eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańŚwiadczenie usług polegających na okresowej, co najmniej raz na pięć lat, kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, w podziale na VI części



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług polegających na okresowej, co najmniej raz na pięć lat, kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, w podziale na VI części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302538131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 57

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-770

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zkzl.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających na okresowej, co najmniej raz na pięć lat, kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, w podziale na VI części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc4d9b30-1555-489b-8494-831a669e841e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platforma.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platforma.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,
- komputer klasy PC lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerujemy nie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania),
- zainstalowana dowolna wersja przeglądarki internetowej– sugerowane są najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera,
- włączona obsługa JavaScript,
- zainstalowany program obsługujący stosowane przez Wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
2. Wszelkie dokumenty, oświadczenia, wadium w formie gwarancji/poręczenia (jeśli było wymagane), informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych
użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”.
Ważne! Każdy załączany plik zawierający dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa musi być uprzednio podpisany podpisami elektronicznymi przez upoważnione osoby reprezentujące odpowiednio Wykonawcę, współkonsorcjanta, podmiot trzeci lub
podwykonawców.
- Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 250 MB.
- Dokumenty elektroniczne lub dokumenty przekazywane jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego składające się na ofertę, składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki „Złóż ofertę” w trakcie etapu składania ofert/wniosków.
- Dokumenty elektroniczne lub dokumenty przekazywane jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego składane przez Wykonawcę po złożeniu ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”.
- Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, wnioski o modyfikację SWZ itp., także składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”.
3. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, tj. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt., xades.
4. Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf.
5. Zalecenia odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis w formatem PAdES,
- dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się zastosowanie podpisu wewnętrznego w formacie XAdES.
6. Za datę wpływu dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.
7. Informacja na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
- szyfrowanie za pomocą protokołu TLS;
- formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;
- wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy;
- pliki oferty wczytane przez Wykonawcę na Platformę i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane, możliwość otwarcia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;
- wartość z oferty złożona w zakładce „Złóż ofertę” nie będzie dostępna dla Wykonawcy do czasu odszyfrowania oferty przez Zamawiającego z uwagi na jej automatyczne zaszyfrowanie w chwili zapisu w Systemie;
- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdujące się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platforma.eb2b.com.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych została zawarta w
załączniku 10 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych została zawarta w
załączniku 10 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.201.73.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Świadczenie usług polegających na okresowej, co najmniej raz na pięć lat, kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klienta nr 1;

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP: a) Przedmiot zamówienia: powtórzenie podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (wszystkich lub niektórych) określonym w Rozdziale III pkt 1 powyżej; b) Wielkość lub zakres zamówienia: do 10 % wartości zamówienia podstawowego; c) Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: - dotychczasowy Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego, - zgodnie z warunkami umowy podstawowej oraz warunkami ustalonymi w wyniku negocjacji, - w wyniku negocjacji zostanie w szczególności uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty - 80
Termin zakończenia pierwszego podejścia 20

Sposób przyznawania punktów:
Kryterium I – Cena brutto oferty
C - cena brutto oferty = maksymalnie 80 punktów
Kryterium ceny brutto oferty będzie oceniane metodą punktową wg wzoru:
𝐶=(𝐶𝑚𝑖𝑛𝐶𝑏𝑎𝑑)∗80
gdzie:
C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena brutto oferty,
Cmin - najniższa cena spośród ofert badanych niepodlegających odrzuceniu (brutto),
Cbad - cena oferty badanej (brutto).

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

Kryterium II - Termin zakończenia czynności kontrolnych uwzględniających pierwszy termin kontroli
Termin zakończenia czynności kontrolnych uwzględniających pierwszy termin kontroli - maksymalnie 20 pkt.
Termin zakończenia pierwszego podejścia Ilość przyznanych punktów
Do 30 dni od daty podpisania umowy (pierwszy termin) 20
Do 40 dni od daty podpisania umowy (drugi termin) 10
Do 50 dni od daty podpisania umowy (termin maksymalny) 0

W przypadku nie wpisania w formularzu ofertowym jakiegokolwiek kryterium oceny ofert, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zakończenia pierwszego podejścia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: 0

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Świadczenie usług polegających na okresowej, co najmniej raz na pięć lat, kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klienta nr 2;

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP: a) Przedmiot zamówienia: powtórzenie podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (wszystkich lub niektórych) określonym w Rozdziale III pkt 1 powyżej; b) Wielkość lub zakres zamówienia: do 10 % wartości zamówienia podstawowego; c) Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: - dotychczasowy Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego, - zgodnie z warunkami umowy podstawowej oraz warunkami ustalonymi w wyniku negocjacji, - w wyniku negocjacji zostanie w szczególności uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty - 80
Termin zakończenia pierwszego podejścia - 20

Sposób przyznawania punktów:
Kryterium I – Cena brutto oferty
C - cena brutto oferty = maksymalnie 80 punktów
Kryterium ceny brutto oferty będzie oceniane metodą punktową wg wzoru:
𝐶=(𝐶𝑚𝑖𝑛𝐶𝑏𝑎𝑑)∗80
gdzie:
C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena brutto oferty,
Cmin - najniższa cena spośród ofert badanych niepodlegających odrzuceniu (brutto),
Cbad - cena oferty badanej (brutto).

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

Kryterium II - Termin zakończenia czynności kontrolnych uwzględniających pierwszy termin kontroli
Termin zakończenia czynności kontrolnych uwzględniających pierwszy termin kontroli - maksymalnie 20 pkt.
Termin zakończenia pierwszego podejścia Ilość przyznanych punktów
Do 30 dni od daty podpisania umowy (pierwszy termin) 20
Do 40 dni od daty podpisania umowy (drugi termin) 10
Do 50 dni od daty podpisania umowy (termin maksymalny) 0

W przypadku nie wpisania w formularzu ofertowym jakiegokolwiek kryterium oceny ofert, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zakończenia pierwszego podejścia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: 0

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Świadczenie usług polegających na okresowej, co najmniej raz na pięć lat, kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klienta nr 3;

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP: a) Przedmiot zamówienia: powtórzenie podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (wszystkich lub niektórych) określonym w Rozdziale III pkt 1 powyżej; b) Wielkość lub zakres zamówienia: do 10 % wartości zamówienia podstawowego; c) Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: - dotychczasowy Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego, - zgodnie z warunkami umowy podstawowej oraz warunkami ustalonymi w wyniku negocjacji, - w wyniku negocjacji zostanie w szczególności uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty - 80
Termin zakończenia pierwszego podejścia - 20

Sposób przyznawania punktów:
Kryterium I – Cena brutto oferty
C - cena brutto oferty = maksymalnie 80 punktów
Kryterium ceny brutto oferty będzie oceniane metodą punktową wg wzoru:
𝐶=(𝐶𝑚𝑖𝑛𝐶𝑏𝑎𝑑)∗80
gdzie:
C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena brutto oferty,
Cmin - najniższa cena spośród ofert badanych niepodlegających odrzuceniu (brutto),
Cbad - cena oferty badanej (brutto).

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

Kryterium II - Termin zakończenia czynności kontrolnych uwzględniających pierwszy termin kontroli
Termin zakończenia czynności kontrolnych uwzględniających pierwszy termin kontroli - maksymalnie 20 pkt.
Termin zakończenia pierwszego podejścia Ilość przyznanych punktów
Do 30 dni od daty podpisania umowy (pierwszy termin) 20
Do 40 dni od daty podpisania umowy (drugi termin) 10
Do 50 dni od daty podpisania umowy (termin maksymalny) 0

W przypadku nie wpisania w formularzu ofertowym jakiegokolwiek kryterium oceny ofert, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zakończenia pierwszego podejścia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: 0

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Świadczenie usług polegających na okresowej, co najmniej raz na pięć lat, kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych na terenie
administrowanym przez Punkt Obsługi Klienta nr 4;

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP: a) Przedmiot zamówienia: powtórzenie podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (wszystkich lub niektórych) określonym w Rozdziale III pkt 1 powyżej; b) Wielkość lub zakres zamówienia: do 10 % wartości zamówienia podstawowego; c) Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: - dotychczasowy Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego, - zgodnie z warunkami umowy podstawowej oraz warunkami ustalonymi w wyniku negocjacji, - w wyniku negocjacji zostanie w szczególności uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty - 80
Termin zakończenia pierwszego podejścia - 20

Sposób przyznawania punktów:
Kryterium I – Cena brutto oferty
C - cena brutto oferty = maksymalnie 80 punktów
Kryterium ceny brutto oferty będzie oceniane metodą punktową wg wzoru:
𝐶=(𝐶𝑚𝑖𝑛𝐶𝑏𝑎𝑑)∗80
gdzie:
C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena brutto oferty,
Cmin - najniższa cena spośród ofert badanych niepodlegających odrzuceniu (brutto),
Cbad - cena oferty badanej (brutto).

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

Kryterium II - Termin zakończenia czynności kontrolnych uwzględniających pierwszy termin kontroli
Termin zakończenia czynności kontrolnych uwzględniających pierwszy termin kontroli - maksymalnie 20 pkt.
Termin zakończenia pierwszego podejścia Ilość przyznanych punktów
Do 30 dni od daty podpisania umowy (pierwszy termin) 20
Do 40 dni od daty podpisania umowy (drugi termin) 10
Do 50 dni od daty podpisania umowy (termin maksymalny) 0

W przypadku nie wpisania w formularzu ofertowym jakiegokolwiek kryterium oceny ofert, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zakończenia pierwszego podejścia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: 0

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – Świadczenie usług polegających na okresowej, co najmniej raz na
pięć lat, kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych na terenie
administrowanym przez Punkt Obsługi Klienta nr 5;

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP: a) Przedmiot zamówienia: powtórzenie podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (wszystkich lub niektórych) określonym w Rozdziale III pkt 1 powyżej; b) Wielkość lub zakres zamówienia: do 10 % wartości zamówienia podstawowego; c) Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: - dotychczasowy Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego, - zgodnie z warunkami umowy podstawowej oraz warunkami ustalonymi w wyniku negocjacji, - w wyniku negocjacji zostanie w szczególności uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty - 80
Termin zakończenia pierwszego podejścia - 20

Sposób przyznawania punktów:
Kryterium I – Cena brutto oferty
C - cena brutto oferty = maksymalnie 80 punktów
Kryterium ceny brutto oferty będzie oceniane metodą punktową wg wzoru:
𝐶=(𝐶𝑚𝑖𝑛𝐶𝑏𝑎𝑑)∗80
gdzie:
C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena brutto oferty,
Cmin - najniższa cena spośród ofert badanych niepodlegających odrzuceniu (brutto),
Cbad - cena oferty badanej (brutto).

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

Kryterium II - Termin zakończenia czynności kontrolnych uwzględniających pierwszy termin kontroli
Termin zakończenia czynności kontrolnych uwzględniających pierwszy termin kontroli - maksymalnie 20 pkt.
Termin zakończenia pierwszego podejścia Ilość przyznanych punktów
Do 30 dni od daty podpisania umowy (pierwszy termin) 20
Do 40 dni od daty podpisania umowy (drugi termin) 10
Do 50 dni od daty podpisania umowy (termin maksymalny) 0

W przypadku nie wpisania w formularzu ofertowym jakiegokolwiek kryterium oceny ofert, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zakończenia pierwszego podejścia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: 0

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI– Świadczenie usług polegających na okresowej, co najmniej raz na pięć lat, kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych na terenie administrowanym przez Punkt Obsługi Klienta nr 5 - NZOZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP: a) Przedmiot zamówienia: powtórzenie podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (wszystkich lub niektórych) określonym w Rozdziale III pkt 1 powyżej; b) Wielkość lub zakres zamówienia: do 10 % wartości zamówienia podstawowego; c) Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: - dotychczasowy Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż zamówienia podstawowego, - zgodnie z warunkami umowy podstawowej oraz warunkami ustalonymi w wyniku negocjacji, - w wyniku negocjacji zostanie w szczególności uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto oferty - 80
Termin zakończenia pierwszego podejścia - 20
Sposób przyznawania punktów:
Kryterium I – Cena brutto oferty
C - cena brutto oferty = maksymalnie 80 punktów
Kryterium ceny brutto oferty będzie oceniane metodą punktową wg wzoru:
𝐶=(𝐶𝑚𝑖𝑛𝐶𝑏𝑎𝑑)∗80
gdzie:
C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena brutto oferty,
Cmin - najniższa cena spośród ofert badanych niepodlegających odrzuceniu (brutto),
Cbad - cena oferty badanej (brutto).

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

Kryterium II - Termin zakończenia czynności kontrolnych uwzględniających pierwszy termin kontroli
Termin zakończenia czynności kontrolnych uwzględniających pierwszy termin kontroli - maksymalnie 20 pkt.
Termin zakończenia pierwszego podejścia Ilość przyznanych punktów
Do 30 dni od daty podpisania umowy (pierwszy termin) 20
Do 40 dni od daty podpisania umowy (drugi termin) 10
Do 50 dni od daty podpisania umowy (termin maksymalny) 0

W przypadku nie wpisania w formularzu ofertowym jakiegokolwiek kryterium oceny ofert, oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin zakończenia pierwszego podejścia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: 0

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył), bądź realizuje jako strona umowy, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia tj. kontrole okresowe, co najmniej raz na pięć lat, stanu technicznego obiektów budowlanych, na kwotę nie mniejszą niż:
- w zakresie cz. I: 25.000,00 zł brutto;
- w zakresie cz. II: 25.000,00 zł brutto;
- w zakresie cz. III: 25.000,00 zł brutto;
- w zakresie cz. IV: 25.000,00 zł brutto;
- w zakresie cz. V: 25.000,00 zł brutto;
- w zakresie cz. VI: 25.000,00 zł brutto.
Uwaga: W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający wymaga wykazania się taką ilością usług na jaką składa ofertę, o wartości i przedmiocie wskazanych powyżej lub 1 usługą która stanowi sumę wartości przypisanej do każdej z części, na które składana jest oferta (przykład: jeżeli Wykonawca składa ofertę na 1 i 2 część zamówienia

Zamawiający wymaga wykazania się 2 usługami na kwotę łączną nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto lub jedna usługą na kwotę 50 000,00 zł brutto).
W przypadku gdy wartość wykazywanego zamówienia określona została w walucie innej niż wskazana przez Zamawiającego, Zamawiający przeliczy ją na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień publikacji Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
* Okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
b) Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował w czasie trwania umowy co najmniej 3 (trzema) osobami, w tym: 2 (dwiema) osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej, 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (niezależnie na ile części zamówienia Wykonawca składa ofertę).
3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja):
1) warunek określony w pkt. 2 ppkt 4 lit. a) musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców, który będzie miał obowiązek uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykazywanego doświadczenia (doświadczenie nie podlega sumowaniu)
2) warunek określony w pkt. 2 ppkt. 4 lit. b) może zostać spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat*, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wspólnie z innymi Wykonawcami powyższy wykaz musi dotyczyć usług, w których wykonaniu ten Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
* Okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
2) oświadczenia Wykonawcy o dysponowaniu w czasie trwania umowy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1, 8-10 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

WRAZ Z OFERTĄ WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY ZŁOŻYĆ:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ - załącznik nr 2 i nr 3 do SWZ;
2) zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik nr 4 do SWZ) oraz oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ - załącznik nr 2 i nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty lub odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
4) dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe uregulowania w zakresie zmian umowy opisane są w § 15 PPU.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platformie zakupowej pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://zkzl.eb2b.com.pl przy użyciu zakładki „Złóż ofertę”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : 0

Część 2 : 0

Część 3 : 0

Część 4 : 0

Część 5 : 0

Część 6 : 0

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie
od dnia podpisania Umowy do 31.07.2025 r. lub do wyczerpania wynagrodzenia Wykonawcy, (jeśli wyczerpanie nastąpi przed upływem terminu, na jaki została zawarta umowa).
2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto oferty (z podatkiem VAT).
3. Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone szczegółowo w dziale IX ustawy PZP (art. 505–590 ustawy PZP).
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00663007/01 z dnia 2024-12-19
2024-

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.