To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-30
Warszawa: Kontrola jakości bazy danych obiektów topograficznych - BO-ZP.2510.12.2014.GI
Numer ogłoszenia: 184406 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153324 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Geodezji i Kartografii, ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6618432, faks 022 6283467.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrola jakości bazy danych obiektów topograficznych - BO-ZP.2510.12.2014.GI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia stanowi zamówienie uzupełniające w ramach zamówienia publicznego nr ZP/BO-4-2500-36/GI-2500-24/2012 na Kontrolę jakości bazy danych obiektów topograficznych. W ramach usługi będącej przedmiotem zamówienia należy wykonać następujące prace: 1) przeprowadzenie weryfikacji ilościowej i jakościowej produktów i dostarczenie Raportu Kontroli; 2) udział w organizowaniu i przeprowadzaniu kontroli produktów; 3) przechowywanie i archiwizowanie wszystkich wersji produktów przekazywanych przez Wykonawców do kontroli; 4) weryfikacja procesu zasilenia magazynu BDOT10k w KSZBDOT bazą danych obiektów topograficznych; 5) udział w testach KSZBDOT w zakresie funkcjonalności dotyczących kontroli danych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego 72.31.60.00 - Usługi analizy danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PLAN S.A., ul. Puławska 435 A, 02-801 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 404911,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 488740,50
Oferta z najniższą ceną: 488740,50 / Oferta z najwyższą ceną: 488740,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki, gdy spełnione zostaną wszystkie przesłanki wymienione w wyżej wymienionym artykule. Biorąc pod uwagę czas w jakim zostanie udzielone zamówienie uzupełniające, jego zakres, wartość oraz tryb w jakim prowadzone było postępowanie podstawowe, należy stwierdzić, iż zaistniały wszystkie przesłanki wymienione w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. W dniu 21.09.2012 r. Zamawiający wszczął w trybie przetargu nieograniczonego postępowanie na Kontrolę jakości bazy danych obiektów topograficznych. W ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego zamówienia. W wyniku przedmiotowego postępowania Zamawiający udzielił zamówienia w dniu 17.12.2012 r. Wykonawcy: PLAN S.A. z siedzibą ul. Puławska 435A, 02-801 Warszawa. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu. Wartość zamówienia podstawowego: 5 024 390,24 PLN netto. Wartość zamówienia uzupełniającego: 2 512 195,12 PLN netto. Umowa ZP/BO-4-2500-36/GI-2500-24/2012 z dnia 17.12.2012 r. o wartości 2 355 505,38 PLN netto.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi pedagoga świadczącego pomoc pedagogiczną dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów w podziale na 6 części
- CI.ZP.261.17.2024 Sprzedaż i dostarczenie urządzeń sieciowych do Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej
- Zakup dekodera do analizy ruchu sieciowego i dużych zbiorów wiadomości e-mail.
- Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej B i E w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
- Usługi Pocztowe
- Wykonanie dok. projekt-kosztorys. termomodernizacji budynku P-la nr 376 przy ul. Admiralskiej 17 wraz z montażem inst. fotowoltaicznej oraz przyg. budynku do instalacji Systemu do Zarządzania Energią
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem r pn. "Modernizacja basenu kąpielowego wraz z terenem przyległym przy ul. Kąpielowej w miejscowości Żarki Letnisko
- Wykonanie usług kominiarskich w nieruchomościach Miasta Słupsk administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku.
- Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego oraz przeglądów urządzeń przeciwpożarowych obiektów oświatowych w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy wraz z wprowadzeniem danych do MEZZO w roku 2025
- "Kontrole elementów i urządzeń górniczych wyciągów szybowych oraz urządzeń ciśnieniowych zainstalowanych w zakładzie górniczym Kopalnia Soli Bochnia do wykonania w 2024 roku".
- Świadczenie usług polegających na okresowej, co najmniej raz na pięć lat, kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, w podziale na VI części
- Wykonanie usług kominiarskich stałych i dodatkowych oraz rocznych przeglądów przewodów kominowych w budynkach i lokalach komunalnych położonych w Zielonej Górze - administrowanych przez Zamawiającego
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.