ofertą, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed rozpoczęciem postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), z zastrzeżeniem podania informacji o: przedmiocie (nazwie) kursu, liczbie przeszkolonych osób (wskazać kursy zrealizowane dla grupy szkoleniowej liczącej co najmniej 10 osób), nazwie Zamawiającego, terminie realizacji i liczbie godzin kursu oraz wartości zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - za spełniających niniejszy warunek uważa się wykonawców przedkładających: Wykaz wykładowców przewidzianych do prowadzenia zajęć dla osadzonych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • gwarantują należyte wykonanie umowy, spełniając wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz.216) - za spełniających niniejszy warunek uważa się wykonawców przedkładających: Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych właściwego Wojewódzkiego Urzędu Pracy (wraz z aktualizacją wpisu na 2012r.) lub potwierdzony przez Wykonawcę wydruk ze strony internetowej www.ris.praca.gov.pl, gdzie znajduje się elektroniczny rejestr instytucji szkoleniowych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej - za spełniających niniejszy warunek uważa się wykonawców przedkładających: Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych właściwego Wojewódzkiego Urzędu Pracy (wraz z aktualizacją na 2012r) lub potwierdzony przez Wykonawcę wydruk ze strony internetowej www.ris.praca.gov.pl, gdzie znajduje się elektroniczny rejestr instytucji szkoleniowych

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Herbach, ul. Krótka 28, 42 - 284 Herby..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Herbach, ul. Krótka 28, 42 - 284 Herby..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Warunkiem odbycia się kursów Technolog wykończenia wnętrz wraz z blokiem zajęć aktywizacyjnych jest otrzymanie przez Zamawiającego środków finansowych na jego przeprowadzenie. Zgodnie z art. 93 ust. 1a Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn.zm.) Zamawiający może unieważnić postępowanie, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.