Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-04
Mikołów: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i drukarek laserowych
Numer ogłoszenia: 184333 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Mikołowie, ul. Wyszyńskiego 12/14, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 2262705, fax 032 2262705.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego-sądownictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i drukarek laserowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 przedmiotu zamówienia: 1. Stacja robocza (3 szt.) - CPV 30214000-2 2. Oprogramowanie systemów operacyjnych (2szt.) - CPV 30241400-4 3. Monitory ekranowe (9 szt.) - CPV 30231250-4 4. Klawiatura komputerowa PS/2 (10 szt.) - CPV 30233211-3 5. Mysz optyczna (10 szt.) - CPV 30232120-1 6. Urządzenia sieciowe (3 szt.) CPV 32420000-3 7. Laptopy (22 szt.) - CPV 30213200-7 8. Części komputerów (3 szt.) 30217100-4 9. Pamięci (5 szt.) CPV 30217230-4 10. Pamięci (2 szt.) CPV 30217230-4 11. Filtr zasilający (10 szt.) CPV 30217000-3 Część 2 przedmiotu zamówienia 1. Drukarka laserowa (15 szt.) - CPV 30233231-9
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności koniecznej dla wykonania zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie oceny dokumentów, jakie należy dołączyć do oferty - zgodnie z treścią punktu VI niniejszej SIWZ. Wykonawca nie spełniający tych warunków podlega wykluczeniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty nie sporządzone w języku polskim, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mikolow.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Mikołowie, Oddział Administracyjny, p.41 ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 12/14, 43-190 Mikołów www.mikolow.sr.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 14:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Mikołowie, Oddział Administracyjny, p.41 ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 12/14, 43-190 Mikołów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sąd Rejonowy w Mikołowie, Oddział Administracyjny, p.41 ul. Ks. Kard. St. Wyszyńskiego 12/14, 43-190 Mikołów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na dostawę drukarek laserowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Zakup i dostawa stacji graficznych na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika
- Dostawa videokomparatora
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego III
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby działalności statutowej oraz w związku z utworzeniem Wydziału Muzyki Jazzowej w Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.